Tärkeimpiä hurmaavan miehen piirteitä
Tärkeimpiä hurmaavan miehen piirteitä
Persoonallisuus ja aitous: Naiset arvostavat persoonallista ja omana itsenään olevaa miestä, joka ei esitä parempaa tai toisenlaista kuin on oikeasti.
Huumorintaju: Kyky nauraa, eritoten itselleen, koetaan erittäin viehättäväksi ominaisuudeksi.
Rehellisyys ja luotettavuus: Suoraselkäinen, rehellinen käytös ja luottamuksen arvoinen mies erottuvat edukseen.
Ystävällisyys ja huomaavaisuus: Pienet kohteliaat eleet, kuten oven avaaminen tai tarkkaavaisuus pöytätavoissa, jättävät positiivisen vaikutelman.
Älykkyys ja keskustelutaito: Fiksu ja keskusteleva mies saa naiset viihtymään.
Vahvuus ja empatia: Sekä fyysinen että henkinen vahvuus, mutta myös empaattisuus ja herkkyys tunteille ovat toivottuja ominaisuuksia.
Hyvä hygienia ja pukeutuminen: Siisti ja huoliteltu ulkomuoto on houkutteleva, vaikka ulkonäkö ei yksin riitä.
Intohimo ja tavoitteellisuus: Omistautuminen harrastuksille tai päämäärille luo vetovoimaa.
Oma-aloitteisuus: Aloitteellisuus viestinnässä ja yhteydenpidossa arvostetaan korkealle.
Mitä kannattaa välttää
Esittäminen ja liiallinen yrittäminen karkottaa kiinnostuksen aito käytös on avainasemassa.
Mölyävä, alistava tai epäkohtelias käytös koetaan epäviehättävänä.
Huolimattomuus ulkonäössä tai hygieniassa voi jättää huonon vaikutelman.
Yhteenveto
Hurmaava mies on aito, ystävällinen, huumorintajuinen ja itsevarma, mutta ei ylimielinen. Hän osoittaa kiinnostuksensa rehellisesti ja käyttäytyy kunnioittavasti, mikä jättää pysyvän ja viehättävän vaikutelman.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pyh ja pah. Tunne on tärkein ja kemia.
Jännitys = kemia
Tähän on varmaan turhaa väittää täyttävänsä kaikki kohdat, mutta silti ei ole natsannut.
Ei se mitään. Yksin olossa on kieltämättä puolensa.
Vaikka itse sanonikin tuon listauksen suurimmalta osin täyttävänä miehenä oma kohtaloni on ja on ollut päästä tai jouta kuinka vain friedendzonelle eli joko kaveriski tai ystäväkis naisen kanssa. Paljon antavia ja monin tavoin merkittäviä ihmissuhteita nämäkin mutta kyllä sitä joitain kertoja olisin halunnut viimein löytää hänet, joka olisi se yksi ja erityinen, jonka kanssa olisimme saattaneet edetä samaan suuntaa ja yhdessä ja muodostaa keskinäisen ja vastavuroisen parisuhteen. - Olen kai vähän konservatiivi kun on asioita joita haluaisin kokea ja jakaa vain parisuhteessa Sen Yhden ja Erityisen kanssa, enkä läheisimmän ystäväni tai kaverini kanssa.
Olen kaikkea mitä ap listasi. Myös sinkku.
M
Vierailija kirjoitti:
Tähän on varmaan turhaa väittää täyttävänsä kaikki kohdat, mutta silti ei ole natsannut.
Olen sinkkuna (miehenä) samaa mieltä, että yksin on hvyä olla mutta valehtelsin jos väittäsin, että olisin aina kokenut, että yksin on hvvä olla. - Niin paljon kuin viihdyn yksin ja omissa askareissani ja puuhissani, niin kyllä minä kaipaan ja haaveksin ja toivosin vielä joskus löytäväni ja kohtaavani oman rakkaani ja erityiseni. Saada mahdollsuuden siihen, että, että meistä kahdesta hyvästä tulisi yhdessä molemmille paremipi tapa olla ja elää kuin kummankaan ollessa ja eläessä yksin. Mutta ei se, että olen vuosia ollut ja elänyt sinkkuna ole kumppanin löytämistä tehnyt ainakaan mitenkään erityisen paljon helpommaksi; luultavasti pikemminkin päinvastoin.
Ilmeisesti naiset oikein etsimällä etsivät narskumiestä, joka osaa sanoa juuri oikeat sanat juuri oikeaan aikaan. Turha tulla itkemään sitten, kun olet saanut turpaan viidennen kerran.
"Aitous" on hyve vain jos se sattuu olemaan täsmälleen mitä toinen hakee. Sama kuin työhaastatteluussa - fake it till you make it, rehellisyys harvemmin kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
"Aitous" on hyve vain jos se sattuu olemaan täsmälleen mitä toinen hakee. Sama kuin työhaastatteluussa - fake it till you make it, rehellisyys harvemmin kannattaa.
Allekirjoitan täysin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkkuna (miehenä) samaa mieltä, että yksin on hvyä olla mutta valehtelsin jos väittäsin, että olisin aina kokenut, että yksin on hvvä olla. - Niin paljon kuin viihdyn yksin ja omissa askareissani ja puuhissani, niin kyllä minä kaipaan ja haaveksin ja toivosin vielä joskus löytäväni ja kohtaavani oman rakkaani ja erityiseni. Saada mahdollsuuden siihen, että, että meistä kahdesta hyvästä tulisi yhdessä molemmille paremipi tapa olla ja elää kuin kummankaan ollessa ja eläessä yksin. Mutta ei se, että olen vuosia ollut ja elänyt sinkkuna ole kumppanin löytämistä tehnyt ainakaan mitenkään erityisen paljon helpommaksi; luultavasti pikemminkin päinvastoin.
Joo, samat on ajatukset. (Lainatun kirjoittaja)
Komea
Pitkä
Rahaa
Statusta
Siinä tärkeimmät. Kuka väittää muuta puhuu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Komea
Pitkä
Rahaa
Statusta
Siinä tärkeimmät. Kuka väittää muuta puhuu paskaa.
Tämän voi uskoa sikäli että isoissa juhlissa tällainen mies kerää ihailevat katseet. Ja nainen haluaa olla tällaisen "valittu".
mies
Pyh ja pah. Tunne on tärkein ja kemia.