Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:26"]

En jaksa lukea koko ketjua, mutta melkein vannoisin ettei lyhyiden miesten ongelma pariutumisessa ole se itse lyhyys vaan pituuskompleksit. Ei se lyhyys nimittäin haittaa, mutta se haittaa jos mies valittaa siitä lyhyydestään 24/7, ei kukaan jaksa kuunnella. Tunnen paljon lyhyitä miehiä joilla on tosi kaunit ja muutamalla pitkätkin vaimot, joten ei se pelkkä lyhyys todellakaan ole ongelma.

[/quote]

Syytä sinä vain lyhyttä miestä kompleksista :D

T: 11cm mies

Vierailija
2/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan huomauttaa tähän väliin että voitan kenet tahansa yli 180cm miehen tappelussa. Eikä minulla ole mitään kompleksia. Vastaan noin neljää 180cm miestä tappelussa sillä olen apinamies ja juuri sellainen mies, minkä Jeesus loi naiselle mieheksi.

Lyhyt uskovainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä naista, jolle miehen pituudella ei olisi merkitystä. Eikä tätä peitellä, miksi yritettäisiin?

Vierailija
4/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, mutta mä olen olemassa, vaikka isäni on lyhyt. Kumma juttu, mutta veljeni on naimisissa, vaikka on lyhyt. Kumma juttu, mutta pojallani on tyttöystäviä, vaikka on lyhyt. Tuttavapiiristäni vain yksi lyhyt mies ei ole parisuhteessa ja sekin johtuu siitä, että hän jäi vuosi sitten 83-vuotiaana leskeksi. 

t. Lyhyen miehen lyhyt vaimo

Vierailija
5/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhteellisen lyhyt mies (n. 4 cm pidempi kuin minä 170-senttinen). Ei siitä mitään haittaa ole, päinvastoin esimerkiksi seksiä voi harrastaa huomattavasti monipuolisemmin kuin pitkän miehen kanssa (seisoma-asennot edestä ja takaa ilman että miehen tarvii kyykkiä koko aikaa). :)

Vierailija
6/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo syyttää sitä omaa pituuttansa jos ei saa naista :'D

Vierailija
7/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.

Vierailija
8/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon miehestä. Leveähköt hartiat, parransänki, komeahko ja aivoilla varustettu jalkapalloilija ja vieläpä innokkaalla ja kyvykkäällä munalla, niin kehtaatko vielä väittää, ettei kelpaisi isolle osalle naisista, vaikka olisikin lyhyt? Pikemminkin lyhyessä miehessä tulee hyvät puolet parhaiten esille!

Vierailija
9/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:40"]

Riippuu niin paljon miehestä. Leveähköt hartiat, parransänki, komeahko ja aivoilla varustettu jalkapalloilija ja vieläpä innokkaalla ja kyvykkäällä munalla, niin kehtaatko vielä väittää, ettei kelpaisi isolle osalle naisista, vaikka olisikin lyhyt? Pikemminkin lyhyessä miehessä tulee hyvät puolet parhaiten esille!

[/quote]

Tarkoitatko, että pitää olla noin paljon muita hyviä puolia kompensoimassa?

Vierailija
10/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.

[/quote]

No minusta taas liika pituus olisi este. En halua, että pariskuntana näyttäisimme isältä ja lapselta. Minusta on mukavaa, että mies on enintään 10 cm pidempi kuin minä. 

Vierailija
11/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pituus yhdistää kaikkia mun exiä vaikka muuten ovat ulkonäöllisesti melko erilaisia.

Ei vaan pätkät kolahda.

Vierailija
12/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se että sua haittaa ei tarkoita että kaikki haittais.

Vierailija
13/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Ei kaikkia tietenkään, ainoastaan ylivoimaisesti suurinta osaa.

Vierailija
14/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että naiset etsivät hyvää miestä. Pituus ei ole este saada kauniskin nainen itselleen! Rumemmat naiset pelkäävät näyttävänsä läskeineen naurettavilta pienen miehen rinnalla, mutta se on sitten heidän ongelmansa.

7.

Vierailija
15/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:40"]Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.
[/quote]

Voi vittu mitä pelleilyä.

Vierailija
16/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on yli 50 miljoonan euron finanssivarallisuus, eikä ikinä veisi naista lomalle reittikoneella, niin varren lyhyyttä ei nainen edes huomaa. Ja vastaavasti jos on 189-senttinen postimerkkeilyn ja shakin harrastaja, niin pituus ei auta naisten kanssa yhtään.

Vierailija
17/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Ei kaikkia tietenkään, ainoastaan ylivoimaisesti suurinta osaa.

[/quote]

Niin sun mielestä suurinta osaa haittaa, vai mistä oot tiedon saanut?

Vierailija
18/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on lyhyt mies. Sillä on tosi pieni mulkkukin ja mahaakin löytyy. Itse oon pitkä ja keskivertonätti. En vaihtais toiseen, vaikka ois kuin pitkä.

Vierailija
19/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurin osa miehistä tykkää naisista joilla on isot tissit. What's the difference?

Vierailija
20/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole merkitystä.

Aivan sama, jos on fiksu, aktiivikuntoilija ja katseenkestävä.

t.nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän