Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:39"]
Hei Henry ja (muut?) lyhyet miehet, jotka saatte orgasmin kelpaamattomuuden tunteessa muhimisesta:
LYHYT MIES EI KELPAA. OLETTE EPÄSEKSIKKÄITÄ. TEILLÄ EI OLE MITÄÄN TSÄÄNNSSEJÄ ELÄMÄSSÄ.
Aaaaaa-aaa-aaaaaah! Siitä saitte marttyyriorgasminne, olkaa hyvät. Nyt ei enää tarvitse kerjätä sitä näillä loputtomilla "miksi ette sano suoraan, ettei me kelvata" -itkuillanne. Nyt on sanottu.
Tulostakaa tämä viesti ja lukekaa se aina, kun haluatte uuden orgasmin.
Tämä ei tietenkään koska niitä lyhyitä miehiä, joilla ei ole itsetunto-ongelmaa pituutensa suhteen. He saavatkin orgasminsa meidän naisten kanssa.
[/quote]
Olet uskomattoman kuvottama ihminen :) toivottavasti sinunkaltaiset joutuvat helvetin alimmille kerroksille.
T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies
[/quote]
Tuskimpa pituutes takia oot sinkku....
Hei lassukat, se vika on aivan muualla kuin pituudessanne, ettette ole naisten suosiossa!
Ensialkuun vähentäkää vaikka sitä perä penkissä haahuilua!
Lyhyt mies keskittää pituuskasvunsa muualle ;) oma rakkaani on 165cm, eikä pidempi tarvitse ollakaan kun itse olen alle 160cm.. Itselle ei kyllä pituus merkkaa yhtään mitään. Olen kiinnostunut luonteesta, ja yleisestä olemuksesta/ulkonäöstä muuten enempi. Olen tainnut tapailla vain yhtä yli 170cm miestä, kaikki muut on olleet lyhyempiä :D ..no pitkien miesten vieressä sitä tuntee itsensä ihan pikku tytöksi eikä se nyt mikään erityinen plussa ole..
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:03"]
Eikö sinulle olisi väliä kelpaatko 10 prosentille vai 90 prosentille miehistä? Eiköhän siitä 90 prosentista helpommin löydä sen joka itseä miellyttää, kun mitään takeita ei ole sille, että kukaan nappaa niistä 10 prosentista.
[/quote]
Ei sillä mulle ole väliä. En ajattele ihmisarvoani sen kautta, kuinka monelle miehelle kelpaisin. Itseasiassa en varmaan monelle, mutta mulle riittää että löytyi se yksi. Olen joskus miettinyt, että jos mulla ei olisi käynyt niin hyvä tuuri, että löysin mieheni nuorena, olisin varmasti ollut kertaakaan seurustelematon sinkku vuosikausia, mutta eiköhän se sopiva olisi joskus löytynyt.
Helpottaahan se parinvalintaa, jos vaihtoehtoja on enemmän, mutta se vain on hyväksyttävä, ettei nallekarkit aina mene tasan, niin kuin lattea sanonta menee. Jos on saanut heikommat eväät yhteen asiaan, on kuitenkin todennäköisesti vahvemmilla jollain muulla osa-alueella. Vaikka jonkun elämä vaikuttaisi kadehdittavalta asian X vuoksi, sillä todennäköisesti on omat huolensa ja haasteensa. Harva saa kaiken helposti. Toisessa ihmisessä mut karkoittaa heti alkuunsa katkeruus, se paistaa olemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:52"]
Hei Henry ja (muut?) lyhyet miehet, jotka saatte orgasmin kelpaamattomuuden tunteessa muhimisesta:
LYHYT MIES EI KELPAA. OLETTE EPÄSEKSIKKÄITÄ. TEILLÄ EI OLE MITÄÄN TSÄÄNNSSEJÄ ELÄMÄSSÄ.
Aaaaaa-aaa-aaaaaah! Siitä saitte marttyyriorgasminne, olkaa hyvät. Nyt ei enää tarvitse kerjätä sitä näillä loputtomilla "miksi ette sano suoraan, ettei me kelvata" -itkuillanne. Nyt on sanottu.
Tämä ei tietenkään koska niitä lyhyitä miehiä, joilla ei ole itsetunto-ongelmaa pituutensa suhteen. He saavatkin orgasminsa meidän naisten kanssa.
[/quote]
Olet uskomattoman kuvottama ihminen :) toivottavasti sinunkaltaiset joutuvat helvetin alimmille kerroksille.
[/quote]
Veikkaanpa, että ikisinkkuutesi syy ei ole pituutesi vaan naisvihasi, lassukamaisuutesi, asenteesi ja alemmuudentuntosi. Toki syy voi olla myös jokin muu ulkonäköösi liittyvä asia eli että olet susiruma. Mutta susirumana olisit ikisinkku yhtä todennäköisesti, vaikka olisin 190 cm pitkä.
[/quote]
Mistäs tiedät tuon? Mistä voit päätellä että vihaan naisia, olen lassukka tai susiruma, kun olet nähnyt 2 riviä tekstiäni jossa vastaan törkeään viestiin? Niinpä niin, enköhän itse tiedä paremmin mikä syy sinkkuuteeni on. Lyhyitä miehiä nyt vaan harva nainen huolii.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:39"]
[/quote]
[/quote]
Tuskin sillä on oikeasti mitään tekemistä pituutesi kanssa :) mene itseesi niin voit ehkä löytää sen oikean ongelmasi...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:55"]
Mistäs tiedät tuon? Mistä voit päätellä että vihaan naisia, olen lassukka tai susiruma, kun olet nähnyt 2 riviä tekstiäni jossa vastaan törkeään viestiin? Niinpä niin, enköhän itse tiedä paremmin mikä syy sinkkuuteeni on. Lyhyitä miehiä nyt vaan harva nainen huolii.
[/quote]
Koska on muitakin 166 cm miehiä (tai jopa lyhyempiä) joilla ei ole ongelmia naisten saamisessa.
[/quote]
[/quote]
:D :D.
Muista 166-senttinen, että ihminen on ominaisuuksiensa summa.
Surullinen totuus on, että pelkkä lyhyys ei riitä siihen, ettet kelvannut. Absoluuttista kelpaamattomuusominaisuutta ei ole. Kuten täällä on sanottu, lihava nainenkin saa miehen. Kalle Könkköläkin sai muijan, vaikka istuu pyörätuolissa.
Miksi tämä on surullinen totuus Sinulle, 166-senttinen?
Siksi, että todellisuudessa olet yksin, koska sinä olet kokonaisuutena kelpaamaton. On lohdullista heittäytyä sen ajatuksen varaan, että ei kelvannut koska oli liian lyhyt. Se on paljon lohdullisempaa kuin sanoa itselleen, ettei kelvannut, koska oli 166 cm, köyhä, ruma, ilman hyvää yhteiskunnalista stausta ja köyhä sekä näistä kaikista johtuen itsetuhoinen, vihainen ja katkera.
Meidän firman toimitusjohtaja oli sinun pituusluokkaasi ja hänellä oli vaimo ja lapset. Mutta hän olikin toimitusjohtaja. Ikävää, mutta näin se menee.
Tulostahan nyt se lappu, ja hanki monta orgasmia! Tai sitten ala miettiä, mitä asioita omasta kelpaamattomuuskuormastasi voisit karsia. Kun kriittinen piste on alitettu, alat kelvata. Helppoa matikkaa!
Helppo se on syyttää omaa pituuttansa niin ei tartte kattella peiliin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:39"] Hei Henry ja (muut?) lyhyet miehet, jotka saatte orgasmin kelpaamattomuuden tunteessa muhimisesta: LYHYT MIES EI KELPAA. OLETTE EPÄSEKSIKKÄITÄ. TEILLÄ EI OLE MITÄÄN TSÄÄNNSSEJÄ ELÄMÄSSÄ. Aaaaaa-aaa-aaaaaah! Siitä saitte marttyyriorgasminne, olkaa hyvät. Nyt ei enää tarvitse kerjätä sitä näillä loputtomilla "miksi ette sano suoraan, ettei me kelvata" -itkuillanne. Nyt on sanottu. Tulostakaa tämä viesti ja lukekaa se aina, kun haluatte uuden orgasmin. Tämä ei tietenkään koska niitä lyhyitä miehiä, joilla ei ole itsetunto-ongelmaa pituutensa suhteen. He saavatkin orgasminsa meidän naisten kanssa. [/quote] Olet uskomattoman kuvottama ihminen :) toivottavasti sinunkaltaiset joutuvat helvetin alimmille kerroksille. T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies [/quote] Tuskin sillä on oikeasti mitään tekemistä pituutesi kanssa :) mene itseesi niin voit ehkä löytää sen oikean ongelmasi...
[/quote]
Tästä juuri aloituksessa on kysymys :D ette te naiset osaa lukea ettekä ymmärrä mitään. Lyhyt mies kelpaa huomattavasti harvemmin kuin pitkä niin miten niin asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa? Oletko muuten huomannut että ongelmat tuntuu kasaantuvan toistensa päälle itsestään, eikä se ole omaa syytä? Jos on lyhyt ja koulukiusattu niin miten se on oma syy jos on huono itsetunto tai arka tms? Puolestaan ne jotka on saaneet lahjageenit ovat yleensä suosittuja ja kehittyy automaattisesti hyvä itsetunto ja asenne mutta teidän mielestähän se on omaa ansiota koska on vaan parempi ihminen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:52"]
[/quote]
[/quote]
Veikkaanpa, että ikisinkkuutesi syy ei ole pituutesi vaan naisvihasi, lassukamaisuutesi, asenteesi ja alemmuudentuntosi. Toki syy voi olla myös jokin muu ulkonäköösi liittyvä asia eli että olet susiruma. Mutta susirumana olisit ikisinkku yhtä todennäköisesti, vaikka olisin 190 cm pitkä.
