Lyhyt mies ei kelpaa, vaikka naiset toisin väittävätkin
Kommentit (235)
Mä oon 175cm ja mies 167cm. Ei haittaa kumpaakaan.
Ulkonäöllisesti tykkään eniten vaaleista tai ristiverisistä sinisilmäisistä miehistä, joilla vähän ylimääräistä keskivartalolla. Pituudella ei merkitystä. Mutta ulkonäköä tärkeämpää on äly ja huumorintaju ja tietynlainen maailmankatsomus ja empaattisuus.
Ne lyhyet miehet, jotka eivät lyhyenä kelpaa, tuskin kelpaavat pitkänäkään. Eiköhän se vika ole jossain muualla kuin pituudessa (koko ihmisen tai sen pelkän peniksen)... Aika paljon lyhyitä miehiä, joilla kumppaneita riittää. Hitto mikä tyhmä ja katkera nillittäjä tuo laasanen.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:09"]
En jaksanut kahlata koko keskustelua läpi, joten luin vain linkatun artikkelin.
Sieltä pisti pahasti silmään tämä:
"Naiset luultavasti suuttuvat kuullessaan, kuinka negatiivisesti he suhtautuvat lyhyisiin miehiin, koska se saa koko naissukupuolen näyttämään pinnallisilta."
MIKÄ siinä on, että nainen ei muka saisi olla miestä etsiessään pinnallinen? Itse olin pinnallinen treffaillessani, eli etsin hyvän luonteen lisäksi hyvää ulkonäköä, koska esim. seksi ei vaan toimi jos sitä fyysistä vetovoimaa ole heti alussa. Ja itselleni pituuskin on se asia, joka herättää mielenkiinnon, vaikka se nyt kuolemansynti näyttääkin olevan.
Ja kyllä löytyi mies, jonka luonne on ihana ja jolle voin ylpeästi sanoa, että sinä olet kulta minun mielestä maailman parhaimman näköinen mies.
Pituutta herralta löytyy 185cm, joka on hyvä.
[/quote]
Koska jostain kumman syystä oletetaan, että naiset ei olisi pinnallisia. Omaan ja näkemääni kokemukseen vedoten naiset ovat _täysin_ yhtä pinnallisia kuin miehet. Ja tämä ei ole mikään salaisuus, jos naisten kanssa on liikkunut edes hieman.
[/quote]
Minä ainakin olen pinnallinen ja myönnän katsovani miehissä ensin ulkonäköä. Mutta en pituutta. Ruma mies ei miellytä, vaikka olisi miten pitkä. Sen sijaan poikamaisen komea mies miellyttää, vaikka olisi lyhyt. Ulkonäössä mulle merkitsee ensisijaisesti kasvot ja hiukset. Sitten siisteys ja pukeutumistyyli. Sen jälkeen vartalon sopusuhtaisuus ja ryhti. Lyhyt ja trimmattu peittoaa mennen tullen pitkän ja plösön.
Joku hullu syyttelee naisia, vaikka vika on omassa päässä? Kuka haluaisi hullun kanssa olla? Sitä paitsi, onko joku väittänyt, että KAIKILLE naisille kelpaa lyhyt mies? Ei varmasti kelpaa. Kokeile seuraavaa, jos ensimmäinen ei kelpuuta... ja sitten seuraavaa... jne. Niin me muutkin joudutaan tekemään!
"Naiset luultavasti suuttuvat kuullessaan, kuinka negatiivisesti he suhtautuvat lyhyisiin miehiin, koska se saa koko naissukupuolen näyttämään pinnallisilta."
MIKÄ siinä on, että nainen ei muka saisi olla miestä etsiessään pinnallinen? Itse olin pinnallinen treffaillessani, eli etsin hyvän luonteen lisäksi hyvää ulkonäköä, koska esim. seksi ei vaan toimi jos sitä fyysistä vetovoimaa ole heti alussa. Ja itselleni pituuskin on se asia, joka herättää mielenkiinnon, vaikka se nyt kuolemansynti näyttääkin olevan.
Ja kyllä löytyi mies, jonka luonne on ihana ja jolle voin ylpeästi sanoa, että sinä olet kulta minun mielestä maailman parhaimman näköinen mies.
[/quote]
Pointti oli rehellisyys. Eli uskaltaako nainen sanoa että alle 170cm mies on täysin turha. Eikä kelpaa vaikka olisi kuinka kaunis, hyvä tai rikas.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:14"]
Kelpaa jos on rikas
[/quote]
Jep mutta jos on rikas ja pitkä niin pitkä voittaa lyhyen rikkaan.
Muita vaikuttavia seikkoja on naama ja luonne. Tietysti kyrvän paksuuskin on monelle tärkeä seikka.
Näistä kaikista ominaisuuksista nainen vetää laskutoimituksen ja tekee valintansa. Yleensä tietty kaava ei yllätä.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:48"]
Mutta en pituutta. Ruma mies ei miellytä, vaikka olisi miten pitkä. Sen sijaan poikamaisen komea mies miellyttää, vaikka olisi lyhyt. Ulkonäössä mulle merkitsee ensisijaisesti kasvot ja hiukset. Sitten siisteys ja pukeutumistyyli. Sen jälkeen vartalon sopusuhtaisuus ja ryhti. Lyhyt ja trimmattu peittoaa mennen tullen pitkän ja plösön.
[/quote]
Haluat valmiin kakun. ET halua jalostaa valitsemaasi luonnemateriaalia?
Tahdot siis parrua ja vasta sitten miestä. Tästä voidaan vetää johtopäätös että haluat kiihottua miehestä ja tutkia löytyykö häneltä hyvän kokoinen parru???
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Pointti oli rehellisyys. Eli uskaltaako nainen sanoa että alle 170cm mies on täysin turha. Eikä kelpaa vaikka olisi kuinka kaunis, hyvä tai rikas.
[/quote]
Tarvitseeko sitä olla rehellinen kenellekään, kenet ohittaa ulkonäköseikkojen takia? Haluaisitko itse, että deittaamasi mies olisi rehellinen sinua jättäessään ja kertoisi, että jättää sinut kun olet hänestä liian ruma?
Täysin asiatonta alkaa kenellekään kertomaan, ettei halua tätä ulkonäön takia. Asian voi hoitaa siististi ilmoittamalla, että nyt ei vaan valitettavasti kemiat kohdanneet.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta melkein vannoisin ettei lyhyiden miesten ongelma pariutumisessa ole se itse lyhyys vaan pituuskompleksit. Ei se lyhyys nimittäin haittaa, mutta se haittaa jos mies valittaa siitä lyhyydestään 24/7, ei kukaan jaksa kuunnella. Tunnen paljon lyhyitä miehiä joilla on tosi kaunit ja muutamalla pitkätkin vaimot, joten ei se pelkkä lyhyys todellakaan ole ongelma.
Paksu lompakko yleensä poistaa ongelman. Ja pitkäikäisyys ehtoopuolella..
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:48"]
Mutta en pituutta. Ruma mies ei miellytä, vaikka olisi miten pitkä. Sen sijaan poikamaisen komea mies miellyttää, vaikka olisi lyhyt. Ulkonäössä mulle merkitsee ensisijaisesti kasvot ja hiukset. Sitten siisteys ja pukeutumistyyli. Sen jälkeen vartalon sopusuhtaisuus ja ryhti. Lyhyt ja trimmattu peittoaa mennen tullen pitkän ja plösön.
[/quote]
Haluat valmiin kakun. ET halua jalostaa valitsemaasi luonnemateriaalia?
Tahdot siis parrua ja vasta sitten miestä. Tästä voidaan vetää johtopäätös että haluat kiihottua miehestä ja tutkia löytyykö häneltä hyvän kokoinen parru???
[/quote]
En todellakaan. Oletan, että anoppi on hoitanut kasvatusvelvollisuutensa kunnolla. Jos ei ole, mies ei kelpaa kuin korkeintaan yhden illan parruksi.
Löytyykö täältä ketään naista (pituus alle 175 cm), jonka mielestä 182 cm pituinen mies on liian lyhyt? Omasta mielestäni olen just sopiva, en haluaisi lisää tai vähemmän pituutta, mutta haluaisin myös tuollaisen yli 170 cm pituisen naisen. T. mies75.
Vai pituus ei ole ongelma saada kaunis nainen itselleen. Kyllä minä annan ihan sataprosenttisen luvan kaikille kauniille pitkäsäärille syrjiä parinvalinnassa pieniä noin 165cm miehiä niin halutessaan. Voi kuulostaa karulta, mutta mutta siihen on näillä naisilla ihan täysi oikeus. Ilkeä ei tarvitse kuitenkaan olla. Sitten en taas ymmärrä jos pituus on miehellä jo luokkaa 175-180 ja silti 160cm pikkuliisa valittaa.
Minkä pituinen on lyhyt mies? Mun mies on mua jotain 4-5 cm pidempi. En ole itsekään hirveän pitkä. Että kyllä joillekin kelpaa, ja onhan miehissä muitakin ominaisuuksia kuin pituus.
Näin on, appikukko on lyhyt, en tiedä millä konstilla on saanut nuo lapsensa? Mieheni ei ole lyhyt, mutta hänen veljensä on, mikähän feikki sekin on, jota vaimokseen väittää? Naapurin n. 80 v mies myös huijaa että on ollut naimissa viitisenkymmentä vuotta, ei se varmaan oikeasti ole hänen vaimonsa, joka hänen kanssaa asuu, taitaa olla vaan taloudenhoitaja.
Joo ja viime viikolla meillä oli hommissa putkimies ja sähkömies, molemmat lyhyitä. Toinen valehteni, että on naimisissa ja kaksi lasta. Toisellakin oli muka sormus nimettomässä, mistä lienee kinderistä sen saanut!
Tunnen kyllä kaksi poikamiestä, mutta kumpikaan ei ole lyhyitä. Toinen jätti koulut kesken, omistaa keltaiset hampaat ja etuhammas puuttuu, tupakoi, asuu kammottavan likaisessa kämpässä ja on velkaa vähän sinne ja tänne, eikä käy koskaan missään muualla kuin työkkärissä, sossussa ja kaupassa. Toinen on lihava ja viettää aikaansa lähinnä telkkaria katsellen, nuorena maistui viina, ei enää kun on sairauksia niin ettei pysty juomaan. Kehuu jatkuvasti itseään.
Mutta siis joo, lyhyet miehet eivät kelpaa naisille. Ai niin, eilen yksi miehen lyhyt kaveri valehteli feispuukissa, että oli muka vaimonsa kanssa saanut lapsen. Vaikka eihän sillä ole varmasti edes vaimoa!
Mulle kelpaa, tykkään itse asiassa enemmän kuin pitkistä.
T. Lyhyt nainen
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 14:58"]
Kannattaa muistaa että lyhyillä miehillä on ainakin yksi etu. 170-180cm mies saa paljon paremmin ja näyttävämmin lihasmassaa kehoonsa kuin 190cm mies, jolla on täydellinen työ saada itsensä näyttämään ei-ruipelolta.
[/quote]
Kylläpä tuo pitsa-hampurilainen-makkara-kalja-sohvaperuna yhdistelmä tekee suurimmasta osasta pitkiäkin miehiä ei-ruipeloita. Helposti alkaa kiloja kertymään. Nähty on monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 15:03"]
mä oon 162cm mies ja mulla on naisrintamalla ollut vientiä enempi kuin kavereillani! Se mikä on yläpäässä jäänyt pituudessa pois, on mulla tullut alapäähän ja naiset ovat tykänneet!!!
T: M31 & 23,5CM/5,5CM
[/quote]
Onko sulla litteä penis, kun oot ihan leveyden mitannu? Vai onko se sellanen kynänpaksunen?
Mulla on lyhyt mies. Lyhyempi ku mä itse..
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:37"]Itse taas päin vastoin tykkään lyhyistä miehistä, yli 180cm ei juurikaan sytytä. Itse ainakin haluaisin kumppaniksi suunnilleen saman pituisen miehen tai naisen, sellainen 170cm olisi ihanne. Ei kaikki naiset pitkistä miehistä tykkää.
[/quote]
Sama juttu. Aviomieheni on 172 cm, mutta nuorena seurustelin pitkään 165 cm pituisen miehen kanssa.