Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.
Jos se haittaa miestä itseään, niin usein se asenne näkyy. On miehiä joita oma pituus ei haittaa, työkaverini on vaimoaan noin 10-15 cm lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää että lyhyillä miehillä' ja pitkillä naisilla on keskimääräistä vaikeampaa löytää seuraa.
Eikös tuo kansanlegenda ole aika monessa tutkimuksessa kumottu? Huomattavan lyhyillä ja huomattavan pitkillä on toki vaikea löytää seuraa, mutta se koskee yhtälaisesti sekä miehiä että naisia molemmissa päissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallan väittää että lyhyillä miehillä' ja pitkillä naisilla on keskimääräistä vaikeampaa löytää seuraa.
Eikös tuo kansanlegenda ole aika monessa tutkimuksessa kumottu? Huomattavan lyhyillä ja huomattavan pitkillä on toki vaikea löytää seuraa, mutta se koskee yhtälaisesti sekä miehiä että naisia molemmissa päissä.
Näin se on. 210cm pituus on miehelle suurempi rasite kuin 170cm. Samoin 180cm naiselle miehen löytäminen on huomattavasti helpompaa kuin 140cm naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lionel Messilla (172cm) on kaunis mallityttis ja sen kanssa kaksi lasta.
Floyd Mayweatherilla niin ikään useampi lapsi kauniiden naisten kanssa ja pituutta 173.
Mikään ei ole ylitsepääsemätön vika naisen silmissä jos miehellä on tarpeeksi rahaa.
Kuolevaisten kohdalla tuskin monikaan nainen tästä(kään) vaatimuksesta luopuu koska naisilla on aina sata vaihtoehtoa.
Lionel Messi ei ole 172cm nähnytkään. Korkeintaan 168cm pitkä.
Pitkät näyttävät hölmöiltä. Sopusuhtainen lyhyt on parempi.
Luulette oikeasti, että se on pituudesta kiinni? Mä olen 167cm ja kyllä naisia on riittänyt, koska ulkoinen olemus ja siitä huolehtiminen on aina ollut minulle tärkeää. Norminaama, treenattu kroppa ja vaatekaapin uudistus pari kertaa vuodessa niin ei ole ollut mistään pituudesta kiinni. Ikinä en mitään haukkuja pituudestani kuule. Ja itse koen, että 155-167cm naiset ovat niitä kauneimpia ja niitähän minä katselenkin. m27
Vierailija kirjoitti:
Luulette oikeasti, että se on pituudesta kiinni? Mä olen 167cm ja kyllä naisia on riittänyt, koska ulkoinen olemus ja siitä huolehtiminen on aina ollut minulle tärkeää. Norminaama, treenattu kroppa ja vaatekaapin uudistus pari kertaa vuodessa niin ei ole ollut mistään pituudesta kiinni. Ikinä en mitään haukkuja pituudestani kuule. Ja itse koen, että 155-167cm naiset ovat niitä kauneimpia ja niitähän minä katselenkin. m27
Jos yhtään mennään normaalin av-kaavan mukaan niin kohta tähän änkeää joku 154cm nainen vollottamaan sitä kuinka aina on hänestä miehet tykänneet vaikkei mahdukaan tuohon 155-167cm haarukkaan. Ja uhoaa vielä päälle että on sata kertaa seksikkäämpi kuin joku 167cm ylipitkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään mennään normaalin av-kaavan mukaan niin kohta tähän änkeää joku 154cm nainen vollottamaan sitä kuinka aina on hänestä miehet tykänneet vaikkei mahdukaan tuohon 155-167cm haarukkaan. Ja uhoaa vielä päälle että on sata kertaa seksikkäämpi kuin joku 167cm ylipitkä nainen.
Lisäksi kirjoittajan väitetty sukupuoli kiistetään koska eihän kukaan mies voi olla jumaloimatta 150cm naisia.
mä olisin tykännyt lyhyestä miehestä, mutta niille ei kelpaa pitkä nainen :(
En ole koskaan väittänytkään, että kelpaisi... Olen 165cm ja haluan miehen, jonka seurassa voin käyttää huoletta korkkareita ja silloinkin hän olisi lähes päätä pidempi kuin minä. Jos on alle 175cm, täytyy se kompensoida rotevalla ja lihaksikkaalla kropalla. Miehen täytyy olla miehekäs ja kookas, jonka seurassa haluan tuntea oloni turvalliseksi. Miehen tulee pystyä suojelemaan naista. Pituus on siinä mielessä merkittävä asia. Toki jos olisin itse lyhyempi, kelpuuttaisin samassa suhteessa lyhyemmän miehen. Tai jos olisin pidempi, miehenkin pitäisi olla pidempi. Eli totta kai maailmassa on naisia, joille kelpaa lyhytkin mies, koska ovat itse hyvin lyhyitä.
"Joskus toivoin etten olis näin pätkä
pelaisin vaik lätkää ja mul ois alla prätkä
Mä oon ehkä pieni mutten silti heikko
Siks selkä suorana mä seison
Jos yltäis jalat maahan voisin kaahaa
vaik ympäri maata mut ei oo niin vakavaa
Ehkä pieni muttei silti heikko
Siks selkä suorana seison" - Uniikki :D
Ei riipu naisen omasta pituudesta mitenkään. Tämän todistaa jo se että lyhyet naisetkaan ei lyhyitä huoli. Uskon vahvasti että kyse on seksuaalisesta vetovoimasta naisten silmissä. Pituus on siksi ratkaisevaa että se luo miehekkään ja voimakkaan kuvan ulkoisesti. Sama näkyy ilmeisesti lihavuutena naisella. Se on taas epänaisellista monen miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan väittänytkään, että kelpaisi... Olen 165cm ja haluan miehen, jonka seurassa voin käyttää huoletta korkkareita ja silloinkin hän olisi lähes päätä pidempi kuin minä. Jos on alle 175cm, täytyy se kompensoida rotevalla ja lihaksikkaalla kropalla. Miehen täytyy olla miehekäs ja kookas, jonka seurassa haluan tuntea oloni turvalliseksi. Miehen tulee pystyä suojelemaan naista. Pituus on siinä mielessä merkittävä asia. Toki jos olisin itse lyhyempi, kelpuuttaisin samassa suhteessa lyhyemmän miehen. Tai jos olisin pidempi, miehenkin pitäisi olla pidempi. Eli totta kai maailmassa on naisia, joille kelpaa lyhytkin mies, koska ovat itse hyvin lyhyitä.
Miten se miehen ja naisen välinen suhteellinen pituusero liittyy siihen pystyykö mies sitä säätöään suojaamaan. Eli jos lyhyt nainen kelpuuttaisi itseään pidemmän mutta silti mieheksi lyhyen miehen niin suojelu olisi tehokkaampaa? Tätä naisten logiikkaa...
Suosittelen hommaamaan käsiaseen tai hankkimaan itsesuojelutaidot jos oma turvallisuus on uhan alla. Sitä ei ne itseään pidemmätkään välttämättä varmista :D
Työkaveri on 160 cm ja hänellä ei ole ikinä ollut tyttöystävää. Oli Thaimaassa yksi, tykkäsi kovasti ja lähettelivät paljon viestejäkin mutta joku kaveri alkoi nauraa ulkomaalaiselle vaimolle ja koko homma tyri siihen.
Nyt työkaveri on vielä entinen, sai yt.ssä kenkää. Ei ole uutta työtä eikä pääse enää Thaimaahaankaan.
Miten minusta taas tuntuu, että lyhyet miehet itse eivät huoli lyhyttä naista, vaan haluavat aina sen suunnilleen itsensä pituisen rinnalleen? Itse olen 153 cm ja elämäni aikana minua ei ole lähestynyt yksikään lyhyt mies, vaan pitkät ja keskipituiset. Itse taas haluaisin ennemmin lyhyen miehen, niin ei menisi niskat suudellessa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:40"]
Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.
Se että sua haittaa ei tarkoita että kaikki haittais.
Ei kaikkia tietenkään, ainoastaan ylivoimaisesti suurinta osaa.
Niin sun mielestä suurinta osaa haittaa, vai mistä oot tiedon saanut?
Sen tiedonhan saa melkein mistä vain. Vaikka netissä naisten treffiprofiileista, joissa hakevat miestä.
Suurin osa naisista ei hae treffipalstoilla miestä, vaan ne hakevat, jotka ei muuten saa.
Tuohan riippuu todella paljon myös naisen pituudesta. Minä olen naiseksi liian pitkä, eli 170cm (kyllä ap, myös naisen pituus voi olla este perisuhteelle, jos juuri sen haluaa sanoa sinkkuuden syyksi) ja kaikki miehet elämässäni on ollut minua 5-8cm pidempiä. 180 ei ole mennyt varmaan kellään rikki. Jos olisin 160, niin varmaan katselisin alle 170cm pitkiä miehiä, sillä en pidä liian pitkistä miehistä. Veljeni on alle 180, ja minusta oikean pituinen mieheksi, mutta tätini (yli 175) on haukkunut häntä aina lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta taas tuntuu, että lyhyet miehet itse eivät huoli lyhyttä naista, vaan haluavat aina sen suunnilleen itsensä pituisen rinnalleen? Itse olen 153 cm ja elämäni aikana minua ei ole lähestynyt yksikään lyhyt mies, vaan pitkät ja keskipituiset. Itse taas haluaisin ennemmin lyhyen miehen, niin ei menisi niskat suudellessa.
Tämä johtuu varmasti siitä, että miehet haluavat pienen taskuprinsessan itselleen. Naisen pitää olla lyhyt ja söpö. Lyhyt mies varmaan pyrkii kompensoimaan lyhyyttään saamalla itseään pidemmän naisen. Sehän viestii siitä, että muut avut (raha, status, varustus) on kunnossa.
Mulla on kolme miespuolista serkkua jotka ovat lyhyitä, kaikki alle 170cm. Noilla kaikilla serkuilla on ollut ja on tälläkin hetkellä parisuhteet. Kahdella lapsiakin. Serkkupojat on kyllä tosi mukavia, en ihmettele yhtään että heillä on vientiä :)
Joten mun kokemuksen mukaan lyhytkin mies voi puolison löytää, enemmän se on kiinni luonteesta. Mutta ainahan sen todellisen syyn naisettomuuteen (paska luonne) voi verhota sen pituuden taakse. Olen liian lyhyt, joten kukaan ei mua huoli. Vaikka tosiasiassa niitä naisia nyppii ihan joku muu kuin pituus. Toki varmaan on niitäkin naisia, jotka ei vilkaisekaan lyhyitä miehiä, mutta ihan turha väittää että näin tekis kaikki naiset.
Lionel Messilla (172cm) on kaunis mallityttis ja sen kanssa kaksi lasta.
Floyd Mayweatherilla niin ikään useampi lapsi kauniiden naisten kanssa ja pituutta 173.
Mikään ei ole ylitsepääsemätön vika naisen silmissä jos miehellä on tarpeeksi rahaa.
Kuolevaisten kohdalla tuskin monikaan nainen tästä(kään) vaatimuksesta luopuu koska naisilla on aina sata vaihtoehtoa.