Ei jäädä sinne sängyn pohjalle makoilemaan!1
Ei jäädä sinne loisimaan, röihin vaan niinkun olis jo!111 Kuulikko???1111
Kommentit (8)
Kun joskus perustan pubin, laitan sille nimeksi "Röi." Silloin olen röissä Röissä ja muutkin ovat tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Kun joskus perustan pubin, laitan sille nimeksi "Röi." Silloin olen röissä Röissä ja muutkin ovat tervetulleita.
Tuskinpa tulet koskaan "perustamaan" mitään koska et osaa edes röissä käydä olet niin saamaton...
Työt on aloitettu jo silloin kun muut kääntää vasta ekan kerran kylkeä lämpimän peiton alla. 01:00
Ah, ihanaa kun saa loikoilla AP:n kustannuksella. Voin kuvitella AP istumassa toimistossa, jossa ilmastointi ei pelaa, mitään tekemistä ei oo ja AP:ta ottaa päähän kun muut voi vaan olla kotona. Salaa tänne AV:lle sitten pomon selän takana yrittää kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Ah, ihanaa kun saa loikoilla AP:n kustannuksella. Voin kuvitella AP istumassa toimistossa, jossa ilmastointi ei pelaa, mitään tekemistä ei oo ja AP:ta ottaa päähän kun muut voi vaan olla kotona. Salaa tänne AV:lle sitten pomon selän takana yrittää kirjoitella.
Hyvä yritys, mutta tekstistäsi näkee, että sinua harmittaa kun rahaa ei ole mihinkään. Ei matkusteluun, ei kivoihin vaatteisiin, parisuhdetta et saa ja asut syrjäisessä yksiössäsi hehee :DDDDddddddd
ei kuulu sulle mitä mä teen. opiskelijana voisin olla sängyn pohjalla ens kuuhun asti
Johan tässä tunti sitten join aamukahvit. Sohvalla kylpytakissa tuuletan munia läppäri vieressä. Tulipa herättyä aikaisin tänään. Koko viikko vielä täysin rentoa elämää. Muodostan symbioosin sohvani kanssa
:------D