"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei näköjään oikeasti tajua mitä paska heteroseksi on naiselle (ja että just sitö pn paöjon tarjolla). Ei se ole mitään tylsää tai keskinkertaista, se on nöyryyttävää ja pitkäksi aikaa mieleen kummittelemaan jäävää.
Miksi hetero? Entäs paska lesboseksi? Vai onko se aina taivaallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi:
a) mies tietää missä on klitoris ja miten sitä hyväillään
b) mies varmistaa että nainen on riittävän kostunut ennen kuin työntyy sisälle
c) käytännön sopimiset yms terve ja heipat on kykeneväinen sanomaan
Nämä jos on kunnossa, nainen tekee myös miehelle juttuja ihan mielellään.
Mut ei, ai kaaameeta mitkä vaatimukset akoilla nykysin!
Nuo nyt on ihan pohjavaatimuksia, että nainen haluaa jatkaa seksisuhdetta. Yhden illan juttuun ei tarvii edes noita, niin miksi turhaan vaivautua.
Nainen ei halua yhden illan juttuakaan idiootin kanssa. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni laadukasta seksiseuraa etsineenä naisena on tämä.
On olemassa kahdenlaisia miehiä.
-Niitä jotka etsivät vakavaa seuraa tai seuraa, jolla on edes mahdollisuus muuttua vakavaksi. He usein haluavat vastavuoroista suhdetta, molemminpuolista hyvää seksiä, keskustelua, hauskanpitoa ja että tämä edes mahdollisesti lopulta johtaa parisuhteeseen. He eivät halua olla fuck buddyjä tai friend zonella. He haluavat olla yhdessä, lähekkäin. Nainen pystyy tähän ilman parisuhdetta. Mies yleensä ei. Mies joko on lähekkäin ja parisuhteessa tai välttelee parisuhdetta ja etsii pelkkää seksiä. Vain hyvin harva mies haluaa olla naisen kanssa kuin olisi parisuhteessa ja silti tyytyä pelkkään seksiin. He mieluummin haluavat joko vain seksiä tai niin sanotusti koko paketin.
-Niitä jotka haluavat pelkkää seksiä. Nämä ovat lähes poikkeuksetta itsekkäitä eikä nainen kiinnosta heitä muuten kuin välineenä omaan nautintoon. Tavallaan on inhimillistä ja järkevää olla itsekäs, jos etsii pelkkää seksiä. Kunhan halut kohtaavat, molemmat ovat luultavasti tyytyväisiä. Nämä syväkurkku ja bukkake-alustaa etsivät miehet luultavasti löytävät sellaisen naisen, joka tätä haluaa ja molemmat saavat, mitä haluavat. Miehiä, jotka etsivät samaa kuin ap, on todella vähän. Mies haluaa sitoutua naiseen, jonka kanssa on henkinen yhteys. Jos sellaista ei ole ollenkaan, mies haluaa pelkän seksisuhteen. Jos taas on, mies haluaa enemmän.
Miehen ei tarvitse suostua epätyydyttävään suhteeseen. Ei edes epätyydyttävään seksisuhteeseen. Kuten ei naisenkaan. Jos mies ei koe saavansa mitään siitä, että on puoliksi parisuhteessa, puoliksi friend zonella ja puoliksi pano, ei hänen tarvitse siihen suostua. Suurin osa ei suostu. He haluavat olla joko seksisuhteessa tai suhteessa, jolla on edes mahdollisuus muuttua vakavaksi, jos kemiat kohtaavat. Ap ei tarjoa kumpaakaan, joten mies etsii muualta. Mies joko sitoutuu täysin tai ei sitoudu ollenkaan. Välimuotoa ei ole.
Todennäköisintä löytää hyvä fuck buddy on, kun sen löytää ystävien joukosta. Todennäköisyys sille, että toinen haluaa jossain vaiheessa jotain enemmän on silti suuri.
Ap tavallaan haluaa rusinat pullasta. Hän haluaa suhteen, joka on kuin parisuhde ilman sitoutumista ja lupausta tulevaisuudesta. Fiksu mies ei tuhlaa aikaansa naiseen, joka ei häntä oikeasti halua ja silti tavallaan haluaa enemmän kuin seksiä etsivä mies on valmis antamaan. Ap.n diili on tavallaan todella huono miehen näkökulmasta ja jos joku siihen suostuu niin luultavasti joku, joka ei kerta kaikkiaan saa muuten seksiä ja jonka on pakko suostua. Nämä ovat usein juuri niitä epävarmoja neitsyitä, jotka myöskin ärsyttävät ap.tä. Toisaalta siihen saattaa suostua joku, joka on ihastunut ap.hen. Kuten vaikka joku kaveri, jolle seksisuhde on kuitenkin parempi diili kuin friend zone. Ongelmia seuraa kuitenkin lopulta tästäkin, koska tällainen mies aina alkaa jossain vaiheessa haluta enemmän.
Hmm, mielenkiintoista. Jos vielä väännän tämänkin rautalangasta, niin haluaisin siis tyypin joka ENSIN suostuisi käymään vain kahvilla, ja sen jälkeen jos molempia kiinnostaa, voisi tavata useammankin kerran seksin merkeissä. En siis halua tapailla muuten (esim. käydä elokuvissa tms). Onko tämä todellakin useimmille miehille nounou? Koska olen kyllä antanut itseni ymmärtää, että monille miehille tämä olisi ihanne: varmaa seksiseuraa ilman seurustelua. Onko siis todellakin niin, että näissä tapauksissa miehiä ei taas ollenkaan kiinnosta se vastapuolen nautinto, vaan silloin mies käyttäytyy kuin huorissa kävisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit seuraa satunnaiseen seksiin, mutta diskaat kaikki miehet, jotka ilmaisevat kiinostuksensa seksiin kanssassi.
Haluat panna, muttet halua lähteä suoraan panemaan.
Jne.
Mieti nyt ankarasti, mikä tässä meni pieleen.
Tämä. Haet seksiseuraa mutta kuvia et lähetä etkä hyväksy edes seksiviestejä? Ymmärrän että on hankalaa.
En lähetä seksiviestejä, koska kokemus on opettanut, että se vasta on ajanhukkaa! Ne miehet jotka haluavat jutella seksistä, ovat 100% feikkejä eivätkä koskaan halua tavata livenä. Minä taas en saa seksinovellien kirjoittelusta mitään iloa, vaan se on silkkaa ajanhukkaa. Olen toki siis sitäkin kokeillut että seikkaperäisesti kerron mistä tykkään jne, mutta nämä miehet häviävät AINA ennen tapaamista, ja minä huomaan toimineeni ilmaisena 0700-linjana.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miehet! Jos nainen haluaa samanlaista seksiä kuin hyvässä parisuhteessa mutta ilman sitä parisuhdetta ja sitoutumista muuhun kuin vakiseksiin niin onko han mahdoton toive???
No on tuo aika vaikea toive ainakin itselleni. Hyvä seksi vaatii kemiaa ja jonkinlaista henkistä yhteyttä. Itseäni ei ainakaan enää pelkkä paneminen kiinnosta. Runkaamisestakin saa enemmän tyydytystä.
M43
Mulle se on helppoa, vaikka en ole mikään kaunis tai nuori. Olen 42 v, lievästi ylipainoinen (161 cm, 70 kg), naamaltani tavanomainen ja vähän rupsahtanut. Seksiä kuitenkin saan joka kerta kun haluan. Ihan vaan lähtemällä baariin yksin ja juomalla juomaani siinä, katselemalla ihmisiä. Aina tulee joku mies juttelemaan ja yleensä niillä on sama taka-ajatus kuin itsellänikin, eli saada seksiä sinä iltana.
Enkä minä edes ihan ketä tahansa huoli, eli torjunta tulee ihan älyttömän kännisille, epäsiisteille tai epämiellyttävästi käyttäytyville. Ylipaino, se ettei ole kovin komea, lyhyys, ikä ei sen sijaan haittaa jos vaikuttaa mukavalta tyypiltä jonka kanssa tuntuu turvalliselta lähteä "meille tai teille". Hyvin sitä saa tämmöinen tukeva tätikin oikein mukavaa seksiseuraa tavallisista suomalaisista miehistä, joten en ihan ymmärrä näitä ihmisten ongelmia. Ehkä nuo tinderit ja palstat on vaan vähän hankalia kanavia löytää, kun tilanteesta puuttuu spontaanius joka on läsnä kun baarissa tavataan pienessä laitamyötäisessä.
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itsekään, mitä haluat? Sanot etsiväsi pelkkää seksiä, mutta kuitenkin torppaat miehet, jotka ehdottavat sulle seksiä. Sanot etsiväsi normaalia miestä, mutta etsit paikoista, joissa todennäköisyys sellaisen löytymiselle on pieni. Kuka järkevä tyyppi ensinnäkään hakeutuu mainitsemillesi saiteille? Eikö jo maalaisjärki sano, ettei tollasilla sivustoilla pyöri kuin peräkammarinpoikia tai idiootteja, joilla on jotenkin kieroutunut käsitys seksistä? Jos et halua mennä baariin, kokeile Tinderiä tai ihan tavallisia netin deittisivustoja. Niissä voi ilmoittaa olevansa lähinnä seikkailumielessä liikkeellä tms. Ehkä ei edes kannata sanoa suoraan hakevansa pelkkää seksiä, se antaa ihmisestä jotenkin oudon kuvan ja vetää vain outoja tyyppejä puoleensa. Sano, että haluat tapailla muttet etsi mitään vakavaa tällä hetkellä. Hyvännäköinen nainen saa aina seksiä, jos vain osaa etsiä eikä sitten torppaa niitä seksin tarjoajia.
Sanoin tämän jo aiemmin, mutta mielestäni on aika iso harmaa alue siinä välissä missä ääripäissä on romanssi ja "roiskin spermat sun suuhun". Olen saanut vain noita jälkimmäisiä "seksiehdotuksia", ja kyllä, ne olen torpannut kaikki. Seksi tarkoittaa minulle mm. suutelua, molemminpuolista käsi/suuseksiä ja yhdyntää. Sellaista minulle ei ole tarjottu. Oliko nyt tarpeeksi rautalankaa?
Ja niin, niin näyttää olevan todennäköisyys pieni. Vinkkaa toki mikä on "tavallinen deittisivusto"!! Otan vinkit hyvin mielelläni vastaan. En kuitenkaan hakua sanoa että haluan "tapailla", koska sitä en halua enkä halua johtaa ketään harhaan, joka oikeasti etsisi parisuhdetta. Minusta se olisi julmaa.
Ja jollekin muulle: kyllä, sellainen puoleen yöhön tai yli valvominen ON minulle todella rankkaa. Olen yhdeltätoista -__- ja puolelta öin ei enää ajatus kulje. Käyn kyllä välillä yökerhoissa, joten tiedän että täälläpäin niissä alkaa olla porukkaa vasta noin yhden aikaan yöllä. Klo 23 on vielä ihan autiota. Pubeissa taas istuskelee vain kaveriporukoita, olisi aika outoa mennä sinne yksin hengaamaan päivällä/alkuillasta.
No eikö vakipanon säännöllinen tapaaminenkin ole "tapailua"? Minä olen löytänyt itselleni normaalia seksiseuraa tuolla "tapailu" -termillä, siis juurikin sellaista, jossa tavataan toisiamme vain tarkoituksena harrastaa seksiä. No ollaan kyllä pari kertaa myös juotu vähän skumppaa panotreffien yhteydessä, mutta en silti laske niitä "normaaleiksi" treffeiksi.
