Mies kelpaisiko nainen joka on 67,4 kg / 168 cm?
Kommentit (29)
Kyllä kelpaa joka painossa, ei välttämättä samoille miehille. Turhin huoli ikinä.
Miksei kelpaisi? Painoindeksikin normaali ja pituus sopiva.
Ostan tosinaan hedelmiä x-euroa kilo. Hyvälaatuisista voin maksaa vähänenemmänkin. Mutta nainen tai naiset eivät ole minulle kilotavaraa saati kauppakohteita. Siksi toivoisinkin, että nainen, joka olisi mahd vielä joskus kumppanini mahdollsitavan minulle muutakin kuin elopainonsa.....
Sinkkumies
Riippuu sun seksuaalisuus halukkuudesta ja mukavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ostan tosinaan hedelmiä x-euroa kilo. Hyvälaatuisista voin maksaa vähänenemmänkin. Mutta nainen tai naiset eivät ole minulle kilotavaraa saati kauppakohteita. Siksi toivoisinkin, että nainen, joka olisi mahd vielä joskus kumppanini mahdollsitavan minulle muutakin kuin elopainonsa.....
Sinkkumies
Hieno vastaus. Ihminen ei ole kaupan, paitsi pöljillä.
Et sä oikeesti halua vetää puolees näitä vauvapalstan miehiä :D Älä niiden mielipiteestä välitä
Heh, painan tuon verran ja olen 181cm ja lihaksikas. (ja joo, sori nyt vaan läskit ukot, mutta todellakin olen lihaksikas, eli mallin näköinen vartalo, sikspäck jne).
joten, ei. Ei kelpaisi tuollainen nainen. Treffailen vaan missin mitoissa ja naamoissa olevia naisia 18-23v.
Vierailija kirjoitti:
Heh, painan tuon verran ja olen 181cm ja lihaksikas. (ja joo, sori nyt vaan läskit ukot, mutta todellakin olen lihaksikas, eli mallin näköinen vartalo, sikspäck jne).
joten, ei. Ei kelpaisi tuollainen nainen. Treffailen vaan missin mitoissa ja naamoissa olevia naisia 18-23v.
Päässä ei ole kuitenkaan mitään.
Itse en kyllä haluaisi 181 cm ja 68 kg miestä. Anteeksi vain, mutta kauhea ruikula.
Muutaman vuoden päästä on sitten satakiloinen rouva.
Säälittävää että joku luulee että ihmisen tärkeimmät asiat on pituus ja paino. Eiköhän ne ole ne muut asiat mitkä merkitsee enemmän, aloitetaan vaikka luonteesta...
67,5 kg kelpaisi, ei muuten.