Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!

Puutteessa mutta ei epätoivoinen
04.08.2016 |

.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":

Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:

- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.

.. jatkuu

Kommentit (470)

Vierailija
101/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus kuvien vaihtamiseen myös selittyy noille mainituille palstoille pesiytyneistä huijareista. Lähetät kuvasi jollekin "naiselle" jonka kuvien aitoutta et voi millään varmistaa. Seuraavassa viestissä pyydetäänkin saldon lataamista prepaid-liittymään kuvien levittämisen uhalla.

Mitä ihmeen harmia voisi olla kenenkään naamakuvan levittämisestä? Miten sillä voi kiristää? Löytyyhän ihmisten naamoista kuvia ympäri nettiä, niin mitä kumman haittaa sillä kuvalla voisi huijari tehdä?

Ei se itse kuva mutta jos se liitetään tietoon siitä, että henkilö haeskelee seksiseuraa netistä. Itse en ainakaan kehtaisi yhdellekään tutulleni moista myöntää ja kuolisin häpeään mikäli tämä paljastuisi.

Jos mä etsin netistä, vaikka facebookista sun naaman kuvan ja väitän että etsiskelet seksiseuraa, niin miten se eroaa tuosta kuvitellusta kiristyksestä? Ei mitenkään. 

En ole facebookissa. Eli jos olet saanut jostain kuvani käsiisi olen sen todennäköisesti jostain syystä itse lähettänyt.

Vierailija
102/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ongelmat on vähän haastavampia. Paljon saat kirjoitella ja naiset ei vastaa ja yhden kanssa, kun pääset kirjoittelemaan, niin se ei uskalla sitten tavata livenä ja saat aloittaa koko paskan alusta. Ja monet netissä seksiseuraa etsivät naiset on ylipainoisia ja siihen on normaalivartaloisen miehenkin tyytyminen.

On ylipainoa ja on todellista liikalihavuutta. Ei heru ymmärrystä, jos ainoa kriteeri on ylipainon puuttuminen.

Varsinkin kun nämä kriteerien asettajat itse eivät tasollaan päätä huimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa olla suoraviivainen ja ilmoittaa selkeästi haluavansa vain seksisuhdetta. Sitten kun siihen heti halukkaita löytyy, karsii hän heti nämä pois liiallisen innokkuuden takia. Jotenkin hän olettaa saavansa näiltä vain huonoa seksiä tai olevan muuten vaarallisia. Vähän vaikeaksi menee.

Ap ei tunnu tajuavan, että jos miehelle ehdottaa seksiä (tai oikeastaan mitä tahansa) se tarkoittaa sitten että siihen ryhdytään saman tien. Mutta ap  ei tätä haluakaan. Hän haluaa miehen ensin tarkasteltavaksensa ja päättää sitten kelpuuttaako hän tämän seksisuhteeseen. Hän kuitenkin edellyttää että mies on aloitteellinen tämän katselmustilaisuuden järjestämisessä. Seksikumppanikandidaattien voi olla vaikea tietää ap:n logiikkaa ja toiveita ellei hän niitä selkeästi tuo esille.

Ap:n kannattaisi vielä selkeämmin tuoda esille vaatimuksensa ja sen miten hän kelpuutusprosessin haluaa viedä läpi.

Siis:

- Tavoitteena fuckbuddy-suhde / yksittäinen seksisuhde

- Ennen suhteeseen ryhtymistä tapaaminen julkisella paikalla, minkä perusteella jatkoon/ei jatkoon. .Miehen ehdotettava aika ja paikka tälle katselmustapaamiselle ja mielellään maksettava tarjoilut. Tässä yhteydessä ei puhuta seksistä eikä harrasteta sitä

- Kahvilakatselmusten jälkeen valitulle/valituille ilmoitetaan hyväksynnästä 

- Seksi tulee olla mainstream-seksiä naisen orgasmi varmistaen

- Seksiä harjoitetaan ap:n halun ja tarpeen mukaan sovitussa paikassa ennen klo 22:00

Nämä askelmerkit kun teet ilmoituksissasi selväksi, niin ehdä saat paremmin sopivia ehdokkaita. Lisäksi ikä-, koko-, ulkonäkö- yms. vaatimukset. 

"Sitten kun siihen heti halukkaita löytyy, karsii hän heti nämä pois liiallisen innokkuuden takia."

Kyllä, karsin todellakin ne jotka ilmoittavat mitä haluavat ruikkia ja mihin. Tai vaativat että tulen suoraan hotelliin. Yhä, jos tämä tekee minusta nirson, niin so be it.

Kyllä, haluan "tarkistaa" miehen ennen kuin lähden hänen kanssaan jonnekin kahden kesken. Minusta tämä on ihan järkevää varovaisuutta. Olenko ainoa joka ajattelee näin?

Kyllä, oletan että kun ilmoituksessa jo kerron että haluan käydä ensin tutustumassa kahvilla, ja viestissä kysyn "lähtisitkö kanssani kahville", niin mies osaa itse ehdottaa paikkaa ja aikaa. Eikä niin, että viestittely menee

(mies) "joo :)" 

(minä) "no milloin sulle passaisi, käykö ensi viikolla?" 

