Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin

Kommentit (235)

Vierailija
81/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä, lyhyehkö (170 cm)keski-ikäinen mies. Alfa-statusta ei ole. Silti minulla on ollut elämässäni useita upeita, itseäni reilusti pidempiä naisia.Entinen vaimoni oli 185 cm pitkä, hoikka kaunotar ja korkkarit jalassa upea ilmestys. Ei haitannut silloin eikä edelleenkään haittaa että olen tämmöinen pätkä. Ja lassukoille ja lassukanmielisille tiedoksi tyly totuus: pidemmän päälle se on persoonallisuus joka tekee ihmisestä viehättävän. 

Vierailija
82/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten muut lyhyet miehet sit saa naisia mut sä et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:14"]

Entä jos ulkonäkö ei ole "kiva"? Väittäisin että mun naamalla normaali 182cm saisi naisen. Mutta kun ei kelpaa... Ja itsetunto huonontunut lähinnä pienestä koosta johtuvan kiusaamisen takia niin paljon että suhtaudun varauksella kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin, mikä ei sekään ole niin kiihottavaa naisten silmissä. Mitä halusit vielä sanoa?

T 166cm

[/quote]

Tervetuloa parisuhdemarkkinoille!

Yhtä "huonosti" esim. ne rumat, tyylittömät ja lihavat 195 cm naiset kelpaa, ja päälle vielä vaikka huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden kammo.

Niin mitäs muuta ajattelit syyttää vielä juuri niiden naisten tekevän, yhyy! :D

Vierailija
84/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:22"]

Olen köyhä, lyhyehkö (170 cm)keski-ikäinen mies. Alfa-statusta ei ole. Silti minulla on ollut elämässäni useita upeita, itseäni reilusti pidempiä naisia.Entinen vaimoni oli 185 cm pitkä, hoikka kaunotar ja korkkarit jalassa upea ilmestys. Ei haitannut silloin eikä edelleenkään haittaa että olen tämmöinen pätkä. Ja lassukoille ja lassukanmielisille tiedoksi tyly totuus: pidemmän päälle se on persoonallisuus joka tekee ihmisestä viehättävän. 

[/quote]

Kunnon puhetta! Tästäkin viestistä jo huomaa että itsetunto on kohdallaan ja se viehättää naisia enemmän kuin pituus.

Vierailija
85/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:49"]T: 166cm vartensa takia ikisinkku mies[/quote]

Jos 166-senttisen miehen sinkkuuden syy on mielestäsi pituudessa, miten selität sen, että pituisiasi miehiä kuitenkin on parisuhteessa? Tuntemani eivät ole rikkaita, julkkiksia tai "hienossa" työssä, vaan ihan "tavallisia miehiä" mukavalla luonteella (ja mun mielestä myös kivalla ulkonäöllä) varustettuna.

[/quote]

Entä jos ulkonäkö ei ole "kiva"? Väittäisin että mun naamalla normaali 182cm saisi naisen. Mutta kun ei kelpaa... Ja itsetunto huonontunut lähinnä pienestä koosta johtuvan kiusaamisen takia niin paljon että suhtaudun varauksella kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin, mikä ei sekään ole niin kiihottavaa naisten silmissä. Mitä halusit vielä sanoa?

T 166cm

[/quote]

Huono itsetunto on suurin syy siihen, miksi et saa naisia. Naiset eivät halua mitään rassukoita riippakivikseen, valitettavasti. Myöskin huonot sosiaaliset taidot on usein turn off. Naamasta on vaikea sanoa näkemättä, mutta koska pituutesi on sinulle suuri häpeä, saattaa tuo uskomuksesi olla vain omasta alemmuudentunnostasi johtuva. Siis uskomus, että 182 cm pituisena naamasi viehättäisikin naisia. Voi nimittäin hyvinkin olla, että ei viehättäisi yhtään sen enempää kuin nytkään. 

Mutta hei... mä tunnen muutaman lyhyen miehen, jotka kulkevat niska kyyryssä, pukeutuvat kuin menninkäiset, parta on ruokkoamaton ja hiukset eivät ole nähneet parturia vuosiin eikä shampoota moneen päivään ja alle nelikymppisinäkin vatsa pullottaa. Heidän kohdallaan asiaa ei auta, vaikka pituutta olisi 30 cm enemmän. Epäsiistiä mörköä ei kukaan halua. Kannattaa siis satsata hyvään parturiin ja pukeutumisen suhteen vaikka käyttää stailaajaa. Elintavat kuntoon, kroppa niin hyvään kuosiin kuin sen salilla saa. Sitten harjoittelemaan niitä sosiaalisia taitoja.  Tsemppiä!

Vierailija
86/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:25"]

T 166cm

[/quote]

Yhtä "huonosti" esim. ne rumat, tyylittömät ja lihavat 195 cm naiset kelpaa, ja päälle vielä vaikka huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden kammo.

[/quote]

Rumat voi meikata, läskit laihtua. Muutenkin naisilla on ylivalta seksi- ja parisuhdemarkkinoilla. Ja mitäköhön sosiaalinen pelko haittaa naisia kun miehet tekevät alotteet?

Vierailija
87/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa. Itse asiassa paremmin kuin pitkät miehet. Itse olen 170 cm pitkä. Mies saa olla mua lyhyempikin. Mutta ei henkisesti. Tai muutenkaan. Ei kaikki lyhyet miehet kuitenkaan automaattisesti ole ihannekumppaneita.

Vierailija
88/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:27"]

T 166cm

[/quote]

[/quote]

Rumat voi meikata, läskit laihtua. Muutenkin naisilla on ylivalta seksi- ja parisuhdemarkkinoilla. Ja mitäköhön sosiaalinen pelko haittaa naisia kun miehet tekevät alotteet?

[/quote]

Ootko sä tyhmä? Oikeesti? Voin kyllä sanoo ettei se pituus sun ongelma näytä olevan...

Vierailija
89/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole väittänyt, että kelpaisi. Miehen pitää olla 180-185 cm. Onneksi mieheni on juuri sopivan pituinen.

Vierailija
90/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:27"]

T 166cm

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eipä voi, sillä meikillä ei piiloteta oikeaa rumuutta. Läskikin voi johtua lääkityksestä, jota ei saa lopettaa. Ja uusi fakta kenties sulle: KUKAAN mies EI tee aloitteita rumille naisille. Tekosyysi siis loppuivat.

Kai sulle itsellesi sentään kelpaisi tuo nainen kenet kuvailin? Sullahan ei pitänyt olla ketään naista. Eli nyt saat ton, otatko vai et? ;)

Vierailija
91/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:00"]Jos on lyhyt ja koulukiusattu niin miten se on oma syy jos on huono itsetunto tai arka tms? Puolestaan ne jotka on saaneet lahjageenit ovat yleensä suosittuja ja kehittyy automaattisesti hyvä itsetunto ja asenne mutta teidän mielestähän se on omaa ansiota koska on vaan parempi ihminen.[/quote]

Koulukiusaaminen ei ole oma syy, mutta jokainen voi vaikuttaa itse siihen, miten traumojaan käsittelee. Hyvä tai huono itsetunto ei ole asia, joka olisi sulle perimässäsi annettu ja pysyisi sen jälkeen muuttumattomana, vaan sen kehitykseen voi vaikuttaa itse ja esimerkiksi ammattiavun tuella. Varsinkin miehille tuntuu olevan ominaista, ettei apua voi hakea tai asioista puhua.

Tarkoitus ei ole olla julma tai ilkeä niille, joiden itsetunto on palasina, koska olen näiden ongelmien kanssa paininut itsekin ja toivon sydämestäni kaikkea hyvää niille, joilla on vaikea menneisyys, mutta tosiasia kuitenkin on, että jos haluaa muuttua ja kehittyä, sen on lähdettävä itsestä. Kaikkeen ei voi vaikuttaa, kuten vaikkapa siihen pituuteen. Itsetuntoon ja sosiaalisiin taitoihin voi.

Toiset pääsevät näissä asioissa helpolla, mutta se mitä esimerkiksi koulukiusattu, paniikkikohtaukista kärsivä ihminen joutuu käymään läpi saadakseen ehjän itsetunnon, voi kasvattaa hyviä ominaisuuksia, mitä pienestä asti reipas, rohkea ja sosiaalinen ihminen ei tule koskaan saamaan. 

Vierailija
92/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:35"]En tiedä naista, jolle miehen pituudella ei olisi merkitystä. Eikä tätä peitellä, miksi yritettäisiin?
[/quote]

Tässä yksi. Mieheni on 166 cm ja itse olen 175 cm. En ole koskaan oikein edes pannut merkille ihmisten pituuksia, ainoastaan jos on hyvin lyhytkasvuinen tai huomiota herättävän pitkä niin sitten saatan tajutakin jotain, mutta muuten kaikkien ihmisten pituudet ovat sitä harmaata massaa.

Vierailija
93/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:25"]

T 166cm

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuo viimeinen kommentti oli kyllä hauska. Jos pelkää sosiaalisia tilanteita

a) nainen ei hakeudu paikkoihin joissa mies tekisi aloitteen
b) nainen välttelee miestä
c) nainen ei halua että mies tekee aloitteen koska pelkää sosiaalisia tilanteita

Vierailija
94/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yritti kerran iskeä 150-senttinen turkkilaismies.

Hänellä oli ns. läskifalsetti ääni ja todella naisellisen pehmeä, pyöreä lantio.

En todellakaan lämmennyt. Mutta se, mikä miehessä oli ällistyttävää, oli suunnattoman omahyväinen tapa, jolla hän oletti, että hän kelpaa ilman muuta ja minä, hyvännäköinen suominainen olen ilman muuta Kiitollinen, kun hän viitsii kohdistaa huomionsa minuun.

En kai ikinä pääse tästä järkytyksestä eroon. Miesten kyky kieltäytyä näkemästä peilissä faktoja on jotain aivan omaa luokkaansa. Ehkä tuo järkyttävä todellisuudentajuttomuus ja iso rahamassi tai se fakta, että tyypin omasta kulttuurista löytyy riittävästi nöyriksi ja aivottomiksi piestyjä, itsetunnottomia naisia, saa hänetkin saamaan itselleen joku päivä naisen. Mutta silti... en tajua.

Joo, siinä oli yksi lyhyt mies, jolla ei ollut mitään tsäänssejä.

Emmä tiedä, millä se pikkumies oli sellaisen lady-lantion itselleen syönyt, mutta teinä miehinä välttäisin kaikkea turkkilaista safkaa ihan vain jo varuiksi. Mikään ei ole pahempi turn-off kuin naisellisen Kurvikas mies.

Vierailija
95/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:47"]

Yhtälailla voisi yleistää "Lihava nainen ei kelpaa miehille, vaikka toisin väittävätkon." eikä sekään väite pitäisi paikkaansa.

[/quote]

Kyllä se pätee. Hyvin harva haluaa lihavan naisen. Se ei tee lihavien pariutumisesta mahdotonta, mutta pitää kompensoida sitä hyvillä ominaisuuksilla tai löytää läskifetissimies.

Vierailija
96/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:31"]Enpä ole väittänyt, että kelpaisi. Miehen pitää olla 180-185 cm. Onneksi mieheni on juuri sopivan pituinen.
[/quote]

Olen tapaillut/tavannut myös hukkapätkämiehiä (170 cm) ja täytyy sanoa etten koe pienintäkään vetoa hobitteihin.

Vierailija
97/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:14"] Entä jos ulkonäkö ei ole "kiva"? Väittäisin että mun naamalla normaali 182cm saisi naisen. Mutta kun ei kelpaa... Ja itsetunto huonontunut lähinnä pienestä koosta johtuvan kiusaamisen takia niin paljon että suhtaudun varauksella kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin, mikä ei sekään ole niin kiihottavaa naisten silmissä. Mitä halusit vielä sanoa? T 166cm [/quote] Tervetuloa parisuhdemarkkinoille! Yhtä "huonosti" esim. ne rumat, tyylittömät ja lihavat 195 cm naiset kelpaa, ja päälle vielä vaikka huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden kammo. Niin mitäs muuta ajattelit syyttää vielä juuri niiden naisten tekevän, yhyy! :D [/quote] Rumat voi meikata, läskit laihtua. Muutenkin naisilla on ylivalta seksi- ja parisuhdemarkkinoilla. Ja mitäköhön sosiaalinen pelko haittaa naisia kun miehet tekevät alotteet? [/quote] Tuo viimeinen kommentti oli kyllä hauska. Jos pelkää sosiaalisia tilanteita a) nainen ei hakeudu paikkoihin joissa mies tekisi aloitteen b) nainen välttelee miestä c) nainen ei halua että mies tekee aloitteen koska pelkää sosiaalisia tilanteita

[/quote]

No joka tapauksessa on sata kertaa helpompi olla alotteen kohteena kuin itse tehdä se, varsinkin huono-itsetuntoiselle. Vai onko sinusta sama asia kuin että joku tulee puhumaan (100% varmasti sinusta kiinnostunut) kuin että huono-itsetuntoinen tekee aloitteita jotka 98% aiheuttaa suoraa naurua ja pilkkaa että mitä toi ruma pätkä luulee olevansa?

Vierailija
98/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 158cm ja minä170 cm. Hyvin meillä menee :) ihmetelkööt muut

Vierailija
99/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:31"]

Eipä voi, sillä meikillä ei piiloteta oikeaa rumuutta. Läskikin voi johtua lääkityksestä, jota ei saa lopettaa. Ja uusi fakta kenties sulle: KUKAAN mies EI tee aloitteita rumille naisille. Tekosyysi siis loppuivat.

Kai sulle itsellesi sentään kelpaisi tuo nainen kenet kuvailin? Sullahan ei pitänyt olla ketään naista. Eli nyt saat ton, otatko vai et? ;)

[/quote]

Ja TADAA.

Olemme jälleen kerran onnistuneet saamaan yhden lassukan ansaan. Eipä ottaisi, koska vastausta ei herralta kuulu. Mutta silti sama, "naiset on niinhku niin nirsoi ja epäreilui mua kohtaan" -valitusvirsi jatkuu :D 

Vierailija
100/235 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v poika olen ja 150cm. Jatkuvaa vittuilua joka päivä saan kohdata ja kaikki tytöt lähinnä vittuilevat
:( Itsensä hengiltä ottamista olen miettinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi