Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Kommentit (10)
Kyllä on aika! Kiitos siis aloituksesta.
Itse olen tähän mennessä vahvistetuista kappaleista kuunnellut Albanian, Montenegron ja Moldovan. Mikään näistä ei erityisemmin vakuuttanut ja vähän harmitti kun Moldovalla ei ollut ketään eeppistä soittoniekkaa riveissä.
Vasta viisi maata ovat valinneet artistin ja laulun tähän mennessä.
Albania : Alis - Nân
Montenegro : Tamara Živković - Nova Zora
Malta : Aidan - Bella
Moldova : Satoshi - Viva, Moldova!
Luxembourg : Eva Marija - Mother Nature
Luxembourgin Eva Marija on ihanan symppis tyyppi, nuori ja viaton, semmoinen luonnonkaunis hippityttö, joka hehkuu ympärilleen positiivista energiaa, joten Äiti Luonnosta kertova edustuskappale sopii hänelle täydellisesti, mutta vaikea kuitenkaan kuvitella noin new age -henkistä laulua viisuvoittajana.
Jonkun noista valituista olen nähnyt, olikohan Moldova. Siis onko se jonkun mielestä joku huumoribiisi...? Mulle se oli kovaäänistä sekamelskaa. Ei, ei, ei!
Suomi ei pärjää tämä vuonna umk tekeleillä joten jää katsomatta nämä viisut.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ei ole pärjännyt koskaan ja aina saa hävetä. Eikö voitaisi vaan jäädä pysyvästi pois?
Suomi tai Kreikka voittaa
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ei ole pärjännyt koskaan ja aina saa hävetä. Eikö voitaisi vaan jäädä pysyvästi pois?
Ai Suomi ei ole pärjännyt???
Mites Lordi Blind Channel ja Käärijä???
Kyllä mä laskisin pelkän top kymppiin pääsyn jo pärjäämiseksi
Hokka jankkis 36 vuotta ou jee
🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕
Mitkä maat valitsee seuraavaksi? Katsoin eilen huvikseni ESC Tomin reaktiot Tanskan ehdokasbiiseihin. Eipä muuten ollut niissäkään biiseissä mitään kovin kaksisia esityksiä. Sissalinkin viimevuotinen oli parempi kuin tuo, millä nyt yrittää uudestaan mukaan.
Alla olevasta linkistä löytyvät YouTube-videot kaikista tähän mennessä valituista Euroviisu-edustajista. (jos et halua klikata linkkiä, voit mennä YouTubessa sivulle Eurovision Song Contest ja kohtaan Eurovision 2026: National Final Performances)
https://www.youtube.com/playlist?list=PLmWYEDTNOGUKL6yB1L7IX3SzPhpzL5s8E