Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!

Puutteessa mutta ei epätoivoinen
04.08.2016 |

.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":

Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:

- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.

.. jatkuu

Kommentit (470)

Vierailija
81/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ap:n etsimä mies ja olenkin yrittänyt netistä etsiä naista vakiseksisuhteeseen. Olen päässyt muutaman naisen kanssa viestittelemään ja kaikki on kaatuneet viimeistään siihen, kun olen kertonut, että minulla ei ole kovin paljon kokemusta. Tykkään kyllä huomioida naisen ja antaa orgasmeja, mutta ilmeisesti sillä ei ole väliä, kun ei ole paljon kokemusta. Enää en jaksa yrittää, tyhjää saa pyytämättäkin.

Vierailija
82/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät täällä nyt jostain kumman syystä millään ymmärrä, että ap haluaa sellaista seksiä josta hänkin nauttisi, jossa hänetkin huomioitaisi ja jossa hänkin laukeaisi. Ja jossa olisi tavallisen mukava jutustelutunnelma ennen ja jälkeen seksin. Täysin normaalit ja tavalliset odotukset ja vaatimukset naiselta.

Mitä väliä vaikka ap saisi tuhat viestiä nettifoorumeilla? Jos jokainen niistä tuhannesta etsii pelkkää huo**a jolta tilata miehen tyydyttämiseksi erilaisia temppuja, panopatjaa, jotain jonka päälle voi ruikkia ja häipyä paikalta tms. Yksikään tuhannesta ei ollut kiinnostunut vastavuoroisesti antamaan ap:lle nautintoa. Ap ei tarjoa maksullista seksiä vaan haluaa vastavuoroista seksiä, jossa nainenkin saa. Viestit jotka ap on saanut on sellaisia että niissä olevia asioita tarjoavat maksua vastaan tiedätte kyllä ketkä naiset.

Miksi miehet ei millään tajua tätä?????

Alanuolten määrästä verrattuna yhteen ylänuoleen voi päätellä, että hyi olkoon sinä itsekäs nainen kun tahdot itsekin nauttia seksistä. Tämäkö on nykyaikaa? Ilmeisesti jos nainen kertoo etsivänsä seksiseuraa, hän on täysin miesten käytettävissä ja nautinnon väline. Sitten on liian vaativa jos ei moinen rooli kelpaa. Miettikääpä miehet toisinpäin - nainen vaan saa orgasmin ja itse jäät ilman. Tämä skenaario on varmaan aivan käsittämätön ja aiheuttaa suunnatonta raivoa pelkkä ajatuskin! Ihmeen peniskeskeistä ajattelua.

Huoh. Tottakai naiset saavat etsiä itselleen seksiseuraa. Seksiseuran pitääkin olla sellaista, että kummatkin nauttivat siitä. Eihän se muuten oikeasti ole seksiseuraa.

Väännetään rautalankaa.

Nainen valittaa, että seuranlöytäminen on niin vaikeaa, kun pitää lukea niin monta viestiä.

Suurin osa viesteistä on huonoja.

Suurin osa treffeistä on huonoja.

Ei myöskään käy siellä missä suurin osa seksiseuran etsijistä on.

Niin, onhan se kamalaa, kun pitää itse nähdä vaivaa asian eteen.

Tämä on aika varmasti provo-viesti, koska tuollainen ongelma ratkeaisi parissa tunnissa.

Korjaan hieman, koska et ole kaikin osin oikeasssa.

Suurin osa (2/3) treffeistä on ollut hyviä. En voi pitää itseäni nirsona, jos kelpuuttaisin 2/3 paikalle tulevista miehistä. Näistä kuitenkaan toinesta ei enää kuulunut mitään, ja toinen aloitti viestittelyn josta selvisi että hän etsi vain "ilmaista maksullista".

Se on totta, että en käy baareissa. Jos siis siihen viittasit sillä, että "Ei myöskään käy siellä missä suurin osa seksiseuran etsijistä on". Totta, en viihdy yhtään baareissa ja mielestäni siellä on vain humalaisia. Yön valvominen myös pilaa kahden seuraavan päivän treenit. En itse käytä alkoholia, enkä halua seksiä humalaisten kanssa. Onko nykyään baareissa siis oikeasti myös selväpäisiä miehiä? Uskaltaako sellaiset jutella naisille? Yksi tai kaksi olutta ei haittaa, mutta selkeä humala on kyllä iso turn off. Lisäksi minunkin kokemukseni on, että vain ne laitetuimmat superbeibet saa miesten huomiota yöelämässä. Itse en ole koskaan aloitteita baarissa saanut, ja itse en ole uskaltanut tehdä. Pakko kai sitäkin on sitten harkita, jos todellakin tämä on ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis todellakin niin, että näissä tapauksissa miehiä ei taas ollenkaan kiinnosta se vastapuolen nautinto, vaan silloin mies käyttäytyy kuin huorissa kävisi? 

