Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
1/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.

Vierailija
2/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kampaamossa. Pyysin korkeintaan 3cm pois. Pelkän siistimisen siis.

Nohh pian havahduin lauseeseen:

-Lähti nyt vähän enemmän mitä piti TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA.

Oli siis napsinut väht 10cm, ja pitkistä hiuksistani tuli melkein polkkatukka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
4/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoit?

Vierailija
5/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt sentään sanoit että en valitettavasti pysty maksamaan, toivottavasti ei haittaa.

Vierailija
6/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja asiakas istui odotushuoneen pöydälle niin että se hajosi ja sanoi että ei kai tää haittaa.

Vierailija
7/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Vierailija
8/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kaverille autoa. Etuoven tuli lommo, kun oli avannut oven kiveä vasten. Ei kai se haittaa. No eipä hänellä ollut rahaa sitä korjauttaa, ilkesi vielä myöhemmin pyytää autoa lainaan. En lainannut.

Vierailija
9/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoit?

Vastasin että "tämä ei ole sitä mitä pyysin. En maksa"

Vierailija
10/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hotellissa. Koska "kaveri" on omilla menoillaan, ota ihana pitkä lämmin suihku ja mene nukkumaan. Aamulla "kaveri"; ei kai haittaa, että pesin eilen jalkani vahingossa sun pyyhkeeseen ennen kun lähin.

Vierailija
11/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.

autuita ovat yksinkertaiset

Itse menin rippijuhliin, joissa ei ollut mitään kieltoja kenenkään suhteen.

Kun lapseni alkoi itkeä lopettamatta, menimme ulos kävelmään .Ehdimme onniella sankaritarta myöhemmin.

Vierailija
12/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omapa on häpeäsi, siinä vaiheessa kun sanoi ettei kai haittaa niin sanotaan, että haittaa, ole hyvä ja poistu heti.

Vierailija
13/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.

Vierailija
14/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Vierailija
15/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tarjoutui itse kyydittämään minua jonnekin ja pisti sitten autossa tupakiksi "tää ei varmaan haittaa".

Olin raskaana, ja kaveri sen tiesi, että kyllä vaan haittasi.

Vierailija
16/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainasin kaverille autoa. Etuoven tuli lommo, kun oli avannut oven kiveä vasten. Ei kai se haittaa. No eipä hänellä ollut rahaa sitä korjauttaa, ilkesi vielä myöhemmin pyytää autoa lainaan. En lainannut.

Tuli tästä mieleen sisareni lapsi, joka heitti kivellä autoani. Lommo tuli. Sisareni ei edes pahoitellut, saatikka että olisi korvannut mitään. Ja on huomattavasti varakkaampi kuin minä. Sama kakara hajotti antiikkisen lamppuni lasikuvun. Ei haitannut, juu...

Eikä minua haittaa enää yhtään etten ole koko perheen kanssa enää missään tekemisissä.

Vierailija
17/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin pakettiautoni kanssa muuttoavuksi. 

Ennenkuin joku tulee vinkumaan, niin sanoin että tulen kunhan saan rahallisen korvauksen. (ei ollut kovin läheinen ihminen ja matka pitkä.)

Muuton jälkeen tarjosi kahvit ja totesi että "varmaan ymmärrät että mulla ei nyt talon oston jälkeen  hirveesti rahaa. Niin eiköhän kahvi ja pulla korvaukseks kelpaa!" Iloinen läimäisy selkään, ja naurahdus.

Ilmoitin että mikäli ei maksua tule, niin vetäisin välit.

Ei ole vieläkään maksanut.

Vierailija
18/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti myöhästeli, ja kohteliaasti totesin että ”ei haittaa”. Jatkossa myöhästely kroonistui, ja hän totesikin kerran että ”suahan ei haittaa”. Kiva ihminen - eikö totta?

Vierailija
19/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, nää on hyviä!

Vierailija
20/2965 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ilmaisu "laiton määrä kyytiläisiä" ilmeisesti oli liikaa sensuurille. No, voitte tuosta päätellä, minkä ei ollut tarkoitus haitata minua ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän