Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan riippuu todella paljon myös naisen pituudesta. Minä olen naiseksi liian pitkä, eli 170cm (kyllä ap, myös naisen pituus voi olla este perisuhteelle, jos juuri sen haluaa sanoa sinkkuuden syyksi) ja kaikki miehet elämässäni on ollut minua 5-8cm pidempiä. 180 ei ole mennyt varmaan kellään rikki. Jos olisin 160, niin varmaan katselisin alle 170cm pitkiä miehiä, sillä en pidä liian pitkistä miehistä. Veljeni on alle 180, ja minusta oikean pituinen mieheksi, mutta tätini (yli 175) on haukkunut häntä aina lyhyeksi.
Naisen pituus voi olla haitaksi, mutta kysyntä ei pahemmin tipu kun vasta 180cm ja yli mentäessä, eli kun ylittää suomen keskiarvon (166cm) kahdeksalla prosentilla.
http://cdn.okcimg.com/blog/lies/MessagesPerWeek.png
Miehillä sen sijaan hiipuu kysyntä merkittävästi heti kun mennään alle 178cm, eli vain noin prosentin verran alle suomen keskiarvon, 179cm.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme miespuolista serkkua jotka ovat lyhyitä, kaikki alle 170cm. Noilla kaikilla serkuilla on ollut ja on tälläkin hetkellä parisuhteet. Kahdella lapsiakin. Serkkupojat on kyllä tosi mukavia, en ihmettele yhtään että heillä on vientiä :)
Joten mun kokemuksen mukaan lyhytkin mies voi puolison löytää, enemmän se on kiinni luonteesta. Mutta ainahan sen todellisen syyn naisettomuuteen (paska luonne) voi verhota sen pituuden taakse. Olen liian lyhyt, joten kukaan ei mua huoli. Vaikka tosiasiassa niitä naisia nyppii ihan joku muu kuin pituus. Toki varmaan on niitäkin naisia, jotka ei vilkaisekaan lyhyitä miehiä, mutta ihan turha väittää että näin tekis kaikki naiset.
Kyse ei loppujen lopuksi ole luonteesta sillä yleensä "paskamaisen luonteen " (etenkin naisiin kohdistuvan) omaavat pitkät ja komeat alfat ovat halutuimpia. Tämä tarkoittaa että enemmän painoarvoa annetaan silti pinnallisille asioille. Näin paska luonne annetaan tavallaan anteeksi kompensoimalla ulkonäöllisesti. Toki lyhyelle miehelle paska luonne taas vie entistä kusisempaan tilaan.
Kyse onkin siitä kenellä se "paska luonne " on.
Kyllä kai se joitakin haittaa, toisia ei. Ihan samoin kuin joku ei tykkää lihavista, laihoista, blondeista, pitkistä, lyhyistä hiuksista, kaljuista, köyhistä jne jne. Itse tunnen montakin lyhyttä miestä, ihan tuollaisia 165-170cm ja kaikilla on puoliso ja perhe. Ja itse asiassa jokaisen näiden vaimot ovat tosi nättejä.
Eikö linkki Laasasen kirjoituksiin yleensä tarkoita että ketju poistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan riippuu todella paljon myös naisen pituudesta. Minä olen naiseksi liian pitkä, eli 170cm (kyllä ap, myös naisen pituus voi olla este perisuhteelle, jos juuri sen haluaa sanoa sinkkuuden syyksi) ja kaikki miehet elämässäni on ollut minua 5-8cm pidempiä. 180 ei ole mennyt varmaan kellään rikki. Jos olisin 160, niin varmaan katselisin alle 170cm pitkiä miehiä, sillä en pidä liian pitkistä miehistä. Veljeni on alle 180, ja minusta oikean pituinen mieheksi, mutta tätini (yli 175) on haukkunut häntä aina lyhyeksi.
Naisen pituus voi olla haitaksi, mutta kysyntä ei pahemmin tipu kun vasta 180cm ja yli mentäessä, eli kun ylittää suomen keskiarvon (166cm) kahdeksalla prosentilla.
Miehillä sen sijaan hiipuu kysyntä merkittävästi heti kun mennään alle 178cm, eli vain noin prosentin verran alle suomen keskiarvon, 179cm.
Jaa, no jos jossain blogissa lukee, niin sittenhän se on totta. Itse olen tehnyt lähipiirissäni huomion, että lähes jokainen yli 168cm pitkä nainen on sinkku. Tiedän tasan yhden itseäni pidemmän naisen, joka on parisuhteessa. Vastaavasti kaikki lyhyet naiset tuttavissani ovat varattuja. N170
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no jos jossain blogissa lukee, niin sittenhän se on totta. Itse olen tehnyt lähipiirissäni huomion, että lähes jokainen yli 168cm pitkä nainen on sinkku. Tiedän tasan yhden itseäni pidemmän naisen, joka on parisuhteessa. Vastaavasti kaikki lyhyet naiset tuttavissani ovat varattuja. N170
Yesh, ja vaikka sinua uskoisi niin sinun otanta on luokkaa 30-50 ihmistä? OKCn otanta on miljoonia ihmisiä, eikä tiedot ole muistin varassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö linkki Laasasen kirjoituksiin yleensä tarkoita että ketju poistetaan?