No näin miehenä haluaisin tähän väliin huomauttaa seuraavaa: kyllä nimenomaan kiinnostaa se naisen nautinto. Itse en saa seksistä mitään irti jos nainen ei nauti. Hyvä käteenveto voittaa huonon panon joten jos tahtoisin vain runkata miksi käyttäisin toista ihmistä "välineenä" tälle? Tavoitteenani on saada nainen tulemaan vähintään kerran ennen kuin "annan luvan" itselleni laueta. Paria poikkeusta lukuunottamatta olen tässä onnistunut. Tämä on toki vain yhden miehen näkökulma ja meitä on moneen junaan osan jäädessä vielä asemallekin.

Vierailija
84/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö itsekään, mitä haluat? Sanot etsiväsi pelkkää seksiä, mutta kuitenkin torppaat miehet, jotka ehdottavat sulle seksiä. Sanot etsiväsi normaalia miestä, mutta etsit paikoista, joissa todennäköisyys sellaisen löytymiselle on pieni. Kuka järkevä tyyppi ensinnäkään hakeutuu mainitsemillesi saiteille? Eikö jo maalaisjärki sano, ettei tollasilla sivustoilla pyöri kuin peräkammarinpoikia tai idiootteja, joilla on jotenkin kieroutunut käsitys seksistä? Jos et halua mennä baariin, kokeile Tinderiä tai ihan tavallisia netin deittisivustoja. Niissä voi ilmoittaa olevansa lähinnä seikkailumielessä liikkeellä tms. Ehkä ei edes kannata sanoa suoraan hakevansa pelkkää seksiä, se antaa ihmisestä jotenkin oudon kuvan ja vetää vain outoja tyyppejä puoleensa. Sano, että haluat tapailla muttet etsi mitään vakavaa tällä hetkellä. Hyvännäköinen nainen saa aina seksiä, jos vain osaa etsiä eikä sitten torppaa niitä seksin tarjoajia.

Sanoin tämän jo aiemmin, mutta mielestäni on aika iso harmaa alue siinä välissä missä ääripäissä on romanssi ja "roiskin spermat sun suuhun". Olen saanut vain noita jälkimmäisiä "seksiehdotuksia", ja kyllä, ne olen torpannut kaikki. Seksi tarkoittaa minulle mm. suutelua, molemminpuolista käsi/suuseksiä ja yhdyntää. Sellaista minulle ei ole tarjottu. Oliko nyt tarpeeksi rautalankaa?

Ja niin, niin näyttää olevan todennäköisyys pieni. Vinkkaa toki mikä on "tavallinen deittisivusto"!! Otan vinkit hyvin mielelläni vastaan. En kuitenkaan hakua sanoa että haluan "tapailla", koska sitä en halua enkä halua johtaa ketään harhaan, joka oikeasti etsisi parisuhdetta. Minusta se olisi julmaa.

Ja jollekin muulle: kyllä, sellainen puoleen yöhön tai yli valvominen ON minulle todella rankkaa. Olen yhdeltätoista -__- ja puolelta öin ei enää ajatus kulje. Käyn kyllä välillä yökerhoissa, joten tiedän että täälläpäin niissä alkaa olla porukkaa vasta noin yhden aikaan yöllä. Klo 23 on vielä ihan autiota. Pubeissa taas istuskelee vain kaveriporukoita, olisi aika outoa mennä sinne yksin hengaamaan päivällä/alkuillasta.

No eikö vakipanon säännöllinen tapaaminenkin ole "tapailua"? Minä olen löytänyt itselleni normaalia seksiseuraa tuolla "tapailu" -termillä, siis juurikin sellaista, jossa tavataan toisiamme vain tarkoituksena harrastaa seksiä. No ollaan kyllä pari kertaa myös juotu vähän skumppaa panotreffien yhteydessä, mutta en silti laske niitä "normaaleiksi" treffeiksi.

Mulla on pelko, että jos ilmaisen etsiväni "tapailuseuraa", niin johdan harhaan jotakuta joka kuitenkin haluaisi seurustella. Yhä, minusta toisten harhaanjohtaminen on julmaa, enkä halua antaa kenellekään turhia odotuksia parisuhteesta kun en sellaista kerran etsi. Mutta onko siis todellakin niin, että "tapailu" on yleinen keino ilmaista että etsii vain fuckbuddya? Itselle kun tuo "tapailu" merkitsee ennemmin jotain kevytseurustelua, jossa esim. käydään elokuvissa tai vietetään ylipäätään aikaa muutenkin kuin seksin merkeissä.

Voi taivas mitä analysointia jo ennen kuin mitään on tapahtunut. Eipä ihme, jos joillain naisilla ei käy kala onkeen.

Vierailija
85/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa olla suoraviivainen ja ilmoittaa selkeästi haluavansa vain seksisuhdetta. Sitten kun siihen heti halukkaita löytyy, karsii hän heti nämä pois liiallisen innokkuuden takia. Jotenkin hän olettaa saavansa näiltä vain huonoa seksiä tai olevan muuten vaarallisia. Vähän vaikeaksi menee.

Ap ei tunnu tajuavan, että jos miehelle ehdottaa seksiä (tai oikeastaan mitä tahansa) se tarkoittaa sitten että siihen ryhdytään saman tien. Mutta ap  ei tätä haluakaan. Hän haluaa miehen ensin tarkasteltavaksensa ja päättää sitten kelpuuttaako hän tämän seksisuhteeseen. Hän kuitenkin edellyttää että mies on aloitteellinen tämän katselmustilaisuuden järjestämisessä. Seksikumppanikandidaattien voi olla vaikea tietää ap:n logiikkaa ja toiveita ellei hän niitä selkeästi tuo esille.

Ap:n kannattaisi vielä selkeämmin tuoda esille vaatimuksensa ja sen miten hän kelpuutusprosessin haluaa viedä läpi.

Siis:

- Tavoitteena fuckbuddy-suhde / yksittäinen seksisuhde

- Ennen suhteeseen ryhtymistä tapaaminen julkisella paikalla, minkä perusteella jatkoon/ei jatkoon. .Miehen ehdotettava aika ja paikka tälle katselmustapaamiselle ja mielellään maksettava tarjoilut. Tässä yhteydessä ei puhuta seksistä eikä harrasteta sitä

- Kahvilakatselmusten jälkeen valitulle/valituille ilmoitetaan hyväksynnästä 

- Seksi tulee olla mainstream-seksiä naisen orgasmi varmistaen

- Seksiä harjoitetaan ap:n halun ja tarpeen mukaan sovitussa paikassa ennen klo 22:00

Nämä askelmerkit kun teet ilmoituksissasi selväksi, niin ehdä saat paremmin sopivia ehdokkaita. Lisäksi ikä-, koko-, ulkonäkö- yms. vaatimukset. 

Vierailija
86/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus kuvien vaihtamiseen myös selittyy noille mainituille palstoille pesiytyneistä huijareista. Lähetät kuvasi jollekin "naiselle" jonka kuvien aitoutta et voi millään varmistaa. Seuraavassa viestissä pyydetäänkin saldon lataamista prepaid-liittymään kuvien levittämisen uhalla.

Mitä ihmeen harmia voisi olla kenenkään naamakuvan levittämisestä? Miten sillä voi kiristää? Löytyyhän ihmisten naamoista kuvia ympäri nettiä, niin mitä kumman haittaa sillä kuvalla voisi huijari tehdä?

Ei se itse kuva mutta jos se liitetään tietoon siitä, että henkilö haeskelee seksiseuraa netistä. Itse en ainakaan kehtaisi yhdellekään tutulleni moista myöntää ja kuolisin häpeään mikäli tämä paljastuisi.

Vierailija
87/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Vaikka aloittaja vaikuttaakin melko valikoivalta, niin miksipä hän ei olisi? Jos tasan tietää mitä haluaa, ja vientiä on, niin miksi pitäisi jonkun tasa-arvon nimissä tyytyä sekundaan? Aloittajalla on kuitenkin kaksi vithettä.

Ensinnäkin, etsi jistain Tinderistä tai vastaavasta. Pervoilusaiteilla yllättäen ei pyöri kuin pervoja ja vässyköitä.

Toisekseen, vertaat kirjoituksessasi miehen "jotain seksiä" ja itsesi "erinomaista seksiä". Mahtava seksi on molemmille sukupuolille vaikea löytää, usko pois.

Ei kukaan ole missään vaiheessa sanonut tai antanut ymmärtää, ettei ap saisi olla valikoiva tai tyytyä sellaiseen mikä ei häntä kiinnosta. Mutta jos omat rimat on korkealla, niin silloin on aika turha tulla valittamaan, että "naisten on helppo saada seksiseuraa, no ei ole". Onpas, ei se muiden vika ole, että ap on valikoiva. 

Mun vaatimukset siis oli:

- ikä +-10v omaani nähden

- ei huomattavan ylipainoinen

- haluaa vastavuoroista seksiä

- ei jätä kaikkea naisen aktiivisuuden varaan

Jos tällä perusteella rimani on korkealla, niin ei voi kuin itkeä miten matala on miesten taso!

Noiden kriteerien perusteella tyyliin joka kolmas Suomessa elävä vähintään täysi-ikäinen mies sitten kelpaa. Mutta ei näköjään kuitenkaan, jos täällä pitää valittaa kuinka ei ketään saa.  