[/quote]
[/quote]
Ai mistäkö päättelin? No ihan yksinkertaisesti mietin, mikä juuri sinussa on vikana, kun kaikki tuntemani sinun pituisesi yli 20-vuotiaat miehet (ja heitä on paljon jo ihan sukulaisissanikin sekä puolisoni sukulaisissa) ovat joko parisuhteessa tai ainakin jossain vaiheessa olleet.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:00"]
Tästä juuri aloituksessa on kysymys :D ette te naiset osaa lukea ettekä ymmärrä mitään. Lyhyt mies kelpaa huomattavasti harvemmin kuin pitkä niin miten niin asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa? Oletko muuten huomannut että ongelmat tuntuu kasaantuvan toistensa päälle itsestään, eikä se ole omaa syytä? Jos on lyhyt ja koulukiusattu niin miten se on oma syy jos on huono itsetunto tai arka tms? Puolestaan ne jotka on saaneet lahjageenit ovat yleensä suosittuja ja kehittyy automaattisesti hyvä itsetunto ja asenne mutta teidän mielestähän se on omaa ansiota koska on vaan parempi ihminen.
[/quote]
Et sä itse ymmärrä. Jos joku syyttää yksittäistä ominaisuuttaan siitä, ettei onnistu niin se on virhe. Kyllähän sä oikeasta elämästä olet nähnyt, että kaikenlaiset pariskunnat on yhdessä. Jopa ne 160 cm miehet. Se, että kelpaa harvemmin ei tarkoita, että ei kelpaisi ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"]T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies[/quote]
Jos 166-senttisen miehen sinkkuuden syy on mielestäsi pituudessa, miten selität sen, että pituisiasi miehiä kuitenkin on parisuhteessa? Tuntemani eivät ole rikkaita, julkkiksia tai "hienossa" työssä, vaan ihan "tavallisia miehiä" mukavalla luonteella (ja mun mielestä myös kivalla ulkonäöllä) varustettuna.
Jos on tän näköinen lyhyt mies:http://www.authenticpua.com/wp-content/uploads/2013/03/Hot-Girl-Ugly-Guy.jpg On pakko kompensoida ulkonäköä käteisen määrällä, jos etsii satunnaista panoseuraa. Jos taas on tämän näköinen lyhytkin mies: http://lh3.ggpht.com/ChicosVenezolanos/SMLL0jqeOGI/AAAAAAAARpE/J2ppCFYe_XA/s400/Peche_julio2007%2520%281%29.jpg Ei juurikaan tarvitse päteä asemalla tai omaisuudella saadakseen seksiseuraa.
Mun ihannemieheni pituus on kyllä n.170cm.
Mutta tärkeämpiä miehen potentiaalisuuteen vaikuttavia tekijöitä kuin pituus ovat äly, sosiaaliset kyvyt, asenne elämään ja urheiluhenkisyys.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:07"]
Jos on tän näköinen lyhyt mies:http://www.authenticpua.com/wp-content/uploads/2013/03/Hot-Girl-Ugly-Guy.jpg On pakko kompensoida ulkonäköä käteisen määrällä, jos etsii satunnaista panoseuraa. Jos taas on tämän näköinen lyhytkin mies: http://lh3.ggpht.com/ChicosVenezolanos/SMLL0jqeOGI/AAAAAAAARpE/J2ppCFYe_XA/s400/Peche_julio2007%2520%281%29.jpg Ei juurikaan tarvitse päteä asemalla tai omaisuudella saadakseen seksiseuraa.
[/quote]
Jälkimmäinen tosiaan ei taida joutua nukkumaan öitään yksin, jos ei halua. Panisin.
Minulle pituudella on jonkin verran merkitystä, mutta olenkin 180 cm itse. Mies on pari senttiä lyhyempi ja se on vielä ihan ok. Mutta en voisi kuvitella olevani selvästi eri pituusluokkaan kuuluvan miehen kanssa.
Pituuteni rajaa myös minusta kiinnostuneiden miesten määrää.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"]T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies[/quote]
Jos 166-senttisen miehen sinkkuuden syy on mielestäsi pituudessa, miten selität sen, että pituisiasi miehiä kuitenkin on parisuhteessa? Tuntemani eivät ole rikkaita, julkkiksia tai "hienossa" työssä, vaan ihan "tavallisia miehiä" mukavalla luonteella (ja mun mielestä myös kivalla ulkonäöllä) varustettuna.
[/quote]
Entä jos ulkonäkö ei ole "kiva"? Väittäisin että mun naamalla normaali 182cm saisi naisen. Mutta kun ei kelpaa... Ja itsetunto huonontunut lähinnä pienestä koosta johtuvan kiusaamisen takia niin paljon että suhtaudun varauksella kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin, mikä ei sekään ole niin kiihottavaa naisten silmissä. Mitä halusit vielä sanoa?
T 166cm
Mieluummin 160 cm tavallinen mies, kuin 195 cm h laasanen.
Minä olen 168cm pitkä, ja pidän eniten itseni pituisista miehistä :) Eli joo, vaikkapa 170cm mies on ihan passeli!