Pelottaako tosiasiat kenties niin paljon? :D
Mä olen hyljeksitty nainen, ja siksi olen sivusta katsellut ihmisten touhuja pitkään. Näitä pariutumisia ja muuta. Olen tullut siihen lopputulokseen, että lopulta oikeasti tärkeimmät tekijät siinä kuka pariutuu ja kuka ei, on positiivisuus ja sosiaalinen avoin luonne. Itsekin luulin aikoinani, että en kelpaa koska olen lyhyt ja ruma, mutta tajusin että ei se siitä johdu, vaan siitä että olen hiljainen introvertti. Samoin olen huomannut lähipiirin miehistä, että pituudesta, varallisuudesta tms riippumatta sellaiset mukavat sosiaaliset pariutuu, kun taas hiljaisella ja paljon itsekseen viihtyvällä on suuri riski jäädä yksin.
Nåja.
Olen itse 167, enkä mitenkään erityisen atleettinen, pikemminkin ns. laihaläski. Pituudestani ei ole ollut haittaa naisasioissa enää yläasteen jälkeen. Joku tykkää, joku ei, so what.
On minussa muutakin, sekä hyviä että huonoja puolia. Onneksi naiset taitavat olla miehiä parempia näkemään ulkonäön toiselle puolen. En sinänsä ihmettele, saihan esim. Juice Leskinenkin aikanaan naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yesh, ja vaikka sinua uskoisi niin sinun otanta on luokkaa 30-50 ihmistä? OKCn otanta on miljoonia ihmisiä, eikä tiedot ole muistin varassa.
"Itse olen tehnyt lähipiirissäni huomion". Huomaatko, että kirjoitin tuossa vaan omasta huomiostani, enkä väittänyt sen olevan universaali totuus. Tunnen myös todella monta lyhyttä parisuhteessa olevaa miestä, mutta ilmeisesti he ovat jonkin sortin poikkeama maailmassa, jossa lyhyt mies on aina auttamatta sinkku. Huom. En kirjoittanut tässäkään mitään totuutta, vaan huomion, että "tunnen monta seurustelevaa lyhyttä miestä". N170
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen tehnyt lähipiirissäni huomion". Huomaatko, että kirjoitin tuossa vaan omasta huomiostani, enkä väittänyt sen olevan universaali totuus. Tunnen myös todella monta lyhyttä parisuhteessa olevaa miestä, mutta ilmeisesti he ovat jonkin sortin poikkeama maailmassa, jossa lyhyt mies on aina auttamatta sinkku. Huom. En kirjoittanut tässäkään mitään totuutta, vaan huomion, että "tunnen monta seurustelevaa lyhyttä miestä". N170
Huomasin toki. Sen lisäksi tulkitsin ensimmäisen lauseesi sarkasmiksi: "Jaa, no jos jossain blogissa lukee, niin sittenhän se on totta."
Ei lyhyys on vain yksi ominaisuus.
Jos on muuten komea, rikas, menestyvä. Niin ei haittaa.
Lyhyet nillittäjämiehet on sitten kaikkea muutakin, juoppo, väkivaltainen työtön?
Minä en haluaisi itseäni lyhyempää miestä. Haluan käpertyä kainaloon, olla sängyssä pikkulusikka, katsoa miestä ylöspäin ja ihan vaan tuntea välillä olevani hento tyttönen isomman ja vahvemman miehen rinnalla. Jokin eläimellinen vaisto määrää tässä asiassa. Toki iso pituusero häiritsee seksissä, tanssiessa ja spontaanissa pussailussa, eli ei sekään ole hyvä. Oma mieheni on n. 5cm minua pitempi ja se on ihan sopiva (olen 175cm pitkä). Kunhan ei ole mikään manlet.
Minun rakastama mies on 152 cm pitkä ja itse olen 155.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen hieman tuota diagrammin "tietoa" että miesten unelmanainen olisi noin 150cm pitkä. Joko dataa on niin lyhyiden naisten kohdalla olematon määrä tai sitten koko tilasto on jonkun pygmikansan keskuudessa koottu.
ei lyhyys haittaa kun itsekin olen lyhyt :)
naisia on aina riittänyt vaikka 174 senttimetriä miehistä pituutta!
Täällä taas väitellään tyyliin "onko vesi märkää vai ei"... totta vitussa manletin mittainen mies on heikommassa asemassa kuin keskimittainen tai pitkä mies. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö lyhyt mies voisi naista löytää. Hän vain antaa tasoitusta toisille. Katsokaas kun kyllä se keskimittainen tai pitkäkin mies voi olla hyväluontoinen ja hauska jne.
On naisia jotka haluavat pitkän miehen ja naisia joille ei ole väliksi. Mitä tuota enempää miettimään.
Uskon itse että sillä naisen pituudella ei ole asiassa hirveästikkään painoa. Naiseus ei ole kuitenkaan niin pituudesta kiinni kuin miehet. Koska erittäin lyhyet naiset ovat lyhyille miehille lähes ne ainoat mahdollisuudet niin nämä lyhyet miehet jotka ei ole lähestynyt ovat sikäli tyhmiä. Saman kokoisille tai pidemmälle eivät kuitenkaan kelpaa. Nämä pidemmät miehet taas aavistaa etulyöntiaseman pituudessaan lyhyeen naiseen ja näin lyhyemmät naiset ovat ns. "helpompia kohteita"