Olen kyllä hyvin eri mieltä. Kuten aloituksessa kerroin, näistä kahden ekan kriteerin täyttäneistä 99% tippuu sitten noiden kahden jälkimmäisen myötä. Hyvää seksiä ei voi olla luvassa, jos mies pitää ensin suostutella ja maanitella lähettämään kuvansa, ja sen jälkeen suostutella ja maanitella treffeille ja kirjaimellisesti piirtää hänelle karttakin valmiiksi! 

Vierailija
88/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni laadukasta seksiseuraa etsineenä naisena on tämä.

On olemassa kahdenlaisia miehiä.

-Niitä jotka etsivät vakavaa seuraa tai seuraa, jolla on edes mahdollisuus muuttua vakavaksi. He usein haluavat vastavuoroista suhdetta, molemminpuolista hyvää seksiä, keskustelua, hauskanpitoa ja että tämä edes mahdollisesti lopulta johtaa parisuhteeseen. He eivät halua olla fuck buddyjä tai friend zonella. He haluavat olla yhdessä, lähekkäin. Nainen pystyy tähän ilman parisuhdetta. Mies yleensä ei. Mies joko on lähekkäin ja parisuhteessa tai välttelee parisuhdetta ja etsii pelkkää seksiä. Vain hyvin harva mies haluaa olla naisen kanssa kuin olisi parisuhteessa ja silti tyytyä pelkkään seksiin. He mieluummin haluavat joko vain seksiä tai niin sanotusti koko paketin.

-Niitä jotka haluavat pelkkää seksiä. Nämä ovat lähes poikkeuksetta itsekkäitä eikä nainen kiinnosta heitä muuten kuin välineenä omaan nautintoon. Tavallaan on inhimillistä ja järkevää olla itsekäs, jos etsii pelkkää seksiä. Kunhan halut kohtaavat, molemmat ovat luultavasti tyytyväisiä. Nämä syväkurkku ja bukkake-alustaa etsivät miehet luultavasti löytävät sellaisen naisen, joka tätä haluaa ja molemmat saavat, mitä haluavat. Miehiä, jotka etsivät samaa kuin ap, on todella vähän. Mies haluaa sitoutua naiseen, jonka kanssa on henkinen yhteys. Jos sellaista ei ole ollenkaan, mies haluaa pelkän seksisuhteen. Jos taas on, mies haluaa enemmän.

Miehen ei tarvitse suostua epätyydyttävään suhteeseen. Ei edes epätyydyttävään seksisuhteeseen. Kuten ei naisenkaan. Jos mies ei koe saavansa mitään siitä, että on puoliksi parisuhteessa, puoliksi friend zonella ja puoliksi pano, ei hänen tarvitse siihen suostua. Suurin osa ei suostu. He haluavat olla joko seksisuhteessa tai suhteessa, jolla on edes mahdollisuus muuttua vakavaksi, jos kemiat kohtaavat. Ap ei tarjoa kumpaakaan, joten mies etsii muualta. Mies joko sitoutuu täysin tai ei sitoudu ollenkaan. Välimuotoa ei ole.

Todennäköisintä löytää hyvä fuck buddy on, kun sen löytää ystävien joukosta. Todennäköisyys sille, että toinen haluaa jossain vaiheessa jotain enemmän on silti suuri.

Ap tavallaan haluaa rusinat pullasta. Hän haluaa suhteen, joka on kuin parisuhde ilman sitoutumista ja lupausta tulevaisuudesta. Fiksu mies ei tuhlaa aikaansa naiseen, joka ei häntä oikeasti halua ja silti tavallaan haluaa enemmän kuin seksiä etsivä mies on valmis antamaan. Ap.n diili on tavallaan todella huono miehen näkökulmasta ja jos joku siihen suostuu niin luultavasti joku, joka ei kerta kaikkiaan saa muuten seksiä ja jonka on pakko suostua. Nämä ovat usein juuri niitä epävarmoja neitsyitä, jotka myöskin ärsyttävät ap.tä. Toisaalta siihen saattaa suostua joku, joka on ihastunut ap.hen. Kuten vaikka joku kaveri, jolle seksisuhde on kuitenkin parempi diili kuin friend zone. Ongelmia seuraa kuitenkin lopulta tästäkin, koska tällainen mies aina alkaa jossain vaiheessa haluta enemmän.

Hmm, mielenkiintoista. Jos vielä väännän tämänkin rautalangasta, niin haluaisin siis tyypin joka ENSIN suostuisi käymään vain kahvilla, ja sen jälkeen jos molempia kiinnostaa, voisi tavata useammankin kerran seksin merkeissä. En siis halua tapailla muuten (esim. käydä elokuvissa tms). Onko tämä todellakin useimmille miehille nounou?  Koska olen kyllä antanut itseni ymmärtää, että monille miehille tämä olisi ihanne: varmaa seksiseuraa ilman seurustelua. Onko siis todellakin niin, että näissä tapauksissa miehiä ei taas ollenkaan kiinnosta se vastapuolen nautinto, vaan silloin mies käyttäytyy kuin huorissa kävisi? 

