Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
15v poika olen ja 150cm. Jatkuvaa vittuilua joka päivä saan kohdata ja kaikki tytöt lähinnä vittuilevat
:( Itsensä hengiltä ottamista olen miettinyt.
Sinä kasvat vielä. Älä turhia huolehdi. Sitäpaitsi monet maailmanluokan tähdet joita miljoonat naiset ihailee on lyhyitä, jotkut jopa vielä rumiakin. Naisilla on outo maku, ja jokaisella omansa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:40"]
Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.
Se että sua haittaa ei tarkoita että kaikki haittais.
Ei kaikkia tietenkään, ainoastaan ylivoimaisesti suurinta osaa.
Miks yhden lyhyen miehen pitäis saada ylivoimaisesti suurin osa nainsista? Eikö yksi riitä?
Älykkäälle naiselle/tytölle miehen lyhyys tai muu ulkoinen ominaisuus ei ole mikään olleellinen juttu. Olen seurustellut neljästi. Kolme miehistä ovat olleet n. 165-170 cm pituisia. Saman pituisia kuin minä. Arvostan kemiaa, kipinää, sielukkuutta, älyä ja heittäytymistä, huumoria. En pituutta.
Jos nuori tulee kiusatuksi ulkoisen ominaisuuden/ lyhyyden takia sanoisin, että anna vuosien vieriä ja odota älykkäämpää seuraa. Voit ajatella, että säästyt ominaisuutesi takia tyhmien ihmisten seuralta. Sehän on vain hyvä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:40"]
Tähän tuli taas näitä "ei se haittaa" -puolustelijoita. Mutta kyllä siitä on haittaa. Ei se täydellinen este pariutumiselle ole tietenkään, mutta se yleisesti ottaen haitta, piste.
Se että sua haittaa ei tarkoita että kaikki haittais.
Ei kaikkia tietenkään, ainoastaan ylivoimaisesti suurinta osaa.
Miks yhden lyhyen miehen pitäis saada ylivoimaisesti suurin osa nainsista? Eikö yksi riitä?
Tuskin kyse oli siitä että pitäisi saada suurin osa vaan että sen yhdenkin löytäminen on näin paljon vaikeampaa jos esim. 9/10 antaa pakit välittömästi.
165 kirjoitti:
Kyllähän tämä pituusjuttu on ikävä tosiasia. Pariutuminen kun on miehille muutenkin vaikeampaa ja jos vielä kantaa epäviehättävää ominaisuutta riesanaan mille ei lisäksi mitään voi. Tämän olen kyllä huomannutkin ihan näin kokemuksesta elämäni varrelta :(
Ala-asteen perusmatematiikka olisi auttanut enemmän kuin kokemukset elämän varrelta :(
Pariutuminen tarkoittaa että mies ja nainen pariutuvat :(
Eli kun toinen löytää parin, toinenkin löytää parin :(
Vai muka vaikeampaa...
Laasanen on taas kerran väärässä. Minua naisena ei kiinnosta pitkät miehet ollenkaan. En tiedä miksi, mutta ihastun aina palavasti lyhyisiin. Yli 175 cm on jo liian pitkä. Itse olen 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäälle naiselle/tytölle miehen lyhyys tai muu ulkoinen ominaisuus ei ole mikään olleellinen juttu. Olen seurustellut neljästi. Kolme miehistä ovat olleet n. 165-170 cm pituisia. Saman pituisia kuin minä. Arvostan kemiaa, kipinää, sielukkuutta, älyä ja heittäytymistä, huumoria. En pituutta.
Jos nuori tulee kiusatuksi ulkoisen ominaisuuden/ lyhyyden takia sanoisin, että anna vuosien vieriä ja odota älykkäämpää seuraa. Voit ajatella, että säästyt ominaisuutesi takia tyhmien ihmisten seuralta. Sehän on vain hyvä, eikö?
Ei tässä välttämättä ole kyse älykkyydestä vaan itse tilanteesta pariutumismarkkinoilla. Koska naisille on ylitarjontaa miehistä niin tottakai he valitsevat ne parhaimmat, varaa kun siihen on. En sanoisi että on typerää esittää tällaisissa tilanteissa vaatimuksia mutta siitä mahd. valehtelu kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/lyhyt-mies-ei-kelpaa-vaikka-naiset-toisin-vaittavat
Mulle ei kelpaa pitkä nainen, pieni on vaan kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
165 kirjoitti:
Kyllähän tämä pituusjuttu on ikävä tosiasia. Pariutuminen kun on miehille muutenkin vaikeampaa ja jos vielä kantaa epäviehättävää ominaisuutta riesanaan mille ei lisäksi mitään voi. Tämän olen kyllä huomannutkin ihan näin kokemuksesta elämäni varrelta :(
Ala-asteen perusmatematiikka olisi auttanut enemmän kuin kokemukset elämän varrelta :(
Vai muka vaikeampaa...
Miten tämä liittyy siihen että se ei silti olisi lyhyelle miehelle ja (suurimmalle osalle miehistä yleensä) vaikeampaa? En ymmärrä pointtiasi
Vierailija kirjoitti:
Kutsut itseäsi älykkääksi, mutta arvostat huumoria. Mitäs jos se kumppani sairastuu masennukseen ja huumorintaju häviää. Sitten jätät?
Arvostat heittäytymistä? Eli tuomitset harkitsevat ja järjestelmälliset introvertit?
Kipinääkö pitää olla? Eli kun ensihuuma katoaa, lähdet lätkimään. Hyi, miten tyhmä ja pinnallinen ihminen olet.
Vakavasti puhuen: olet täysi hölmö, kun kuvittelet että henkilökohtaiset miesmieltymyksesi tarkoittavat että olisit älykäs. Olet juuri niitä naisia, jotka kehuskelevat että ottivat lihavan tai lyhyen miehen. He ovat tehneet itseensä suuren vaikutuksen, kun kuvittelevat että tuollaisen kumppanin kelpuuttaminen tarkoittaa että he olisivat jotenkin parempia ihmisiä.
165 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165 kirjoitti:
Vai muka vaikeampaa...
Miten tämä liittyy siihen että se ei silti olisi lyhyelle miehelle ja (suurimmalle osalle miehistä yleensä) vaikeampaa? En ymmärrä pointtiasi
Ei tarvitse ymmärtää kun luet vain mitä tuossa sanotaan. Ihan selvällä suomella se on.
212 luit viestiäni kuin piru raamattua. Enkä oleta, että hen.koht. miesmieltymykseni tarkoittaa, että olen älykäs. Älykkyyteni todennettiin muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
212 luit viestiäni kuin piru raamattua. Enkä oleta, että hen.koht. miesmieltymykseni tarkoittaa, että olen älykäs. Älykkyyteni todennettiin muilla tavoin.
Vai että ihan "muilla tavoin". Eli kuvittelet että jos pärjäät palikkatestissä, se tarkoittaa että sinulla olisi jotenkin muita syvällisempää ymmärrystä ihmisluonteesta. Sen takia siis otat lyhyitä meihiä: että kaikki näkisivät heti että olet NIIN syvällinen ihminen. Onhan se loogista: jos haluat näyttää oikein luonnetta arvostavalta ihmiseltä, ota vastenmielisimmän näköinen kumppani minkä löydät. Kaikki ajattelevat heti: "tuon ihmisen täytyy olla mahtava persoona, ja miten ihastuttavan ei-pinnallinen kumppani hänellä on!"
Kyllä, minä pidän pitkistä miehistä etkä sinä tule rankaisematta haukkumaan minua tyhmäksi sen takia. Ja lainaa tekstiä, ei pitäisi olla niin vaikeaa napin painaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan, että naiset etsivät hyvää miestä. Pituus ei ole este saada kauniskin nainen itselleen! Rumemmat naiset pelkäävät näyttävänsä läskeineen naurettavilta pienen miehen rinnalla, mutta se on sitten heidän ongelmansa.
7.
Naiset etsii "hyvää miestä" tasan yhtä paljon kuin miehet etsii "hyvää naista", eli luonne on kaikki kaikessa kunhan ensin täyttää pinnalliset vaatimukset a, b, c, d ja e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan "muilla tavoin". Eli kuvittelet että jos pärjäät palikkatestissä, se tarkoittaa että sinulla olisi jotenkin muita syvällisempää ymmärrystä ihmisluonteesta. Sen takia siis otat lyhyitä meihiä: että kaikki näkisivät heti että olet NIIN syvällinen ihminen. Onhan se loogista: jos haluat näyttää oikein luonnetta arvostavalta ihmiseltä, ota vastenmielisimmän näköinen kumppani minkä löydät. Kaikki ajattelevat heti: "tuon ihmisen täytyy olla mahtava persoona, ja miten ihastuttavan ei-pinnallinen kumppani hänellä on!"
Kyllä, minä pidän pitkistä miehistä etkä sinä tule rankaisematta haukkumaan minua tyhmäksi sen takia. Ja lainaa tekstiä, ei pitäisi olla niin vaikeaa napin painaminen.
En ole vastaaja jolta näytit ottavan hiekkaa pimppiin mutta kyllä pidän naista tyhmänä jolle olisi ehdoton ainoa kriteeri että mies on pitkä. Sama asia kuin jos miehelle olisi naisen valinta vaan tissien koosta kiinni. Tietenkin preferoimisessa ja vaatimisessa on eroja. Naisilla se näyttää kuitenkin enemmän olevan vaatimisesta yleensä kyse.
Ei ainakaan minulla ole mitään ongelmaa myöntää, että naiset preferoivat pitkiä miehiä. Tajusin asian tosin vasta joskus lähempänä kolmeakymppiä, koska en ollut koskaan seurustellut yli 175 miehen kanssa. En ole vieläkään, nykyinen on arviolta 170 cm (olen itse 160 cm).
Yllättäen miehet ovat olleet kärkkäimpiä kommentoimaan asiasta. Yhdenkin eksäni kaveri oli sitä mieltä, että silloinen mieheni oli niin paljon alle "tasoni", että tivasi syytä suhteellemme. Hän ei koskaan yrittänyt lähestyä minua millään tavalla, eli ei ollut mikään pokausyritys.
Suurin turn off on kyllä asenne. Laitoin kerrankin (ei ollut ainoa kerta, olen ollut aina aktiivinen) viestiä nettideiteillä miehelle, joka vaikutti tosi kivalta. Hän mainitsi heti alkuun, että olen hänelle liian hyvännäköinen. Enkä kyllä ole mikään missi. Kiinnostukseni kuoli aika nopeasti, en halua miestä joka ei pidä itseään riittävän hyvänä minulle.
Nykyinen mieheni ei ole objektiivisesti arvioiden mikään komistus, minun silmissäni kyllä. Hän ei ole ollut erityisen suosittu naisten keskuudessa, minkä kertoi jo suhteen alkuvaiheessa. Ei anteeksipyydellen tai itseään vähitellen, vaan faktana. Hän ei koskaan ole nöyristellyt tai kerjännyt huomiota minulta eikä kaikesta päätellen muiltakaan. Olen itse ollut aloitteellinen suhteemme alussa.
Minun ystäväpiiristäni kaunottaret saavat eniten huomiota. Olen nuoresta asti tottunut siihen, että jään kakkoseksi heidän ollessaan paikalla. Olen kehittänyt sitten omaa toimintaani ja ollut aina aloitteellinen. Ujoissa miehissä on todellisia helmiä. :) ja btw, olen ollut vuosia koulukiusattu ja vanhempani pahoinpitelivät minua - itsetunto on koottu aika pienistä paloista terapiassa. En todellakaan ole mikään kultalusikka suussa syntynyt ja helpolla päässyt prinsessa.
Massaan pätevät tietyt säännöt, mutta yksilötasolla on paljon variaatioita. Omalla toiminnalla pystyy vaikuttamaan asioihin aika paljon. Toisilla tuntuu olevan ketjun perusteella niin paljon painolastia, että mitään mahdollisuuksia ei edes nähdä. Se on tosi harmillista. :(
Tämä on jotenkin todella naurettavaa kun tyypillinen naisen kanta näillä palstoilla on asiaan että " en voisi pitää lyhyttä miestä viehättävänä ja potentiaalisena kumppanina. Mutta loppujen lopuksi se persoonallisuushan ratkaisee" Eli siis aluksi kerrotaan totuus mutta lopuksi se tavallaan evätään koska ei vain viittitä pitää omaa rehellistä kantaansa asiaan :D Tämä on juuri se asia mikä eniten ottaa päähän kun kyse on naisten vaatimuksista kumppanille.