Mulla on pelko, että jos ilmaisen etsiväni "tapailuseuraa", niin johdan harhaan jotakuta joka kuitenkin haluaisi seurustella. Yhä, minusta toisten harhaanjohtaminen on julmaa, enkä halua antaa kenellekään turhia odotuksia parisuhteesta kun en sellaista kerran etsi. Mutta onko siis todellakin niin, että "tapailu" on yleinen keino ilmaista että etsii vain fuckbuddya? Itselle kun tuo "tapailu" merkitsee ennemmin jotain kevytseurustelua, jossa esim. käydään elokuvissa tai vietetään ylipäätään aikaa muutenkin kuin seksin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
-Niitä jotka etsivät vakavaa seuraa tai seuraa, jolla on edes mahdollisuus muuttua vakavaksi. He usein haluavat vastavuoroista suhdetta, molemminpuolista hyvää seksiä, keskustelua, hauskanpitoa ja että tämä edes mahdollisesti lopulta johtaa parisuhteeseen. He eivät halua olla fuck buddyjä tai friend zonella. He haluavat olla yhdessä, lähekkäin. Nainen pystyy tähän ilman parisuhdetta. Mies yleensä ei. Mies joko on lähekkäin ja parisuhteessa tai välttelee parisuhdetta ja etsii pelkkää seksiä. Vain hyvin harva mies haluaa olla naisen kanssa kuin olisi parisuhteessa ja silti tyytyä pelkkään seksiin. He mieluummin haluavat joko vain seksiä tai niin sanotusti koko paketin.
-Niitä jotka haluavat pelkkää seksiä. Nämä ovat lähes poikkeuksetta itsekkäitä eikä nainen kiinnosta heitä muuten kuin välineenä omaan nautintoon. Tavallaan on inhimillistä ja järkevää olla itsekäs, jos etsii pelkkää seksiä. Kunhan halut kohtaavat, molemmat ovat luultavasti tyytyväisiä. Nämä syväkurkku ja bukkake-alustaa etsivät miehet luultavasti löytävät sellaisen naisen, joka tätä haluaa ja molemmat saavat, mitä haluavat. Miehiä, jotka etsivät samaa kuin ap, on todella vähän. Mies haluaa sitoutua naiseen, jonka kanssa on henkinen yhteys. Jos sellaista ei ole ollenkaan, mies haluaa pelkän seksisuhteen. Jos taas on, mies haluaa enemmän.
Miehen ei tarvitse suostua epätyydyttävään suhteeseen. Ei edes epätyydyttävään seksisuhteeseen. Kuten ei naisenkaan. Jos mies ei koe saavansa mitään siitä, että on puoliksi parisuhteessa, puoliksi friend zonella ja puoliksi pano, ei hänen tarvitse siihen suostua. Suurin osa ei suostu. He haluavat olla joko seksisuhteessa tai suhteessa, jolla on edes mahdollisuus muuttua vakavaksi, jos kemiat kohtaavat. Ap ei tarjoa kumpaakaan, joten mies etsii muualta. Mies joko sitoutuu täysin tai ei sitoudu ollenkaan. Välimuotoa ei ole.
Todennäköisintä löytää hyvä fuck buddy on, kun sen löytää ystävien joukosta. Todennäköisyys sille, että toinen haluaa jossain vaiheessa jotain enemmän on silti suuri.
Ap tavallaan haluaa rusinat pullasta. Hän haluaa suhteen, joka on kuin parisuhde ilman sitoutumista ja lupausta tulevaisuudesta. Fiksu mies ei tuhlaa aikaansa naiseen, joka ei häntä oikeasti halua ja silti tavallaan haluaa enemmän kuin seksiä etsivä mies on valmis antamaan. Ap.n diili on tavallaan todella huono miehen näkökulmasta ja jos joku siihen suostuu niin luultavasti joku, joka ei kerta kaikkiaan saa muuten seksiä ja jonka on pakko suostua. Nämä ovat usein juuri niitä epävarmoja neitsyitä, jotka myöskin ärsyttävät ap.tä. Toisaalta siihen saattaa suostua joku, joka on ihastunut ap.hen. Kuten vaikka joku kaveri, jolle seksisuhde on kuitenkin parempi diili kuin friend zone. Ongelmia seuraa kuitenkin lopulta tästäkin, koska tällainen mies aina alkaa jossain vaiheessa haluta enemmän.
Hmm, mielenkiintoista. Jos vielä väännän tämänkin rautalangasta, niin haluaisin siis tyypin joka ENSIN suostuisi käymään vain kahvilla, ja sen jälkeen jos molempia kiinnostaa, voisi tavata useammankin kerran seksin merkeissä. En siis halua tapailla muuten (esim. käydä elokuvissa tms). Onko tämä todellakin useimmille miehille nounou? Koska olen kyllä antanut itseni ymmärtää, että monille miehille tämä olisi ihanne: varmaa seksiseuraa ilman seurustelua. Onko siis todellakin niin, että näissä tapauksissa miehiä ei taas ollenkaan kiinnosta se vastapuolen nautinto, vaan silloin mies käyttäytyy kuin huorissa kävisi?
Kuulostaa kyllä vähän hankalalta toiveelta. Yleensä ne vaihtoehdot on yhden illan seksi tai sitten jonkunasteinen tapailu tai seurustelu. Harva viitsii kahvitella sun muuta jos tarkoitus on vain saada seksiä. Sitä saa helpommin menemällä baariin ja poimimalla sieltä naisen, joka ei vaadi kahvittelulla lämmittelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä nautintoa voi saada ennen sitä kahvia? Ja ilman sitä kahvia voisi yhtä hyvin käydä huorissa? Jos etsii vain seksiä, niin henkilökohtaisesti mun puolesta ne kahvittelut voi jättää väliin, jos taas etsii parisuhdetta, niin sitten se kahvilla käynti tai tutustuminen noin muuten on asia erikseen.
Seksisuhde on tavallaan noiden kahden välissä. Jos ei kiinnosta sen yhden illan jälkeen, niin turha sitä on jatkaa. Jos kiinnostaa, niin mikä jottei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Vaikka aloittaja vaikuttaakin melko valikoivalta, niin miksipä hän ei olisi? Jos tasan tietää mitä haluaa, ja vientiä on, niin miksi pitäisi jonkun tasa-arvon nimissä tyytyä sekundaan? Aloittajalla on kuitenkin kaksi vithettä.
Ensinnäkin, etsi jistain Tinderistä tai vastaavasta. Pervoilusaiteilla yllättäen ei pyöri kuin pervoja ja vässyköitä.
Toisekseen, vertaat kirjoituksessasi miehen "jotain seksiä" ja itsesi "erinomaista seksiä". Mahtava seksi on molemmille sukupuolille vaikea löytää, usko pois.
Ei kukaan ole missään vaiheessa sanonut tai antanut ymmärtää, ettei ap saisi olla valikoiva tai tyytyä sellaiseen mikä ei häntä kiinnosta. Mutta jos omat rimat on korkealla, niin silloin on aika turha tulla valittamaan, että "naisten on helppo saada seksiseuraa, no ei ole". Onpas, ei se muiden vika ole, että ap on valikoiva.
Mun vaatimukset siis oli:
- ikä +-10v omaani nähden
- ei huomattavan ylipainoinen
- haluaa vastavuoroista seksiä
- ei jätä kaikkea naisen aktiivisuuden varaan
Jos tällä perusteella rimani on korkealla, niin ei voi kuin itkeä miten matala on miesten taso!
Miksi aloittaja ei halua kunnon suhdetta?
Itse luulisin täyttäväni sun kriteerit, mutta epäilen itseäni, että alkaisinko kuitenkin haluamaan enemmän.
Haluttomuus kuvien vaihtamiseen myös selittyy noille mainituille palstoille pesiytyneistä huijareista. Lähetät kuvasi jollekin "naiselle" jonka kuvien aitoutta et voi millään varmistaa. Seuraavassa viestissä pyydetäänkin saldon lataamista prepaid-liittymään kuvien levittämisen uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät täällä nyt jostain kumman syystä millään ymmärrä, että ap haluaa sellaista seksiä josta hänkin nauttisi, jossa hänetkin huomioitaisi ja jossa hänkin laukeaisi. Ja jossa olisi tavallisen mukava jutustelutunnelma ennen ja jälkeen seksin. Täysin normaalit ja tavalliset odotukset ja vaatimukset naiselta.
Mitä väliä vaikka ap saisi tuhat viestiä nettifoorumeilla? Jos jokainen niistä tuhannesta etsii pelkkää huo**a jolta tilata miehen tyydyttämiseksi erilaisia temppuja, panopatjaa, jotain jonka päälle voi ruikkia ja häipyä paikalta tms. Yksikään tuhannesta ei ollut kiinnostunut vastavuoroisesti antamaan ap:lle nautintoa. Ap ei tarjoa maksullista seksiä vaan haluaa vastavuoroista seksiä, jossa nainenkin saa. Viestit jotka ap on saanut on sellaisia että niissä olevia asioita tarjoavat maksua vastaan tiedätte kyllä ketkä naiset.
Miksi miehet ei millään tajua tätä?????
Alanuolten määrästä verrattuna yhteen ylänuoleen voi päätellä, että hyi olkoon sinä itsekäs nainen kun tahdot itsekin nauttia seksistä. Tämäkö on nykyaikaa? Ilmeisesti jos nainen kertoo etsivänsä seksiseuraa, hän on täysin miesten käytettävissä ja nautinnon väline. Sitten on liian vaativa jos ei moinen rooli kelpaa. Miettikääpä miehet toisinpäin - nainen vaan saa orgasmin ja itse jäät ilman. Tämä skenaario on varmaan aivan käsittämätön ja aiheuttaa suunnatonta raivoa pelkkä ajatuskin! Ihmeen peniskeskeistä ajattelua.
Huoh. Tottakai naiset saavat etsiä itselleen seksiseuraa. Seksiseuran pitääkin olla sellaista, että kummatkin nauttivat siitä. Eihän se muuten oikeasti ole seksiseuraa.
Väännetään rautalankaa.
Nainen valittaa, että seuranlöytäminen on niin vaikeaa, kun pitää lukea niin monta viestiä.
Suurin osa viesteistä on huonoja.
Suurin osa treffeistä on huonoja.
Ei myöskään käy siellä missä suurin osa seksiseuran etsijistä on.
Niin, onhan se kamalaa, kun pitää itse nähdä vaivaa asian eteen.
Tämä on aika varmasti provo-viesti, koska tuollainen ongelma ratkeaisi parissa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä nautintoa voi saada ennen sitä kahvia? Ja ilman sitä kahvia voisi yhtä hyvin käydä huorissa? Jos etsii vain seksiä, niin henkilökohtaisesti mun puolesta ne kahvittelut voi jättää väliin, jos taas etsii parisuhdetta, niin sitten se kahvilla käynti tai tutustuminen noin muuten on asia erikseen.
Seksisuhde on tavallaan noiden kahden välissä. Jos ei kiinnosta sen yhden illan jälkeen, niin turha sitä on jatkaa. Jos kiinnostaa, niin mikä jottei.
Ymmärsinkö oikein, että sun mielestä minun siis pitäisi lähteä suoraan sinne hotellille yhden viestin jälkeen? Jos haluan seksiä, niin tämä on ainoa vaihtoehto (nettitutustumisessa)?
Vierailija kirjoitti:
Haluttomuus kuvien vaihtamiseen myös selittyy noille mainituille palstoille pesiytyneistä huijareista. Lähetät kuvasi jollekin "naiselle" jonka kuvien aitoutta et voi millään varmistaa. Seuraavassa viestissä pyydetäänkin saldon lataamista prepaid-liittymään kuvien levittämisen uhalla.
Mitä ihmeen harmia voisi olla kenenkään naamakuvan levittämisestä? Miten sillä voi kiristää? Löytyyhän ihmisten naamoista kuvia ympäri nettiä, niin mitä kumman haittaa sillä kuvalla voisi huijari tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heitä löytyy. Mutta kuten olet huomannut, ei ole helppoa.
T. Se joka kertoi edellisellä sivulla että oli löytänyt kaveriseksisuhteen, jota on takana jo yli vuosi - emme tunteneet ennestään ja tapasimme useita kertoja ennen seksiä.
Samaa itsekin pohdin ja joku tuolla aiemmin kommentoikin että ilmeisesti vastavuoroiseen seksiin täytyy olla romanssi. Muussa tapauksessa toimii vähimmän vaivan periaate. Toki kummankaan ei tarvitse suostua mihinkään mikä tuntuu itsestä pahalta, jotenkin vaan vaikea uskoa että toisen kohteleminen ihmisenä olisi niin aikaavievää ja vaivalloista.
Jännä ilmiö myös tämä että näistä "aroista" aiheista puhuttaessa toiset naiset rientävät puolustamaan miehiä että "minähän en tarvitse mitään klitoriksen hyväilyä enkä mitään muutakaan." Olen nöyrempi ja kuuluaisempi kun tuo kaamee kyseenalaistaja. Sama ilmiö on naisvaltaisten alojen matalapalkkaisuudesta puhuttaessa - "En minä ainakaan tarvitse lisää palkkaa!" Samalla tuntipalkalla miehet tokaisee kääntävänsä vaan kylkeä..
Kamalan ilkeitä naiset on kyllä nykysin, vaativat itselleenkin asioita, no se on se f-sana kaiken pahan alku ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Vaikka aloittaja vaikuttaakin melko valikoivalta, niin miksipä hän ei olisi? Jos tasan tietää mitä haluaa, ja vientiä on, niin miksi pitäisi jonkun tasa-arvon nimissä tyytyä sekundaan? Aloittajalla on kuitenkin kaksi vithettä.
Ensinnäkin, etsi jistain Tinderistä tai vastaavasta. Pervoilusaiteilla yllättäen ei pyöri kuin pervoja ja vässyköitä.
Toisekseen, vertaat kirjoituksessasi miehen "jotain seksiä" ja itsesi "erinomaista seksiä". Mahtava seksi on molemmille sukupuolille vaikea löytää, usko pois.
Ei kukaan ole missään vaiheessa sanonut tai antanut ymmärtää, ettei ap saisi olla valikoiva tai tyytyä sellaiseen mikä ei häntä kiinnosta. Mutta jos omat rimat on korkealla, niin silloin on aika turha tulla valittamaan, että "naisten on helppo saada seksiseuraa, no ei ole". Onpas, ei se muiden vika ole, että ap on valikoiva.
Mun vaatimukset siis oli:
- ikä +-10v omaani nähden
- ei huomattavan ylipainoinen
- haluaa vastavuoroista seksiä
- ei jätä kaikkea naisen aktiivisuuden varaan
Jos tällä perusteella rimani on korkealla, niin ei voi kuin itkeä miten matala on miesten taso!
Noiden kriteerien perusteella tyyliin joka kolmas Suomessa elävä vähintään täysi-ikäinen mies sitten kelpaa. Mutta ei näköjään kuitenkaan, jos täällä pitää valittaa kuinka ei ketään saa.
Jos itkettää miesten matala taso, niin eikös kaiken järjen mukaan sinun pitäisi olla hyvinkin helppo saada sitä seksiä vaikka ihan sormia napsauttamalla?
Maksulliset miehet ovat ap:n ainoa ratkaisu.
Nuo nyt on ihan pohjavaatimuksia, että nainen haluaa jatkaa seksisuhdetta. Yhden illan juttuun ei tarvii edes noita, niin miksi turhaan vaivautua.