Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
Olen varmaan jäävi vastaamaan kun olen 183 cm nainen, mutta sanonpa kuitenkin, että jonkin verran lyhyempi mies on ok. Sitten jos toinen 20-30 cm lyhyempi niin ei se enää sytytä. Tosin olen huomannut, että ei lyhyet miehet ole minusta koskaan olleet kiinnostuneitakaan. Nuorena minua tuli hakemaan tanssimaan aina todella pitkät miehet, jotka sönkötti, että hain sua koska säkin olet pitkä :( Ei sekään niin mairittelevaa ollut.
Vielä tuolle lyhyelle huonoitsetuntoiselle miehelle: Ihmettelen kyllä jos 98 % naisista alkaa nauramaan ja pilkkaamaan sinua kun menet juttelemaan. Onko tuo edes totta? En keksi mitään syytä, että alkaisin nauramaan jollekin juttelemaan tulijalle.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:50"]
15v poika olen ja 150cm. Jatkuvaa vittuilua joka päivä saan kohdata ja kaikki tytöt lähinnä vittuilevat :( Itsensä hengiltä ottamista olen miettinyt.
[/quote]
Siinäs kuulitte naiset :/ eikun vaan tähänkin jauhamaan "oma syy! Oma syy! Koita hyväksyy ittes ni tytötki tykkää! Ei se kyllä vaan pituusesta johtu kato peiliin."
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"]T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies[/quote]
Jos 166-senttisen miehen sinkkuuden syy on mielestäsi pituudessa, miten selität sen, että pituisiasi miehiä kuitenkin on parisuhteessa? Tuntemani eivät ole rikkaita, julkkiksia tai "hienossa" työssä, vaan ihan "tavallisia miehiä" mukavalla luonteella (ja mun mielestä myös kivalla ulkonäöllä) varustettuna.
[/quote]
Entä jos ulkonäkö ei ole "kiva"? Väittäisin että mun naamalla normaali 182cm saisi naisen. Mutta kun ei kelpaa... Ja itsetunto huonontunut lähinnä pienestä koosta johtuvan kiusaamisen takia niin paljon että suhtaudun varauksella kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin, mikä ei sekään ole niin kiihottavaa naisten silmissä. Mitä halusit vielä sanoa?
T 166cm
[/quote]
Jos sun naamalla pitempi mies saisi naisen, niin naamasi on varmasti ihan hyvä. Miksi keskityt jauhamaan asioista, minkä takia nainen ei sinua haluaisi? Se välittyy olemuksesta. Miksi nainen haluaisi miehen, joka ei omasta mielestään kelpaa edes itselleen? Jos mun mieheni olisi tavatessamme ajatellut itseään ensisijaisesti lyhyenä, ylipainoisena ja pienituloisena, tuskin olisin kiinnostunut, koska se olisi välittynyt olemuksesta. Mä näin siististi pukeutuvan, empaattisen ja hauskan miehen, joka tekee intohimolla kutsumustyötään.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:50"]
15v poika olen ja 150cm. Jatkuvaa vittuilua joka päivä saan kohdata ja kaikki tytöt lähinnä vittuilevat :( Itsensä hengiltä ottamista olen miettinyt.
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta sun iässäsi kannattaisi ensisijaisesti keskittyä kouluun eikä tyttöihin. Ja joo, tiedän, että hormonit hyrrää. Kun olen luokkakokouksissa tavannut kouukavereita vuosikymmenten takaa, niin parhaiten elämässään on menestyneet ne pojat, joista tytöt eivät olleet kouluaikoina juurikaan kiinnostuneet.
Stailataanpas ikisinkku 166 cm. Linkitä kuva/kuvia miehestä/miehistä, jonka/joiden ulkonäkö, pukeutumistyyli ja muu olemus on lähinnä omaasi. Siis ei kuvia sinusta vaan etsi googlen avulla netistä. Me sitten kerrotaan, mitä sun kannattaisi itsessäsi ulkoisesti muuttaa. Sisäisen muutoksen joudut tekemään itse.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:50"]Ja suurin osa miehistä tykkää naisista joilla on isot tissit. What's the difference?
[/quote] ero on vissii se, että tässä puhuttiin miehen ei MULKUN pituudesta?
11cm mies muistaakseni teki samalaisen ketjun joskus aikoinaan ja siinä se totuus paljastui. Täytyy sanoa että todellisuudessa lyhyet miehet ovat tavallaan vähän vammaisia. Tietenkin pitää sääliä ja ymmärtää, mutta ei se velvoita meitä naisia heittäytymään hyväntekijöiksi tai sairaanhoitajiksi lyhyille miehille. Lyhyenä miehenä pidän alle 177cm miestä.
Mulla on lyhyt mies. Asia vaivaa minua kovin, mutta en ikinä kuitenkaan siitä syystä eroaisi. Hän on ihana, huomaavainen ja tuo yllätyksiä,lahjoja,kukkia,hoitaa kotitöitä pyytämättä, tuo minulle ruuan sänkyyn ja antaa nukkua päiväunet, kun tulee töistä. Hän laittaa myös mielettömän hyvää ruokaa ja pitää samoista asioista, kun minä.
Hän tyydyttää minut myös sängyssä täydellisesti ja on alusta asti ollut läsnä ja rakastava isä lapsille raskaudesta koulupenkille.
Hän on siis täydellinen. Voisin kirjoittaa miljoona sivua hänen hyvistä puolistaan ja ainoat huonot ovat pituus ja paino. Ei hän läski ole. Noin 80kg mutta mahaa on. Toki myös leveät hartiat ja lihasta löytyy. Tekee fyysisesti raskasta työtä.
Mutta ulkonäkö on vain ristiriidassa aiempiin miehiini verrattuna. En kuitenkaan vaihtais pois <3
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:12"]
Mulla on lyhyt mies. Asia vaivaa minua kovin, mutta en ikinä kuitenkaan siitä syystä eroaisi. Hän on ihana, huomaavainen ja tuo yllätyksiä,lahjoja,kukkia,hoitaa kotitöitä pyytämättä, tuo minulle ruuan sänkyyn ja antaa nukkua päiväunet, kun tulee töistä. Hän laittaa myös mielettömän hyvää ruokaa ja pitää samoista asioista, kun minä. Hän tyydyttää minut myös sängyssä täydellisesti ja on alusta asti ollut läsnä ja rakastava isä lapsille raskaudesta koulupenkille. Hän on siis täydellinen. Voisin kirjoittaa miljoona sivua hänen hyvistä puolistaan ja ainoat huonot ovat pituus ja paino. Ei hän läski ole. Noin 80kg mutta mahaa on. Toki myös leveät hartiat ja lihasta löytyy. Tekee fyysisesti raskasta työtä. Mutta ulkonäkö on vain ristiriidassa aiempiin miehiini verrattuna. En kuitenkaan vaihtais pois <3
[/quote]
Miehesi pelkää että jätät hänet lyhyyden takia, siksi hän esittää palvelijaasi.
Mikä teidän mielestä on lyhyt? Mä olen 162 cm ja aina on naisia riittänyt. Yli oman tarpeen jopa. Oon myös (omasta mielestäni) ruma. Ja kalu on just niin pieni kuin näin lyhyellä voi kuvitella olevan. Mutta naiset hullaantuu.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:12"]
Mulla on lyhyt mies. Asia vaivaa minua kovin, mutta en ikinä kuitenkaan siitä syystä eroaisi. Hän on ihana, huomaavainen ja tuo yllätyksiä,lahjoja,kukkia,hoitaa kotitöitä pyytämättä, tuo minulle ruuan sänkyyn ja antaa nukkua päiväunet, kun tulee töistä. Hän laittaa myös mielettömän hyvää ruokaa ja pitää samoista asioista, kun minä. Hän tyydyttää minut myös sängyssä täydellisesti ja on alusta asti ollut läsnä ja rakastava isä lapsille raskaudesta koulupenkille. Hän on siis täydellinen. Voisin kirjoittaa miljoona sivua hänen hyvistä puolistaan ja ainoat huonot ovat pituus ja paino. Ei hän läski ole. Noin 80kg mutta mahaa on. Toki myös leveät hartiat ja lihasta löytyy. Tekee fyysisesti raskasta työtä. Mutta ulkonäkö on vain ristiriidassa aiempiin miehiini verrattuna. En kuitenkaan vaihtais pois <3
[/quote]
Miehesi pelkää että jätät hänet lyhyyden takia, siksi hän esittää palvelijaasi.
[/quote] enpä usko :D enkä sanoisi palvelija. Kyllä hänkin istuu tietokoneella pelaamassa, käy kalassa, kavereiden kanssa ulkona ja bändin keikoilla jne :D hän on vain huomaavainen ja hemmottelee vaimoaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:25"]Mikä teidän mielestä on lyhyt? Mä olen 162 cm ja aina on naisia riittänyt. Yli oman tarpeen jopa. Oon myös (omasta mielestäni) ruma. Ja kalu on just niin pieni kuin näin lyhyellä voi kuvitella olevan. Mutta naiset hullaantuu.
[/quote] asenteella niitä naisia saa eikä mitoilla :)
Ei pituudella ole läheskään niin suurta merkitystä naissuhteen löytämisessä kuin esimerkiksi asuinpaikkakunnalla on.
En jaksanut kahlata koko keskustelua läpi, joten luin vain linkatun artikkelin.
Sieltä pisti pahasti silmään tämä:
"Naiset luultavasti suuttuvat kuullessaan, kuinka negatiivisesti he suhtautuvat lyhyisiin miehiin, koska se saa koko naissukupuolen näyttämään pinnallisilta."
MIKÄ siinä on, että nainen ei muka saisi olla miestä etsiessään pinnallinen? Itse olin pinnallinen treffaillessani, eli etsin hyvän luonteen lisäksi hyvää ulkonäköä, koska esim. seksi ei vaan toimi jos sitä fyysistä vetovoimaa ole heti alussa. Ja itselleni pituuskin on se asia, joka herättää mielenkiinnon, vaikka se nyt kuolemansynti näyttääkin olevan.
Ja kyllä löytyi mies, jonka luonne on ihana ja jolle voin ylpeästi sanoa, että sinä olet kulta minun mielestä maailman parhaimman näköinen mies.
Pituutta herralta löytyy 185cm, joka on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:09"]
"Naiset luultavasti suuttuvat kuullessaan, kuinka negatiivisesti he suhtautuvat lyhyisiin miehiin, koska se saa koko naissukupuolen näyttämään pinnallisilta."
MIKÄ siinä on, että nainen ei muka saisi olla miestä etsiessään pinnallinen? Itse olin pinnallinen treffaillessani, eli etsin hyvän luonteen lisäksi hyvää ulkonäköä, koska esim. seksi ei vaan toimi jos sitä fyysistä vetovoimaa ole heti alussa. Ja itselleni pituuskin on se asia, joka herättää mielenkiinnon, vaikka se nyt kuolemansynti näyttääkin olevan.
Ja kyllä löytyi mies, jonka luonne on ihana ja jolle voin ylpeästi sanoa, että sinä olet kulta minun mielestä maailman parhaimman näköinen mies.
[/quote]
Koska jostain kumman syystä oletetaan, että naiset ei olisi pinnallisia. Omaan ja näkemääni kokemukseen vedoten naiset ovat _täysin_ yhtä pinnallisia kuin miehet. Ja tämä ei ole mikään salaisuus, jos naisten kanssa on liikkunut edes hieman.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:09"]
[/quote]
Koska jostain kumman syystä oletetaan, että naiset ei olisi pinnallisia. Omaan ja näkemääni kokemukseen vedoten naiset ovat _täysin_ yhtä pinnallisia kuin miehet. Ja tämä ei ole mikään salaisuus, jos naisten kanssa on liikkunut edes hieman.
[/quote]
No tätä myyttiä nimenomaan ihmettelen. Ja kun jotkut naiset vielä itse haluavat elää tässä uskossa, että nainen ei ole/ ei ainakaan saa olla pinnallinen.
Miksei saisi? Ei pinnallisuus tarkoita sitä, että etsitään vain ja ainoastaan tiukasti treenattuja Johnny Deppin tai Brad Pittin kopioita ja siihen yltämättömät jäävät yksin. Jokainen on aina jonkun silmissä todella hyvännäköinen ja jonkun toisen silmissä taas ei herätä mitään mielenkiintoa.
