Kaupan kassa ei ole tinder. Oletko yrittänyt iskeä kaupan kassaa?
Kommentit (143)
Pehmittelen vain. En yritä iskeä ;)
Ystävystyin kaupan kassana työskentelevän nuoren naisen kanssa. Kyllä semmoistakin sattuu 😄
M27
En kassaa, mutta kalatiskillä oli yksi päivä hyvännäköinen mies. Kävi mielessä, että oiskohan vapaa.
Automaattikassaa olen vuosikaudet käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Noin kuvittelee sata muutakin miestä siitä samasta kassasta. Olet vain asiakas muiden joukossa.
En, mutta olen yrittänyt pyyhkäistä sitä oikealle. Ei mennyt mihinkään.
En ole.
Olen iskenyt aikoinani vaimoni. Hän riittää minulle.
Enpä ole. Joidenkin kanssa on silmäpeliä.
Älkää luulko, että hymyilevä, katsekontaktin ottava ja moikkaava kassa tekee niin, koska haluaisi tutustua paremmin. Niin toimitaan, koska työnantaja käskee. Muu flirttailu ja mukahauskojen vitsien laukominen naurunhöhötyksineen on vain noloa ja ahdistavaa.
Siis iskeä ei saa enää kuin jossain Tinderissä? ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin kuvittelee sata muutakin miestä siitä samasta kassasta. Olet vain asiakas muiden joukossa.
Niin. Eihän kukaan miehistä voi olla edes hyvännäköinen ja kiinnostava, eihän? Usko tai älä, kyllä minua ainakin katsotaan, mutta en sentään iskemistä yritä.
Ostin Sultan XL kondomeja ja sattui rempseä kassarouva kassalle jonka kanssa heitettiin juttua kun ei ollut muita asiakkaita. Seuraavana viikonloppuna käytettiin koko paketti yhdessä.
Kassa on yrittänyt iskeä minua! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Ystävystyin kaupan kassana työskentelevän nuoren naisen kanssa. Kyllä semmoistakin sattuu 😄
M27
Sama täällä:) Tosin olen nainen ja tutustuin ikäiseeni kassatyttöön. Juttelimme aina niitä näitä maksaessani ostoksia ja koska meillä oli niin paljon samoja mielenkiinnon kohteita, päädyimme sitten tapaamaan niiden merkeissä. Toisaalta tiedostan ihan sen, että näin tuskin olisi tapahtunut, jos olisin ollut mies ja mulla olisi ollut ikää reippaasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
En mutta minulla on suosikki kassaneiti jonka kassan aina valitsen 😙
M37
Näin se on, ei rumiluksia kassalle kiitos! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Kassa on yrittänyt iskeä minua! T: M65+
Niin minuakin, nuori mies oli. N65
Vierailija kirjoitti:
Älkää luulko, että hymyilevä, katsekontaktin ottava ja moikkaava kassa tekee niin, koska haluaisi tutustua paremmin. Niin toimitaan, koska työnantaja käskee. Muu flirttailu ja mukahauskojen vitsien laukominen naurunhöhötyksineen on vain noloa ja ahdistavaa.
Ei todellakaan käske vaan suosittelee.
-Kauppias
Nauratan kassaneitejä vitseilläni 😅
En mutta minulla on suosikki kassaneiti jonka kassan aina valitsen 😙
M37