Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 13:01"]
Kylläpä tuo pitsa-hampurilainen-makkara-kalja-sohvaperuna yhdistelmä tekee suurimmasta osasta pitkiäkin miehiä ei-ruipeloita. Helposti alkaa kiloja kertymään. Nähty on monta kertaa.
[/quote]
Munkin 190-senttinen mies painoi vielä armeijassa 67kg, mutta kosteat opiskeluvuodet Otaniemessä tekivät tehtävänsä ja paino nousi miehekkäästi ykkösellä alkavaksi.
En ole ikinä pitänyt pituutta kriteerinä, enkä ulkonäköäkään. Minuun iskee hyvä huumorintaju, älykkyys, ystävällisyys ja tietysti se, että ei ajattele kuin Laasanen. Minä olen 170 cm ja mieheni 164 cm. Ennen tätäkin, olen seurustellut kahden miehen kanssa, jotka ovat olleet minua lyhyempiä. Ei mitään ongelmaa.
Mulla on lyhyt mies (168cm) joka ei ole edes rikaskaan vaan on hyväsydäminen, huolehtiva, hauska ja rakastettava. Tykkää samoista asioista kuin minä eli luonnosta, matkustelusta ja rauhallisesta elämästä. Pesee pitkät ja rikkaat minun silmissäni noin 100-0.
Mutta kelpaako lyhyelle miehelle pitkä nainen
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:18"]
[/quote]
Kelpaa. Mulle ainakin
enpä jaksa lukea mitä ketjussa on yökötelty, mutta oma ukko on joitain senttejä yli 160 cm, eli hieman minua pidempi, ja maailmani komein ja ihanin miekkonen :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:18"]
[/quote]
Olen 175cm mies ja haaveilen 180cm+ naisesta. Taitaa vaan jäädä haaveeksi.
Työkaverina on lyhyt mies eikä hänellä kyllä ole ongelmia naisten kanssa, oma asenne itseeensä ja muihin ratkaisee paljon.
Minun aviomieheni on n 167cm itse olen jonkusen sentin pidempi. :-) Minulle kyllä kelpaa <3 (ja turha väittää etten saisi pitkää miestä, muut miesystäväni aikoinaan ovat olleet reippaasti pidempiä. Luonne ratkaisee!)
Aviomieheni on 168 cm pitkä, eikä minua se haittaa ollenkaan. Olen itse 165 cm. Kyllä se on muut jutut, jotka ratkaisevat.
Mä voin rehellisesti sanoa, etten ole ikinä kiinnittänyt huomiota poikaystävieni pituuteen :D Nykyiseni, jonka kanssa olisi tarkoitus mennä naimisiin ja perustaa perhe, on just ja just 170 cm pitkä, melko hoikka, enemmän söpö kuin komea, ja ihan normaalissa duunarityössä (ts. ei pohjatonta lompakkoa, jonka merkitystä naisille lassukat aina toitottavat).
Uskallan väittää että lyhyillä miehillä' ja pitkillä naisilla on keskimääräistä vaikeampaa löytää seuraa. Mutta haluan uskoa että luonne, älykkyys ja käytöstavat menevät loppupeleissä edelle. Ainakin minulle tärkeintä on että partneri on samalla aaltopituudella.
Mun 167cm mies on maaiöman komein <3 Ja kultaisin <3 Helppo halia ja pusutella kun olen itse 162cm.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:43"]
Kyllä se pituus yhdistää kaikkia mun exiä vaikka muuten ovat ulkonäöllisesti melko erilaisia.
Ei vaan pätkät kolahda.
[/quote]Toiselle kolahtaa toinen toiselle toinen. ei voi sanoa kuin omalta kohdalta. Mulla oli nuorena pitkää ja patkää ja oman pituisen miehen sitten valitsin. Seksi oli kyllä alkuun se tärkein valintaperuste. Pitkä mieht olivat jotenkin kömpelöitä ja kökköjä.
Ei mun juttu ne hujopit.
Miehille pitkä nainen ei useinkaan ole ongelma :D
Ikävä myöntää, mutta kyllä se laasanen oikeassa on ainakin tässä asiassa. Kaikilla tapaamillani tytöillä on selvästi lyhyys ollut jonkinsortin ongelma. Ikinä ei suoraan ole sanoneet kielteisessä mielessä, mutta aina kiinnittäneet siihen huomiota jollainlailla. Ja niin ikävä kuulla vastauksia että" ei vaan se persoona..." Viime baarireissullakin kysyin yhdeltä itseäni lyhyemmältä tytöltä ystävällisesti "oletko stadista" ja lipsariahan sieltä erittäin ylimielisesti heti tuli :D Toivon erittäin paskaa karmaa tuonkaltaiselle nykyajan naiselle.
Ei hitusen alle 170 cm mies kelpaa edes niille alta 160 cm naisille. Tämä on kyllä jo todettu useampaankin otteeseen.
Tuo nyt on tietysti suhteellista mikä on lyhyt ja mikä ei. Eiköhän kaikilla, sekä naisilla että miehillä, ole joku pituusraja jonka alle ei haluaisi kumppaninsa menevän. Yksilöllistä on sitten mihin tuo raja vedetään.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitusen alle 170 cm mies kelpaa edes niille alta 160 cm naisille. Tämä on kyllä jo todettu useampaankin otteeseen.
Syytät pituutta vaikka oikea syy on ihan muualla. Lyhin tietämäni mies on kaiken lisäksi ruma mutta niin vaan on iso perhe.
Mun mies on lyhyt, eikä oo lyhyydestään ikinä kärsiny. Kolmen naisen kanssa saanu lapsiakin ja kauniit,normaalipituiset naiset ollu kiinnostuneita hänestä. Mäkin olen pitkä, hoikka,kauniiksi kehuttu nainen ja niin vaan menin naimisiin tuon lyhyen miehen kanssa! Pituudella ei ole mitään merkitystä. Ta no, niinkuin joku täällä jo mainitsi, lyhyemmän miehen kanssa jotkin seksiasennot onnistuu paremmin kuin pitkän kanssa ;)!