Miehet haukkuu naisten ulkonäköä anonyymisti.
Kommentit (33)
Miten tämä on jotenkin uutinen? Ei yhtään yllättävää. Tapahtunut jo pitkään.
Taviksen näköinenn nainen. Kyllä ulkonäkö on miehille ja naisille tärkeintä kun etsivät kumppania.
Jos näyttää possulta niin elämä on.
Kasvot on massasta poikkevat mutta ei todellakaan mikään ruma. Kelpaisi minulle wanhalle pierulle heti.
M50+
Ei voi mitään. Miehet on visuaalisia.
Naamat esiin! No, eipä tarvi minulle itkeä jos ovat tai jäävät ilman naista.
En ymmärrä yhtään! Kaunis nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos näyttää possulta niin elämä on.
Possuilta ne naisten ulkonäköä arvostelevat miehet yleensä näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään! Kaunis nuori nainen.
Ulkonäön kehuminen on lähes yhtä paha kuin haukkuminen. Ulkonäköä ei kommentoida ilman lupaa.
Naiset luoneet itse sen että ulkonäkö on kaikki kaikessa.
Miehet, nuo rehdit ja suorat ihmiskunnan selkärangat!
Yllättävän paljon juoruavat, salakuvaavat, stalkkaavat ja kaikenlaista kyseenalaista harrastavat laillisuuden rajamailla.
Kaksi tavis naista sanoi kerran baarissa että voitko lähteä tässä pöydästä koska olen helvetin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, nuo rehdit ja suorat ihmiskunnan selkärangat!
Yllättävän paljon juoruavat, salakuvaavat, stalkkaavat ja kaikenlaista kyseenalaista harrastavat laillisuuden rajamailla.
Miten teikämiesvihaaja tietää anonyymien kommentoijien sukupuolet?
Onhan hänellä aika .. "omintakeiset" kasvot.
Nuo silmät, nenä ja leukaperät olisi yksinäänkin vähän turnoff, hänelle sattunut hattutemppu.
Onneksi täällä arvostellaan miehiä vain omalla nimellä X-D
Ei ne nyt mitään maailman komeimpia miehiä ole ketkä haukkuu naisten ulkonäköä.
Tulkaa nyt omalla naamalla esiin haukkumaan naisia.