Kyllä itsekin haluan mieheni olevan pinnallinen. En nimittäin kestäisi ajatusta, että oma mieheni ei pitäisi minua fyysisesti viehättävänä, vaan olisi kiinnostunut minusta vain luonteeni takia.
Mä tunnen monta yli 180cm pitkää sinkkumiestä, joilla ei tunnu olevan vientiä ja toisaalta paljon alle 170cm pitkiä miehiä, jotka ovat parisuhteessa ja muutenkin vientiä olisi.
Erona on se, että ensimmäiset ovat sulkeutuneita, epäliikunnallisia, epäsosiaalisia "nyhväreitä". Jälkimmäiset avoimia, reippaita ja iloisia miehiä.
Voisin vetää myös johtopäätöksen, että pitkä mies ei kelpaa....;)
Itse taas päin vastoin tykkään lyhyistä miehistä, yli 180cm ei juurikaan sytytä. Itse ainakin haluaisin kumppaniksi suunnilleen saman pituisen miehen tai naisen, sellainen 170cm olisi ihanne. Ei kaikki naiset pitkistä miehistä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:14"] Entä jos ulkonäkö ei ole "kiva"? Väittäisin että mun naamalla normaali 182cm saisi naisen. Mutta kun ei kelpaa... Ja itsetunto huonontunut lähinnä pienestä koosta johtuvan kiusaamisen takia niin paljon että suhtaudun varauksella kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin, mikä ei sekään ole niin kiihottavaa naisten silmissä. Mitä halusit vielä sanoa? T 166cm [/quote] Tervetuloa parisuhdemarkkinoille! Yhtä "huonosti" esim. ne rumat, tyylittömät ja lihavat 195 cm naiset kelpaa, ja päälle vielä vaikka huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden kammo. Niin mitäs muuta ajattelit syyttää vielä juuri niiden naisten tekevän, yhyy! :D [/quote] Rumat voi meikata, läskit laihtua. Muutenkin naisilla on ylivalta seksi- ja parisuhdemarkkinoilla. Ja mitäköhön sosiaalinen pelko haittaa naisia kun miehet tekevät alotteet? [/quote] Tuo viimeinen kommentti oli kyllä hauska. Jos pelkää sosiaalisia tilanteita a) nainen ei hakeudu paikkoihin joissa mies tekisi aloitteen b) nainen välttelee miestä c) nainen ei halua että mies tekee aloitteen koska pelkää sosiaalisia tilanteita
[/quote]
No joka tapauksessa on sata kertaa helpompi olla alotteen kohteena kuin itse tehdä se, varsinkin huono-itsetuntoiselle. Vai onko sinusta sama asia kuin että joku tulee puhumaan (100% varmasti sinusta kiinnostunut) kuin että huono-itsetuntoinen tekee aloitteita jotka 98% aiheuttaa suoraa naurua ja pilkkaa että mitä toi ruma pätkä luulee olevansa?
[/quote]
Tuota noin....minä olen ihan tavallisen näköinen nainen, lievästi ylipainoinenkin. Jos menisin ravintolaan ja yrittäisin iskeä niitä kaikista hoteimpia ja suosituimpia miehiä, saisin pakit varmasti 98%:ssa yrityksistä. Sen vuoksi en yritäkään. Olen katsonut peiliin ja tiedän, minkä näköisiä ja tyylisiä miehiä minun kannattaa yrittää. Eikä minulla ole ollut pienintäkään tarvetta yrittää päästä sänkyyn mahdollisimman monen miehen kanssa. Minun ei tarvitse todistaa itselleni, kuinka monelle miehelle kelpaisin. Miksi ihmeessä edes pitäisi? Ja sanottakoon, että mies, joka yrittää mahdollisimman montaa naista, on vastenmielinen. Ihan ulkonäöstä riippumatta. Jos siis menet juttelemaan Irmalle ja hän ei ole sinusta kiinnostunut, älä edes yritä Irman kaveria Anjaa. Silloin nimittäin vaikutat ainoastaan epätoivoiselta ja kiinnostavuutesi laskee pakkasen puolelle.