Käykö sun koira töissä?
Vai onko se KELAn eli Koirien ELatus Avun piirissä?
Meidän koira käy töissä.
Kommentit (38)
Meidän koira jyystää risuja määrämittaan.
Koirani käy haukkumassa päivittäin ikävät ihmiset
Mun koira tekee tärkeää työtä. Se tutkii kiviä ja kerää kivikokoelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on eläkkeellä.
Mitä hän teki töikseen nuorempana koirana?
Käy. Poliisikoira, mies on poliisina.
Vierailija kirjoitti:
Käy. Poliisikoira, mies on poliisina.
Olen iloinen, että hän on virkakoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eläkkeellä.
Mitä hän teki töikseen nuorempana koirana?
Oli koiranruokatehtaalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koiraa, eikä tule.
Miksi oli sitten tarve tulla se kertomaan?
Pitää naapurit hereillä.
Ja jos joku vielä nukkuu klo 06:30 herää kyllä kun lähdemme aamulenkille.
Kerrostalossa asumme.
Vierailija kirjoitti:
Pitää naapurit hereillä.
Ja jos joku vielä nukkuu klo 06:30 herää kyllä kun lähdemme aamulenkille.
Kerrostalossa asumme.
Hienoa, että teiilä on herätyskello, joka toimii ilman pattereita. Se ei petä koskaan. Meidän herätyskello herättää aamuisin kukonlaulun aikaan.
Koirani on laumanvartija. Pitää tunkeilijat loitolla.
Meidän koira on terapeutti. Harvinaisen hyvä kuuntelemaan niin ilot kuin surut ja kaikki muutkin kuulumiset. Salaisuuksiakin sille voi kertoa ja tietääkseni se ei niitä kerro eteenpäin. Mutta kyllä se sähköposteja lukee ja lähettelee aina sinne sun tänne, joten enpä tiiä jos koiruudet kirjoittelee toinen toisilleen ja nauraavat kotiväkiensä jutuille keskenään. On ainakin niin hyvällä tuulella kun kuleksitaan pitkin maita ja mantuja.
Hoitaa myös muita ihmisiä kuin vain kotiväkeä. Yhden mummonkin kanssa rupattelee aina niin pitkään että minä meinaan jo kyllästyä kun pitäisi laittaa tassua ja töppöstä toisen eteen että saadaan kunnon lenkki tehtyä. Mutta kun on oikia terapeutti niin ei koskaan jätä hommia kesken
Kyllä koirani käy töissä. Hän on hirvikoira, joka metsästää syksyisin ja pidetään aktiivisena ympäri vuoden -lenkkeilyt. Lisäksi hän työllistää itse itsensä haukkumalla häkissään ohi kulkevia autoja, melkein joka päivä. Joinain päivinä hän ei jaksa haukkua,a
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira jyystää risuja määrämittaan.
Meillä kantaa risuja paikasta toiseen, hylkää entisen jos löytyy joku vähänkään parempi.
Käy töissä, ihan 24/7. Sen työtä on näyttää söpöltä ja toimia mun personal traineria, käskyttää neljästi päivässä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koira on terapeutti. Harvinaisen hyvä kuuntelemaan niin ilot kuin surut ja kaikki muutkin kuulumiset. Salaisuuksiakin sille voi kertoa ja tietääkseni se ei niitä kerro eteenpäin. Mutta kyllä se sähköposteja lukee ja lähettelee aina sinne sun tänne, joten enpä tiiä jos koiruudet kirjoittelee toinen toisilleen ja nauraavat kotiväkiensä jutuille keskenään. On ainakin niin hyvällä tuulella kun kuleksitaan pitkin maita ja mantuja.
Hoitaa myös muita ihmisiä kuin vain kotiväkeä. Yhden mummonkin kanssa rupattelee aina niin pitkään että minä meinaan jo kyllästyä kun pitäisi laittaa tassua ja töppöstä toisen eteen että saadaan kunnon lenkki tehtyä. Mutta kun on oikia terapeutti niin ei koskaan jätä hommia kesken
Ihana koira sinulla onkin.
Minun koira kävi kanssani töissä. Matkustimme bussilla. Koira sai aina ikkunapaikan. Minä sain palkkaa työstä. Koira oli seuralainen työnantajille.
Toimistohommissa tekee etähommia 5 päivää viikossa.