Kyllä heitä löytyy. Mutta kuten olet huomannut, ei ole helppoa.

T. Se joka kertoi edellisellä sivulla että oli löytänyt kaveriseksisuhteen, jota on takana jo yli vuosi - emme tunteneet ennestään ja tapasimme useita kertoja ennen seksiä.

Hups, viesti oli pari sivua aiemmin, taisi olla 39.

sama

Vierailija
89/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko jälleen totaalisesti ristiriidassa avausviestin (tässä tapauksessa viestien) kanssa.

Paljastit ap aloitusviestissä heti kärkeen, että otsikkosi ei pidä paikkaansa. Eli seksiä oli tarjolla heti yllin kyllin, mutta sinulle se ei kelvannutkaan, vaan halusit laatuseksiä (niin kuin tietysti me kaikki haluaisimme).

Eli asiahan on juuri toisin kuin otsikossasi väitit: naisten on äärimmäisen helppo saada seksiseuraa, kuten jutussasikin tuli todistettua. Se laatuseksi onkin sitten kokonaan toinen juttu.

Miehille (muille kuin alfoille) sen sijaan kaikenlaisen seksin saaminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Tässä asiassa on naisten ja miesten välillä vissi ero, jonka tämänkin ketjun avaus jälleen kerran todeksi osoitti.

Eli jotta otsikko olisi vastannut avausviestejä, olisi siihen kuulunut sanojen saada ja seksiseuraa väliin laittaa sana laadukasta.

Vierailija
90/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus kuvien vaihtamiseen myös selittyy noille mainituille palstoille pesiytyneistä huijareista. Lähetät kuvasi jollekin "naiselle" jonka kuvien aitoutta et voi millään varmistaa. Seuraavassa viestissä pyydetäänkin saldon lataamista prepaid-liittymään kuvien levittämisen uhalla.

Mitä ihmeen harmia voisi olla kenenkään naamakuvan levittämisestä? Miten sillä voi kiristää? Löytyyhän ihmisten naamoista kuvia ympäri nettiä, niin mitä kumman haittaa sillä kuvalla voisi huijari tehdä?

Ei se itse kuva mutta jos se liitetään tietoon siitä, että henkilö haeskelee seksiseuraa netistä. Itse en ainakaan kehtaisi yhdellekään tutulleni moista myöntää ja kuolisin häpeään mikäli tämä paljastuisi.

Jos mä etsin netistä, vaikka facebookista sun naaman kuvan ja väitän että etsiskelet seksiseuraa, niin miten se eroaa tuosta kuvitellusta kiristyksestä? Ei mitenkään. 

Vierailija
91/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät täällä nyt jostain kumman syystä millään ymmärrä, että ap haluaa sellaista seksiä josta hänkin nauttisi, jossa hänetkin huomioitaisi ja jossa hänkin laukeaisi. Ja jossa olisi tavallisen mukava jutustelutunnelma ennen ja jälkeen seksin. Täysin normaalit ja tavalliset odotukset ja vaatimukset naiselta.

Mitä väliä vaikka ap saisi tuhat viestiä nettifoorumeilla? Jos jokainen niistä tuhannesta etsii pelkkää huo**a jolta tilata miehen tyydyttämiseksi erilaisia temppuja, panopatjaa, jotain jonka päälle voi ruikkia ja häipyä paikalta tms. Yksikään tuhannesta ei ollut kiinnostunut vastavuoroisesti antamaan ap:lle nautintoa. Ap ei tarjoa maksullista seksiä vaan haluaa vastavuoroista seksiä, jossa nainenkin saa. Viestit jotka ap on saanut on sellaisia että niissä olevia asioita tarjoavat maksua vastaan tiedätte kyllä ketkä naiset.

Miksi miehet ei millään tajua tätä?????

Alanuolten määrästä verrattuna yhteen ylänuoleen voi päätellä, että hyi olkoon sinä itsekäs nainen kun tahdot itsekin nauttia seksistä. Tämäkö on nykyaikaa? Ilmeisesti jos nainen kertoo etsivänsä seksiseuraa, hän on täysin miesten käytettävissä ja nautinnon väline. Sitten on liian vaativa jos ei moinen rooli kelpaa. Miettikääpä miehet toisinpäin - nainen vaan saa orgasmin ja itse jäät ilman. Tämä skenaario on varmaan aivan käsittämätön ja aiheuttaa suunnatonta raivoa pelkkä ajatuskin! Ihmeen peniskeskeistä ajattelua.

Huoh. Tottakai naiset saavat etsiä itselleen seksiseuraa. Seksiseuran pitääkin olla sellaista, että kummatkin nauttivat siitä. Eihän se muuten oikeasti ole seksiseuraa.

Väännetään rautalankaa.

Nainen valittaa, että seuranlöytäminen on niin vaikeaa, kun pitää lukea niin monta viestiä.

Suurin osa viesteistä on huonoja.

Suurin osa treffeistä on huonoja.

Ei myöskään käy siellä missä suurin osa seksiseuran etsijistä on.

Niin, onhan se kamalaa, kun pitää itse nähdä vaivaa asian eteen.

Tämä on aika varmasti provo-viesti, koska tuollainen ongelma ratkeaisi parissa tunnissa.

Tämä ei ollutkaan apn ongelma vai mitä? Itselle välittyi ainakin kuva, että ap on käyttänyt paljonkin aikaa itselleen sopivan seuran etsimiseen. Viestisi kertoo keskustelun olevan turhaa, koska vika on aina siinä (muissakin yhteiskunnan ongelmakohdissa) ettei yksilö yritä muka tarpeeksi eikä esim. yleisistä asenteissa ja arvoissa.

Vierailija
92/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sivuthan on täynnä friikkejä iskurit yms. kandeis kokeilla mielummin tinderistä.

Vierailija
93/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa olla suoraviivainen ja ilmoittaa selkeästi haluavansa vain seksisuhdetta. Sitten kun siihen heti halukkaita löytyy, karsii hän heti nämä pois liiallisen innokkuuden takia. Jotenkin hän olettaa saavansa näiltä vain huonoa seksiä tai olevan muuten vaarallisia. Vähän vaikeaksi menee.

Ap ei tunnu tajuavan, että jos miehelle ehdottaa seksiä (tai oikeastaan mitä tahansa) se tarkoittaa sitten että siihen ryhdytään saman tien. Mutta ap  ei tätä haluakaan. Hän haluaa miehen ensin tarkasteltavaksensa ja päättää sitten kelpuuttaako hän tämän seksisuhteeseen. Hän kuitenkin edellyttää että mies on aloitteellinen tämän katselmustilaisuuden järjestämisessä. Seksikumppanikandidaattien voi olla vaikea tietää ap:n logiikkaa ja toiveita ellei hän niitä selkeästi tuo esille.

Ap:n kannattaisi vielä selkeämmin tuoda esille vaatimuksensa ja sen miten hän kelpuutusprosessin haluaa viedä läpi.

Siis:

- Tavoitteena fuckbuddy-suhde / yksittäinen seksisuhde

- Ennen suhteeseen ryhtymistä tapaaminen julkisella paikalla, minkä perusteella jatkoon/ei jatkoon. .Miehen ehdotettava aika ja paikka tälle katselmustapaamiselle ja mielellään maksettava tarjoilut. Tässä yhteydessä ei puhuta seksistä eikä harrasteta sitä

- Kahvilakatselmusten jälkeen valitulle/valituille ilmoitetaan hyväksynnästä 

- Seksi tulee olla mainstream-seksiä naisen orgasmi varmistaen

- Seksiä harjoitetaan ap:n halun ja tarpeen mukaan sovitussa paikassa ennen klo 22:00

Nämä askelmerkit kun teet ilmoituksissasi selväksi, niin ehdä saat paremmin sopivia ehdokkaita. Lisäksi ikä-, koko-, ulkonäkö- yms. vaatimukset. 

"Sitten kun siihen heti halukkaita löytyy, karsii hän heti nämä pois liiallisen innokkuuden takia."

Kyllä, karsin todellakin ne jotka ilmoittavat mitä haluavat ruikkia ja mihin. Tai vaativat että tulen suoraan hotelliin. Yhä, jos tämä tekee minusta nirson, niin so be it.

Kyllä, haluan "tarkistaa" miehen ennen kuin lähden hänen kanssaan jonnekin kahden kesken. Minusta tämä on ihan järkevää varovaisuutta. Olenko ainoa joka ajattelee näin?

Kyllä, oletan että kun ilmoituksessa jo kerron että haluan käydä ensin tutustumassa kahvilla, ja viestissä kysyn "lähtisitkö kanssani kahville", niin mies osaa itse ehdottaa paikkaa ja aikaa. Eikä niin, että viestittely menee

(mies) "joo :)" 

(minä) "no milloin sulle passaisi, käykö ensi viikolla?" 

(mies) "eiköhän"

(minä)"mulle sopisi maanantaina illalla, oisko joku paikka keskustassa" 

(mies)"hmmm kyllä varmaan, en minä sieltä oikein kyllä mitään tiedä"

jne jne jne. Kyllä, sen verran prinsessa olen että en tuollaista vaan jaksa. Täydellistä aloitekyvyttömyyttä.

Ei, miehen ei tarvitse maksaa tarjoilua (kupillista kahvia).

Kyllä, seksin tulee olla mainstream-seksiä naisen orgasmi varmistaen. En ole fetissi-ihminen ja tottakai haluan itsekin saada, miksi muuten seuraa etsisin?

Kyllä, haluan tavata muulloin kuin yöaikaan.

Kyllä, olen hämmästynyt että nämä vaatimukset ovat ilmeisesti liian suuret :D!

Vierailija
94/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tunnu tajuavan, että jos miehelle ehdottaa seksiä (tai oikeastaan mitä tahansa) se tarkoittaa sitten että siihen ryhdytään saman tien. Mutta ap  ei tätä haluakaan. Hän haluaa miehen ensin tarkasteltavaksensa ja päättää sitten kelpuuttaako hän tämän seksisuhteeseen.

No, näin se vain menee 90% naisista. Jos miehet ymmärtäisivät tämän, useampi homma etenisi seksiin asti. Itselleni ei todellakaan tarvitse tarjota mitään ja paikkaakin voin ehdottaa. Mutta seksihalukkuuden tietyn ihmisen kanssa tietää vain tapaamalla, eli en lupaa etukäteen.

Vaikeaa on naisena tietää, miten pitäisi toimia. Jos on liian suora, saa miehiltä törkyviestejä => tulee lähinnä paha mieli. Jos on epäsuora, harhaanjohtaa miestä. Hankalaa on. :D

Vierailija
95/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ap:n etsimä mies ja olenkin yrittänyt netistä etsiä naista vakiseksisuhteeseen. Olen päässyt muutaman naisen kanssa viestittelemään ja kaikki on kaatuneet viimeistään siihen, kun olen kertonut, että minulla ei ole kovin paljon kokemusta. Tykkään kyllä huomioida naisen ja antaa orgasmeja, mutta ilmeisesti sillä ei ole väliä, kun ei ole paljon kokemusta. Enää en jaksa yrittää, tyhjää saa pyytämättäkin.

Miksi haluat kertoa kokemattomuudestasi? Mulle se KERTOMISHALU olisi turnoff, ei itse kokemattomuus. Siitä tulee heti mieleen että haet jotain opettajaa ja dominaa, kun alleviivaat sitä, että itse olet kokematon. 

Vierailija
96/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö itsekään, mitä haluat? Sanot etsiväsi pelkkää seksiä, mutta kuitenkin torppaat miehet, jotka ehdottavat sulle seksiä. Sanot etsiväsi normaalia miestä, mutta etsit paikoista, joissa todennäköisyys sellaisen löytymiselle on pieni. Kuka järkevä tyyppi ensinnäkään hakeutuu mainitsemillesi saiteille? Eikö jo maalaisjärki sano, ettei tollasilla sivustoilla pyöri kuin peräkammarinpoikia tai idiootteja, joilla on jotenkin kieroutunut käsitys seksistä? Jos et halua mennä baariin, kokeile Tinderiä tai ihan tavallisia netin deittisivustoja. Niissä voi ilmoittaa olevansa lähinnä seikkailumielessä liikkeellä tms. Ehkä ei edes kannata sanoa suoraan hakevansa pelkkää seksiä, se antaa ihmisestä jotenkin oudon kuvan ja vetää vain outoja tyyppejä puoleensa. Sano, että haluat tapailla muttet etsi mitään vakavaa tällä hetkellä. Hyvännäköinen nainen saa aina seksiä, jos vain osaa etsiä eikä sitten torppaa niitä seksin tarjoajia.

Sanoin tämän jo aiemmin, mutta mielestäni on aika iso harmaa alue siinä välissä missä ääripäissä on romanssi ja "roiskin spermat sun suuhun". Olen saanut vain noita jälkimmäisiä "seksiehdotuksia", ja kyllä, ne olen torpannut kaikki. Seksi tarkoittaa minulle mm. suutelua, molemminpuolista käsi/suuseksiä ja yhdyntää. Sellaista minulle ei ole tarjottu. Oliko nyt tarpeeksi rautalankaa?

Ja niin, niin näyttää olevan todennäköisyys pieni. Vinkkaa toki mikä on "tavallinen deittisivusto"!! Otan vinkit hyvin mielelläni vastaan. En kuitenkaan hakua sanoa että haluan "tapailla", koska sitä en halua enkä halua johtaa ketään harhaan, joka oikeasti etsisi parisuhdetta. Minusta se olisi julmaa.

Ja jollekin muulle: kyllä, sellainen puoleen yöhön tai yli valvominen ON minulle todella rankkaa. Olen yhdeltätoista -__- ja puolelta öin ei enää ajatus kulje. Käyn kyllä välillä yökerhoissa, joten tiedän että täälläpäin niissä alkaa olla porukkaa vasta noin yhden aikaan yöllä. Klo 23 on vielä ihan autiota. Pubeissa taas istuskelee vain kaveriporukoita, olisi aika outoa mennä sinne yksin hengaamaan päivällä/alkuillasta.

