Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On aivan mahtavaa olla isä

Vierailija
05.03.2026 |

Niin se vaan on. Tulin isäksi vanhemmalla iällä ja jokainen päivä on tuntunut mukavalta, kun on aika pieni lapsi, jolta saa rakkautta ja jolle voi antaa rakkautta.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle. Me odotetaan meidän esikoista ja odotan niin paljon millainen isä miehestä kuoriutuu <3

Vierailija
2/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä on kivaa olla, joskus myös rasittavaa. Mutta hei, elämä on. 

Oma lapsi on jo aikuisiässä, mutta edelleen meillä on hyvä isä poika suhde. Ollaan aina touhuttu kaikenlaista yhdessä, joten eiköhän meidän side kanna hamaan loppuun asti.

Nykyään jo huomaa, kuinka poika on jo monessa asiassa minua fiksumpi, se on hyvä. Kiertokulku menee oikeaan suuntaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan ap kun lapsi hieman kasvaa, niin lapsen mielessä isä on kaikkivoipa. Sellainen se lapsen usko on. 

Tärkeintä isänä on olla läsnä lapsen elämässä, kasvattaa ja olla se turva, jota lapsi tarvitsee. Äidin ei kannata olla mustasukkainen isän ja lapsen siteestä, eikä miehen äidin ja lapsen siteestä. Ne on aina vähän erilaisia, mutta täydentävät lapsen elämää hyvin. 

Vierailija
4/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Minustakin on ollut kivaa olla isä. Tai nykyisin iskä, kuten lapset sanoo. Kai tässä on jotain tehnyt oikein, kun uskoutuvat minulle ja haluavat viettää yhä aikaa kanssani, vaikka alkavat olla siinä "pahassa" teini-iässä. 

Vierailija
5/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut olla edelleen isä lapselleni, mutta hullu ja narsistinen äiti esti sen. 

Tsemppiä matkaan, ap..

Vierailija
6/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen isä ja jäin kotiin 3v lapsen kanssa. Äiti käy töissä. Ulkoillaan ja pelataan pleikkaa. Yhdessä mennään päikkäreille. Kun äiti tulee töistä on perunat pehmoisia. Helppoa tämä koti-isän duuni.

M39

Vierailija
7/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomat 💕 Tutkimus: Pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä

Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1800 samanikäistä aikuista.

Pikkulasten vanhemmat ovat tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000006380221.html

Vierailija
8/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin Sanomat 💕 Tutkimus: Pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä

Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1800 samanikäistä aikuista.

Pikkulasten vanhemmat ovat tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000006380221.html

Tämä on niin totta

Vierailija
9/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saa lapsen, sitä voi verrata siihen, kun värisokea saa värinäön. Sitä ei voi selittää värisokeille. He eivät voi ymmärtää. Se on ihanaa

Vierailija
10/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja itse haluan olla se isä lapselleni joka katkaisee sen pahoinpitelyn yms. kulttuurin jonka itse sain kuspää isältäni.

Vierailija
11/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin halunnut olla edelleen isä lapselleni, mutta hullu ja narsistinen äiti esti sen. 

Tsemppiä matkaan, ap..

Sama täällä. Olisin vaikka joka päivä läsnä, mutta nyt joutuu enempi käyttään aikaa käräjätaisteluun, kuin lapsen kanssa olemiseen.

Vierailija
12/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ohjeita:

Ovulaatiotestien tarkkuuksissa on eroja. Kerrotaan pakkauksessa. Ja kallein ei sitten ole paras

Ovulaatio piikki voi tulla kahdesti

"Two LH Surges a Week Apart: What Does it Mean?"

https://blog.inito.com/two-lh-surges-a-week-apart/

Vierailija
13/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista spermanluovuttajista on kova pula.

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010689552.html

Tavallisimmin luovutus- ja pakastuskertoja on 8-10.

Jos pohdit luovuttamista, kannattaa vaan rohkeasti ottaa meihin yhteyttä, silloin et vielä ole sitoutunut mihinkään, Klami kehottaa.

Luovuttajalle maksetaan Kelan päivärahan suuruinen korvaus ja kilometrikorvaukset jokaisesta käyntikerrasta.

Jokaisesta kerrasta saa rahaa! 💶💴💵💰

Jokaisesta 💰

Vierailija
14/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmasti erikoista tulla isäksi. Kukaan muu ei milloinkaan ole siinä onnistunut, vai mikä on motiivisi, ap?

Vierailija
15/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman luovuttaminen sairaaloille tai hedelmöityshoitoja tuo monia etuja sinulle. Ensinnäkin, se tarjoaa mahdollisuuden auttaa lapsettomia pareja, joille lasten saaminen ei ole luonnollisesti mahdollista. Tällainen teko voi olla äärimmäisen merkityksellinen ja tuoda iloa ja toivoa niille, jotka kamppailevat hedelmättömyyden kanssa.

Luovutuksella on myös tärkeä rooli lääketieteessä. Sperman avulla voidaan edistää tieteellistä tutkimusta ja kehittää uusia hedelmöityshoitoja, mikä auttaa tulevaisuuden potilaita. Tämä tekee sperman luovuttamisesta arvokkaan panoksen terveydenhuollon kehitykselle.

Sinulle itsellesi luovuttaminen tarjoaa myös henkilökohtaisia hyötyjä. Luovuttajalle tehdään perusteellisia terveystestejä, joihin sisältyy tutkimuksia sekä tarttuvien tautien että perinnöllisten sairauksien osalta. Tämä voi antaa  SINULLE tärkeää tietoa omasta terveydentilasta, jota hän ei ehkä muuten olisi saanut.

Luovuttajille tarjotaan myös rahallista korvausta tai kulujen kattamista. Tämä taloudellinen tuki ei yleensä ole suuri, mutta tekee luovutuksesta vielä houkuttelevamman vaihtoehdon.

SINÄ koet myös tiettyä tyydytystä siitä, että geeniperimäsi jatkuu, vaikka et itse hankkisi lapsia. Usko minua. Sperman luovutus antaa uniikin tilaisuuden jättää jälkensä maailmaan tavalla, joka muuten ei olisi mahdollista.

Näin ollen sperman luovuttaminen ei ole ainoastaan tapa auttaa muita, vaan se tarjoaa SINULLE itselleen monia hyötyjä sekä terveydellisiä että taloudellisia.

Itse olen luovuttanut spermaa ja olen siitä ylpeä.

Vierailija
16/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja itse haluan olla se isä lapselleni joka katkaisee sen pahoinpitelyn yms. kulttuurin jonka itse sain kuspää isältäni.

Mullakin on vähän samanlainen ajatusmaailma eli aion olla lapselleni ystävällinen ja tukeva.

En huuda ikinä ja nälvi toista kuten oma isäni teki. Varmasti tämä laukaisi itselläni sosiaalisten tilanteiden fobian.

Vierailija
17/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Vierailija
18/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsi dna -testattu?

Tiedä kenen lapsen "isä" olet...

Vierailija
19/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Vanhemman rakkaus lapseen on muita rakkauden muotoja voimakkaampi

https://yle.fi/a/74-20107036

Vierailija
20/104 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvat ovat kasvaneet teineiksi. Ovat niin rakkaita. Vauva-ajat muistoissa, nyt nautin täysillä teineistä. Ovat ihan parasta seuraa. Ovat mahtavia tyyppejä ja niiden jutuille saa nauraa. Tehdään paljon kaikkea yhdessä, välillä on toki takkujakin, mutta kenen elämässä ei muka olisi!? Onneksi olen tehnyt lapsia, ovat tosiaan elämän suola!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi