"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ongelmat on vähän haastavampia. Paljon saat kirjoitella ja naiset ei vastaa ja yhden kanssa, kun pääset kirjoittelemaan, niin se ei uskalla sitten tavata livenä ja saat aloittaa koko paskan alusta. Ja monet netissä seksiseuraa etsivät naiset on ylipainoisia ja siihen on normaalivartaloisen miehenkin tyytyminen.
Mutta eihän tämä juuri poikkea kokemuksestani. Paljon saa kirjoitella, ja miehet ei uskalla tavata. Monet seuraa hakevat on ylipainoisia, ja hyvävartaloisena en niihin BMI 35 halua tyytyä. Ja mistäpä tiedän tulisko nekään sitten paikalle.
En paljon helpompaa asiaa keksi, ehkä tikkarin varastaminen lapselta on helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän sinua hyvin. Et halua mitä tahansa seksiseuraa vaan laadukasta seksiä, jotain josta sinäkin nauttisit. Haet vääriltä nettisivustoilta, noi alastonsuomet ym on täynnä feikkejä, varattuja ja runkkauskirjoitteluseuraa etsiviä.
Sama kirjoittaja jatkaa vielä. On sellaisiakin nettifoorumeja, joissa kaikille, myös miehille, on itsestään selvyys että ensin tavataan julkisella paikalla pelkän kahvin merkeissä. Ja kaikki tapahtuu yhteisestä sopimuksesta, ja koska tahansa voi perääntyä. Ja jossa ihan oikeasti haetaan vakiseuraa eikä pelleillä jotain runkkufantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän sinua hyvin. Et halua mitä tahansa seksiseuraa vaan laadukasta seksiä, jotain josta sinäkin nauttisit. Haet vääriltä nettisivustoilta, noi alastonsuomet ym on täynnä feikkejä, varattuja ja runkkauskirjoitteluseuraa etsiviä.
Nimenomaan näin. Eikä se mun "laadukas" edes mielestäni ole mitään prinsessaodotuksia, jos mulle riittää että seksi on vastavuoroista, ei sitä, että mun päälle runkataan tai vain minä otan suihin. Olisiko sulla ehdotuksia paremmasta sivustosta? Kuulisin mielellään :).
Niin ymmärrän ap:tä. Jos haluaa löytää miehen, jonka kanssa olisi kiva sekstailla ja jutella mukavia, ei ole helppo juttu. Siis jos etsii seuraa sillä mielellä, että tapaamiset toistuisivat. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään random- kertapanot, joten olen jo pitkään ollut ilman. Huokaus.
Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ongelmat on vähän haastavampia. Paljon saat kirjoitella ja naiset ei vastaa ja yhden kanssa, kun pääset kirjoittelemaan, niin se ei uskalla sitten tavata livenä ja saat aloittaa koko paskan alusta. Ja monet netissä seksiseuraa etsivät naiset on ylipainoisia ja siihen on normaalivartaloisen miehenkin tyytyminen.
Mutta eihän tämä juuri poikkea kokemuksestani. Paljon saa kirjoitella, ja miehet ei uskalla tavata. Monet seuraa hakevat on ylipainoisia, ja hyvävartaloisena en niihin BMI 35 halua tyytyä. Ja mistäpä tiedän tulisko nekään sitten paikalle.
No minä saan kirjoitella kahdelle sadalle naiselle ja kaksisataa miestä kirjoittaa sulle. On siinä minusta jonkinlainen ero kirjoittelun määrässä. Sinä kumminkin voit valkata niistä miehistä normaalipainoiset, minun pitää tyytyä siihen mitä on tarjolla naisissa, koska naiset ei kyllä laita viestiä.
Totuushan on se (vaikka miehet muuta inisisi), että naisen on oikein helppo löytää seksiseuraa mutta kamalan vaikea löytää hyvää seksiseuraa.
Tiedätkö itsekään, mitä haluat? Sanot etsiväsi pelkkää seksiä, mutta kuitenkin torppaat miehet, jotka ehdottavat sulle seksiä. Sanot etsiväsi normaalia miestä, mutta etsit paikoista, joissa todennäköisyys sellaisen löytymiselle on pieni. Kuka järkevä tyyppi ensinnäkään hakeutuu mainitsemillesi saiteille? Eikö jo maalaisjärki sano, ettei tollasilla sivustoilla pyöri kuin peräkammarinpoikia tai idiootteja, joilla on jotenkin kieroutunut käsitys seksistä? Jos et halua mennä baariin, kokeile Tinderiä tai ihan tavallisia netin deittisivustoja. Niissä voi ilmoittaa olevansa lähinnä seikkailumielessä liikkeellä tms. Ehkä ei edes kannata sanoa suoraan hakevansa pelkkää seksiä, se antaa ihmisestä jotenkin oudon kuvan ja vetää vain outoja tyyppejä puoleensa. Sano, että haluat tapailla muttet etsi mitään vakavaa tällä hetkellä. Hyvännäköinen nainen saa aina seksiä, jos vain osaa etsiä eikä sitten torppaa niitä seksin tarjoajia.
Voi herranjestas kun on vaikeaa, en halua valvoa!!! Jos nyt kaksi kertaa valvoisit niin sinulla olisi kaksi panokaveria pitkäksi aikaa. Menet baariin klo 21-23, jos et sen pidempään jaksa.
Jotenkin tulee olo, ettei se seksi kiinnosta tarpeeksi. En tiedä missä asut mutta Helsingissä on porukkaa jo klo 19 baareissa ja terasseilla näin kesäaikaan.
Paljon myös mutuilua. Jos tulisi jne.
Aloitus kuitenkin todistaa Laasaset:
Naiselle riittää seuraa absoluuttisesti. Miehelle ei riitä seuraa absoluuttisesti.
Vai puhummeko samaa kieltä?
Miehet eivät täällä nyt jostain kumman syystä millään ymmärrä, että ap haluaa sellaista seksiä josta hänkin nauttisi, jossa hänetkin huomioitaisi ja jossa hänkin laukeaisi. Ja jossa olisi tavallisen mukava jutustelutunnelma ennen ja jälkeen seksin. Täysin normaalit ja tavalliset odotukset ja vaatimukset naiselta.
Mitä väliä vaikka ap saisi tuhat viestiä nettifoorumeilla? Jos jokainen niistä tuhannesta etsii pelkkää huo**a jolta tilata miehen tyydyttämiseksi erilaisia temppuja, panopatjaa, jotain jonka päälle voi ruikkia ja häipyä paikalta tms. Yksikään tuhannesta ei ollut kiinnostunut vastavuoroisesti antamaan ap:lle nautintoa. Ap ei tarjoa maksullista seksiä vaan haluaa vastavuoroista seksiä, jossa nainenkin saa. Viestit jotka ap on saanut on sellaisia että niissä olevia asioita tarjoavat maksua vastaan tiedätte kyllä ketkä naiset.
Miksi miehet ei millään tajua tätä?????
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itsekään, mitä haluat? Sanot etsiväsi pelkkää seksiä, mutta kuitenkin torppaat miehet, jotka ehdottavat sulle seksiä. Sanot etsiväsi normaalia miestä, mutta etsit paikoista, joissa todennäköisyys sellaisen löytymiselle on pieni. Kuka järkevä tyyppi ensinnäkään hakeutuu mainitsemillesi saiteille? Eikö jo maalaisjärki sano, ettei tollasilla sivustoilla pyöri kuin peräkammarinpoikia tai idiootteja, joilla on jotenkin kieroutunut käsitys seksistä? Jos et halua mennä baariin, kokeile Tinderiä tai ihan tavallisia netin deittisivustoja. Niissä voi ilmoittaa olevansa lähinnä seikkailumielessä liikkeellä tms. Ehkä ei edes kannata sanoa suoraan hakevansa pelkkää seksiä, se antaa ihmisestä jotenkin oudon kuvan ja vetää vain outoja tyyppejä puoleensa. Sano, että haluat tapailla muttet etsi mitään vakavaa tällä hetkellä. Hyvännäköinen nainen saa aina seksiä, jos vain osaa etsiä eikä sitten torppaa niitä seksin tarjoajia.
Tuo "seikkailumieli" tai "tapailuseura" on hyvä tapa ilmaista, että etsii lähinnä seksiä. Itse olen ainakin sillä tavalla löytänyt Tinderistä kevyttä, mutta normaalia seksiseuraa.
Miestä kiinnostaa myös naisen nautinto = romannssi. Vuonna 2016.
Kokeile ap laatia nettideittiprofiili suomikaksneloseen. Älä kirjoita että etsit seksiseuraa mutta älä kirjoita myöskään etsiväsi seurustelukumppania. Kerro itsestäsi profiilissa mukavia asioita jne. Jos laitat profiiliin että haluat seksiseuraa niin saat outoja yhteydenottoja. Homma ei vaan pelaa naisilla suoralla lähestymistavalla.
Ota itse yhteyttä miesten profiileihin, sellaisiin miehiin jotka etsivät myös "jotain muuta" kuin pelkkää elämänkumppania. Vaihda pari fiksua viestiä, ja vihjaa jossain vaiheessa kirjoittelua että elämäntilanteeseesi ei sovi nyt parisuhde mutta etsit hyvää ja kivaa vakiseuraa. Jos mies tarttuu fiksulla tavalla asiaan niin kysele vähän suoremmin millaisesta seksistä mies pitää jne. Pääset valikoimaan miehen joka tykkää sängyssä sellaisista asioita joita sinäkin haluat.
Normaalit hyväkroppaiset miehet, joilta saa hyvää ja vastavuoroista seksiä, ei oo missään alastonsuomeissa, mieti nyt jumalauta itekin vähän. Niin kuin joku jo kirjoittikin, niillä saiteilla pyörii vain varattuja ja outoja runkkareita. Mikset yritä tutustua miehiin ihan livenä? Onko sulla itelläs ihan surkeat sosiaaliset taidot? Kuka hemmetin pässinpää etsii alastonsuomesta jotain adonista romanttiseen seksisuhteeseen, ei hyvää päivää, kuolen nauruun! :-D
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät täällä nyt jostain kumman syystä millään ymmärrä, että ap haluaa sellaista seksiä josta hänkin nauttisi, jossa hänetkin huomioitaisi ja jossa hänkin laukeaisi. Ja jossa olisi tavallisen mukava jutustelutunnelma ennen ja jälkeen seksin. Täysin normaalit ja tavalliset odotukset ja vaatimukset naiselta.
Mitä väliä vaikka ap saisi tuhat viestiä nettifoorumeilla? Jos jokainen niistä tuhannesta etsii pelkkää huo**a jolta tilata miehen tyydyttämiseksi erilaisia temppuja, panopatjaa, jotain jonka päälle voi ruikkia ja häipyä paikalta tms. Yksikään tuhannesta ei ollut kiinnostunut vastavuoroisesti antamaan ap:lle nautintoa. Ap ei tarjoa maksullista seksiä vaan haluaa vastavuoroista seksiä, jossa nainenkin saa. Viestit jotka ap on saanut on sellaisia että niissä olevia asioita tarjoavat maksua vastaan tiedätte kyllä ketkä naiset.
Alanuolten määrästä verrattuna yhteen ylänuoleen voi päätellä, että hyi olkoon sinä itsekäs nainen kun tahdot itsekin nauttia seksistä. Tämäkö on nykyaikaa? Ilmeisesti jos nainen kertoo etsivänsä seksiseuraa, hän on täysin miesten käytettävissä ja nautinnon väline. Sitten on liian vaativa jos ei moinen rooli kelpaa. Miettikääpä miehet toisinpäin - nainen vaan saa orgasmin ja itse jäät ilman. Tämä skenaario on varmaan aivan käsittämätön ja aiheuttaa suunnatonta raivoa pelkkä ajatuskin! Ihmeen peniskeskeistä ajattelua.
Kertokaa miehet! Jos nainen haluaa samanlaista seksiä kuin hyvässä parisuhteessa mutta ilman sitä parisuhdetta ja sitoutumista muuhun kuin vakiseksiin niin onko han mahdoton toive???
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Se, että naiset saavat absoluuttisesti enemmän seuraa, on totta. Ikävä vain, että siitä seurasta suurin osa on sellaista, josta jäisi vain paha olo.
Tilannettakuvaa hyvin se, että toinen henkilö haluaa lavallisen lehmänsontaa lannoitukseen. Toiselle henkilölle, joka ei tarvitselannoitusta, lava sontaa on lava sontaa, täysin arvotonta ja vastenmielistä.
Naiset haluavat seksistä miehiä useammin myös sitä, että ollaan muutenkin tekemisissä ja että seksiin liittyy esim. sitä jutustelua. Se, että joku mies kelpuuttaisi pelkän panon ilman puhumista ei muuta sitä tosiasiaa, että suurelle/suurimmalle osalle naisista em. asia olisi yhtä mukava kuin turpaansa ottaminen.
Mutta jatkakaa vain jankkaamista, miehet, kuvitellen että tiedätte asian naisia paremmin.
T. Suurella vaivalla kaveriseksisuhteen hakenut. Kyllä sellaisia miehiä on, mutta löytäminen on vaikeaa.
Absolutisti Antero (alkoholin suhteen) kirjoitti:
Paljon myös mutuilua. Jos tulisi jne.
Aloitus kuitenkin todistaa Laasaset:
Naiselle riittää seuraa absoluuttisesti. Miehelle ei riitä seuraa absoluuttisesti.
Vai puhummeko samaa kieltä?
Laasanen läpivalaistuna:
Naiselle riittää seuraa absoluuttisesti. Lue: naiselle pitäisi riittää että mies on mies, ei mitään omia mieltymyksiä ja toiveita kiska miehen on kelvattava juuri sellaisena kuin hän on.
Miehelle ei riitä seuraa absoluuttisesti. Lue: joka pojalle ei riitä/ole omaa pärstäkerrointa siihen kuvankauniiseen timmiin blondiin (kauneusihanne).
Laasasen teoriat ovat kauniille naisille katkeroituneen miehen mielipiteitä.