Tuntuu että ihmisiä ärsyttää se
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?
Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.
Vai että oikein piha ja palju, monilla on pihoja ja palju on bakteeripesä. Itselläni on suuri piha ja poreallas ja järvi vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?
Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.
Lankapuhelimeenko sä vastailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?
Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.
Lankapuhelimeenko sä vastailet?
En tietenkään vaan kännykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?
Mä olen laittanut ulkosuihkun pihalle ja mun pitää päivisin vastailla puhelimeen, niin en oikein voi silloin puutarhassa olla.
Lankapuhelimeenko sä vastailet?
En tietenkään vaan kännykkään.
Mikä estää vastaamasta siihen pihalla?
Meilläkin on. Ja aika monella muullakin.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on. Ja aika monella muullakin.
Tottakai on. Mutta munkaltaisen oletetaan asuvan koko ikänsä jossain vuokrayksiössä.ap
Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.
Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.
Vaikka olisit ollut koko ikäsi työtön, niin ei sinunkaan olisi ollut pakko asua vuokrayksiössä, jos olisit käyttänyt perintörahasi fiksusti.
Sinisessä talossakin oli palju, muistatko Valis?😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on. Ja aika monella muullakin.
Tottakai on. Mutta munkaltaisen oletetaan asuvan koko ikänsä jossain vuokrayksiössä.ap
Eli olet niitä, joiden mielestä vuokrayksiössä asuminen on jotenkin "huonompaa" asumista? No nyt selvisi se oikea ja todellinen syy, miksi et suostu muuttamaan sieltä mörskästä!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisit ollut koko ikäsi työtön, niin ei sinunkaan olisi ollut pakko asua vuokrayksiössä, jos olisit käyttänyt perintörahasi fiksusti.
Mutta jos ei olisi tullut ikinä perintöä.ap
Sähän olet täällä monta kertaa haaveillut, kuinka voisit asua yksin, omassa vuokrayksiössä. Nytkö tämäkin on TAAAAS muuttunut????
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet täällä monta kertaa haaveillut, kuinka voisit asua yksin, omassa vuokrayksiössä. Nytkö tämäkin on TAAAAS muuttunut????
Mielummin rivitaloyksiö. Siinä on piha.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sun on, koska mieshän omistaa sen mörskän ja luultavasti siihen kuuluvan pihankin? On myös ostanut ja maksanut sen paljun. Vai sinäkö sen ostitkin? Kun näistä jutuista ei aina tiedä sun kohdallasi, ensin noin ja sitten näin.
Niin on kaiken ostanut ja maksanut. No mä olen jotain viemäriremppoja tähän taloon maksanut.
Nekö tekee talosta ja paljusta "sinun"?
Mua ei saisi villit hevosetkaan muuttamaan sinne hintin tinttiin, johonkin vanhaan rötisköön asumaan, joten ei ärsytä yhtään. Se mikä ärsyttää on se, että sä ruikutat täällä vuodesta toiseen, vaikka voisit nytkin olla siellä pihalla hoitamassa vaikka mansikka- ja perunamaata, marjapensaita, kukkia ja ties mitä, jos vain viitsisit. Sitä paljua sulle suositellaan peseytymiseen, kun et suihkuun pääse. Siitä puheen ollen, miksi et ole laittanut itsellesi ulkosuihkua sinne pihalle?