Tunnetko ketään joka on käynyt plastiikkakirurgilla?
Ja tällä tarkoitan siis kauneusleikkauksia, BBL, täyteaineita ja sen sellaista.
Itse en tunne ketään, mutta asiakkaina tulee joskus vastaan ankkahuulia.
Kommentit (10)
Tiedän useamman naisen, jolla on silikonirinnat, botuliinia tai täyteaineita.
Itselläni ei vielä.
Mulle on tehty rintojen suurennus ja rasvaimu alakroppaan, lähinnä reisien sisä- ja ulkosyrjiin, koska olin niin pyylevä (yläkroppa monta numeroa alakroppaa pienempi). Paransi kyllä elämän laatua. Vieläkin on yläkroppa yhtä numeroa pienempi riippumatta siitä lihonko vai laihdun. Jos ylä on m, niin ala l. Jos ylä l, ala xl.
onhan niitä julkkiksia, jotka ovat ottaneet täytettä huuliinsa, rintoihinsa ja joskus pakaroihinkin.
Sitä vaan mietin että millaiselta tuollaiset ihmiset näyttävät kymmenen vuoden kuluttua.
90% nuoremmista sukulaisista, vanhoista ei kukaan.
Tuttu nainen kävi silmäluomet kohottamassa
Minä.
Silmäluomet alkoi peittää näkökenttää, joten oli pakko leikkauttaa.
Multa yritettiin rasvansiirrolla tasoitella sairaudesta seurannutta kasvojen epämuodostumaa. Ei toiminut, kaikki rasva kulkeutui pois. Kuulemma pari, kolme kertaa jos olisi toimenpiteen uusinut, olisi saattanut saada pysyvämpiä tuloksia, mutta oli niin kivulias kokemus, että mieluummin pidän epämuodostumani.
Ainakin yhden tunnen, joka on ottanut silikonit, yhden, joka on pienennyttänyt rintansa ja yhden, jolla on silmäluomia leikattu. Varmasti on aika yleistä, mutta ei ihmiset puhu niistä usein.
Vierailija kirjoitti:
Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.
Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.
Oho, missä olet töissä? Tai siis millä alalla?
Töissä 50% naisista ja 60% miehistä, joka yllätti.
Ystävistä käytännössä kaikki, itse en koskaan ottaisi.