No eikö vakipanon säännöllinen tapaaminenkin ole "tapailua"? Minä olen löytänyt itselleni normaalia seksiseuraa tuolla "tapailu" -termillä, siis juurikin sellaista, jossa tavataan toisiamme vain tarkoituksena harrastaa seksiä. No ollaan kyllä pari kertaa myös juotu vähän skumppaa panotreffien yhteydessä, mutta en silti laske niitä "normaaleiksi" treffeiksi.

Mulla on pelko, että jos ilmaisen etsiväni "tapailuseuraa", niin johdan harhaan jotakuta joka kuitenkin haluaisi seurustella. Yhä, minusta toisten harhaanjohtaminen on julmaa, enkä halua antaa kenellekään turhia odotuksia parisuhteesta kun en sellaista kerran etsi. Mutta onko siis todellakin niin, että "tapailu" on yleinen keino ilmaista että etsii vain fuckbuddya? Itselle kun tuo "tapailu" merkitsee ennemmin jotain kevytseurustelua, jossa esim. käydään elokuvissa tai vietetään ylipäätään aikaa muutenkin kuin seksin merkeissä.

Voi taivas mitä analysointia jo ennen kuin mitään on tapahtunut. Eipä ihme, jos joillain naisilla ei käy kala onkeen.

Tässä ollaan kuitenkin ihmisten kanssa tekemisissä, ja seksuaalisuus on aika intiimi asia. Kyllä, sen verran haluan analysoida etten loukkaa ketään. Minusta olisi hirveää jos "tapailisin" miestä ja itselleni se olisi pelkkää seksiä, ja sitten selviäisi että mies on koko ajan olettanut kyseessä olevan parisuhteen esiaste. Tuntisin itseni todella paskaksi hyväksikäyttäjäksi. Jos tämä estää multa seksisuhteet niin yhä, mieluummin olen puutteessa kuin hyväksikäyttäjä ja sydänsurujen aiheuttaja.

Vierailija
97/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä lähetä itsestäsi kuvaa, jossa olet alasti penis pystyssä ja naama kameraan päin! :D

Vierailija
98/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko jälleen totaalisesti ristiriidassa avausviestin (tässä tapauksessa viestien) kanssa.

Paljastit ap aloitusviestissä heti kärkeen, että otsikkosi ei pidä paikkaansa. Eli seksiä oli tarjolla heti yllin kyllin, mutta sinulle se ei kelvannutkaan, vaan halusit laatuseksiä (niin kuin tietysti me kaikki haluaisimme).

Eli asiahan on juuri toisin kuin otsikossasi väitit: naisten on äärimmäisen helppo saada seksiseuraa, kuten jutussasikin tuli todistettua. Se laatuseksi onkin sitten kokonaan toinen juttu.

Miehille (muille kuin alfoille) sen sijaan kaikenlaisen seksin saaminen on ylitsepääsemättömän vaikeaa. Tässä asiassa on naisten ja miesten välillä vissi ero, jonka tämänkin ketjun avaus jälleen kerran todeksi osoitti.

Eli jotta otsikko olisi vastannut avausviestejä, olisi siihen kuulunut sanojen saada ja seksiseuraa väliin laittaa sana laadukasta.

Tavallaan totta, mutta ei välttämättä. Kuten varmaan huomasit, niin valtaosa viestittelevistä "tarpeeksi laadukkaista" miehistä tekee oharit ja/tai on vain feikkejä ja/tai he eivät treffien jälkeen oikeasti enää haluakaan tavata. Niistä "ei tarpeeksi laadukkaista" (eli lihavista 56-vuotiaista toisella puolella suomea asuvista) tyypeistä lienee feikkejä ja oharien tekijöitä vähintään yhtä suuri osuus. Ei siis ole mitenkään sanottua että seksiä olisin saanut, vaikka olisin heidänkin kanssaan yrittänyt treffejä sopia.

Vierailija
99/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 oli siis ap, unohtui nimimerkki.

Vierailija
100/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat kertoa kokemattomuudestasi? Mulle se KERTOMISHALU olisi turnoff, ei itse kokemattomuus. Siitä tulee heti mieleen että haet jotain opettajaa ja dominaa, kun alleviivaat sitä, että itse olet kokematon. 

Varmaan siksi ettei nainen odota mitään gigoloa joka ammattilaisen ottein hoitelee ja nainen vaan makaa ja nauttii. Itse ainakin oletan, että jos nainen haluaa tavata minut kokemattomuudestani huolimatta, niin siinä vaiheessa tämä ei ole ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi