Mitkä asiat sinua erityisesti ärsyttävät lentokoneen kanssamatkustajissa?
1. Ihmiset jotka sulkevat käsimatkatavaroille tarkoitetun ylälokeron luukun heti kun ovat saaneet sinne oman laukkunsa vaikka tilaa olisi vielä muillekin tavaroille.
2. Käytävällä käsissään koneen peräosan keittiöön roskiaan, välillä jopa tarjottimia, kuljettavat. Eivätkö nuo tajua, että se on emoillekin kaikkein helpointa kerätä ne kaikilta yhdellä kertaa eikä niin että jokainen vie roskansa itse erikseen ja ruuhkauttaa käytävät.
Kommentit (45)
Kakarat ja vielä enemmän niiden narsistiäidit.
Pitkähiuksiset naiset jotka heittävät lettinsä penkin taakse.
Hidastelijat kapsäkkiensä kanssa. Kestää ikuisuus tunkea niitä siinne lokerikkoon ja estetään kaikkien sujuva liikkuminen omille paikoilleen. Pari viikkoa sitten minulla oli aika nopsa koneen vaihto ja jotkut sitten ottavat kaikessa rauhassa laukkujaan hyllyltä ja blokkaavat käytävän. Jos ei ole kiire, antaisitteko kiireisempien mennä ensin ja nousette vasta sitten itse?
Lapset tai siis vanhempienhan se pitäisi kieltää. Potkivat takaa penkkiä jatkuvasti tai sitten edessä istuva rukkaa sitä penkkiään alas ja ylös, vaikka takana istuva yrittäisi syödä.
Se kun edessä istuva kääntää penkin niin alas kuin mahdollista ihan lyhyilläkin lennoilla. Ymmärrän pitkät lennot, jos haluaa nukkua, mutta jos lennät keskellä päivää Helsingistä Tukholmaan, miksi?
Ne paskiaiset jotka pamauttaa selkänojansa täysillä taakse, niin että takana istuvan polvilumpiot halkeaa ja reisiluut tulee perseestä ulos.
Olisi kohteliasta kysyä, tai edes varoittaa ensin.
Se kun torspojen pitää aina nousta repimään laukkuja hyllyiltä samalla sekunnilla kun turvavyövalo sammuu ja kone pysähtyy portille. Sitten nämä ääliöt seisovat ikuisuuden odottamassa ovien aukeamista.
Juopuneet örisijät, vessassa ravaajat.
Pikkulasten vanhemmat. Ei sitä housuunpaskojaa tarvitse ottaa mukaan, ehditte kyllä varmasti matkustella sitten kun lapsi on kasvanut. Itkeskelevä housuunpaskoja viihtyy takuulla paremmin mummolassa hoidossa tai kotona.
Edessä lyhyellä lennolla ne penkkien selkänojan edestaas räplääjät. Ja takana ne penkkiin potkijat.
Meillä oli kerran yölennolla yksi akka, jolla olisi ollut kauheasti asiaa kaikille ryhmämatkalaisille. Kiersi ympäri konetta etsimässä uhria ja kaikki teeskentelivät nukkuvansa- siis sellainen tapaus, joka ei koskaan ole hiljaa. Ukkoparkansa joutui koko lennon ajan nostamaan laukkua ylös ja alas, kun rouva tarvitsi sieltä jotain välttämättä aina pienen ajan jälkeen.
Se meininki olisikyllä käynyt jostain komediasta.
Lentomatkustamisessa yleisesti vtuttaa eniten selkänojilla pahoinpitelevät, sekä se paskan käry lennolla.
Haisuliinit. Onneksinäitä ei ole usein.
Vierailija kirjoitti:
Pikkulasten vanhemmat. Ei sitä housuunpaskojaa tarvitse ottaa mukaan, ehditte kyllä varmasti matkustella sitten kun lapsi on kasvanut. Itkeskelevä housuunpaskoja viihtyy takuulla paremmin mummolassa hoidossa tai kotona.
Kiitos hyvistä nauruista heh heh heh heh heh...
Vierailija kirjoitti:
Ne paskiaiset jotka pamauttaa selkänojansa täysillä taakse, niin että takana istuvan polvilumpiot halkeaa ja reisiluut tulee perseestä ulos.
Olisi kohteliasta kysyä, tai edes varoittaa ensin.
Minä palkitsen nämä ääliöt sillä että nousen vartin välein ylös ja punnerran edessäolevan istuimen selkänojalla itseni ylös ja takaisin penkkiin niin että koko edessä istuvan kroppa heiluu.
Vierailija kirjoitti:
Jos normaali elämä häiritsee, pysy sä himassa. Tai hanki lääkitys rauhoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hidastelijat kapsäkkiensä kanssa. Kestää ikuisuus tunkea niitä siinne lokerikkoon ja estetään kaikkien sujuva liikkuminen omille paikoilleen. Pari viikkoa sitten minulla oli aika nopsa koneen vaihto ja jotkut sitten ottavat kaikessa rauhassa laukkujaan hyllyltä ja blokkaavat käytävän. Jos ei ole kiire, antaisitteko kiireisempien mennä ensin ja nousette vasta sitten itse?
Tämä. Ja nämä yleensä kiilaavat ekana koneeseen ja paikka on sitten rivillä joku 15 ja siinä sitten koko jono seisoo kun nämä asettelevat laukkuja ja laittavat takkeja tms. sinne ylös.
Vierailija kirjoitti:
Lapset tai siis vanhempienhan se pitäisi kieltää. Potkivat takaa penkkiä jatkuvasti tai sitten edessä istuva rukkaa sitä penkkiään alas ja ylös, vaikka takana istuva yrittäisi syödä.
Todellisuudessa aikuiset tekee tuota paljon enemmän.
Turistiluokassa lyhyillä muutaman tunnin lennoilla tyynyjen ja peittojen pyytelijät. Onhan niitä toki varmaan muutamia aina mukana, mutta ei niitä kuitenkaan kaikille riitä.