(mies) "eiköhän"

(minä)"mulle sopisi maanantaina illalla, oisko joku paikka keskustassa" 

(mies)"hmmm kyllä varmaan, en minä sieltä oikein kyllä mitään tiedä"

jne jne jne. Kyllä, sen verran prinsessa olen että en tuollaista vaan jaksa. Täydellistä aloitekyvyttömyyttä.

Ei, miehen ei tarvitse maksaa tarjoilua (kupillista kahvia).

Kyllä, seksin tulee olla mainstream-seksiä naisen orgasmi varmistaen. En ole fetissi-ihminen ja tottakai haluan itsekin saada, miksi muuten seuraa etsisin?

Kyllä, haluan tavata muulloin kuin yöaikaan.

Kyllä, olen hämmästynyt että nämä vaatimukset ovat ilmeisesti liian suuret :D!

Eivät ne välttämättä ole liian suuret, vaan ongelma on siinä, että et selkeästi ilmaise noita vaatimuksiasi, vaan oletat, että mies osaa lukea ajatuksiasi. Jos haluat olla suoraviivainen, ole sitten sitä, äläkä räväkän aloituksen jälkeen ryhdy arvoitukselliseksi prinsessaksi, jota pitää osata oikealla tavalla miellyttää, jotta heruu.

Vierailija
104/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap nyt jotenkin sekaisin halujesi kanssa. Oletko miettinyt bondagea? Siihen tuollainen henkisistä haluista vapaa kuvio voisi toimia.

Vierailija
105/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, että en käy baareissa. Jos siis siihen viittasit sillä, että "Ei myöskään käy siellä missä suurin osa seksiseuran etsijistä on". Totta, en viihdy yhtään baareissa ja mielestäni siellä on vain humalaisia. Yön valvominen myös pilaa kahden seuraavan päivän treenit. En itse käytä alkoholia, enkä halua seksiä humalaisten kanssa. Onko nykyään baareissa siis oikeasti myös selväpäisiä miehiä? Uskaltaako sellaiset jutella naisille? Yksi tai kaksi olutta ei haittaa, mutta selkeä humala on kyllä iso turn off. Lisäksi minunkin kokemukseni on, että vain ne laitetuimmat superbeibet saa miesten huomiota yöelämässä. Itse en ole koskaan aloitteita baarissa saanut, ja itse en ole uskaltanut tehdä. Pakko kai sitäkin on sitten harkita, jos todellakin tämä on ainoa vaihtoehto.

Tämä "laitetuimmat superbeibet" juttu sai aikaan pienen naurukohtauksen, ottaen huomioon että itse olen kaikkea muuta ja saan aina baarista seuraa kun haluan. Mutta toki se riippuu baarista. Jos menet johonkin pintaliitohelvettiin, niin siellä varmasti onkin noin. Itse en edes nuorena viihtynyt niissä, kun niissä oli niin inhottava lihatiskitunnelma, jossa katsastetaan vain näyttävimpiä kehoja pantavaksi. Olin nuorena melko kaunis ja minua inhotti se miten katsottiin kuin lihanpalaa jota halutaan ja sitten kännissä tultiiin lipevään tyyliin lähestymään niin että tunsin olevani pelkkä objekti, en ihminen lainkaan.

Mutta on niitä erilaisiakin baareja. Itse tykkään käydä pubityyppisissä paikoissa, joihin ei mennä hienosti laittautuneena näytille, vaan juomaan ja juttelemaan. Sielläkin tietysti monet -ei läheskään kaikki- haluavat seksiseuraa, mutta tapana on silti tulla ensin juttelemaan ja tutustumaan ihmisenä. Siinä on sitten mahdollisuus arvioida kiinnostaako vai ei, kaikessa rauhassa. Useimmiten sen lisäksi että saan seksiseuran jota menin hakemaan, saan erittäin miellyttävän tuntien jutteluillan kiinnostavan ihmisen kanssa. Minä kun tykkään tutustua erilaisiin ihmisiin ja jutella heidän kanssaan, silti vaikka esim. parisuhteisiin olen aivan liian erakko niin että niitä en halua.

Tuo ettei juo toki varmasti tekee vähän epämiellyttäväksi baariympäristöt. Ja kyllä ne ihan yksittäistapauksia on joita vesiselviä sieltä löytyy. Mutta paljon on sellaisia jotka ei ole silminnähden humalassa, ei sössötä, horju, haise tms. Joiden kanssa voi jutella ihan normaaleista asioista rauhallisesti ja joilta sänkypuuhatkin onnistuu hyvin. Itse useimmiten juon muutaman oluen jos baariin menen, mutta joskus olen ollut selvänäkin, juoden vain alkoholitonta olutta, jos on esim. tarvinnut olla töissä skarppina seuraavana päivänä. Eipä tuo minusta mitään outoa ole ollut, eikä keskustelukumppanit ole edes huomanneet että hitaasti juomani juoma onkin alkoholitonta lajia ja minä selvin päin. 

67

Vierailija
106/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin elikkä on yritetty netin alhaisimmissa paikoissa ja sitten valitetaan, ettei voi saada miestä? Menepä baariin ja tee aloite about sen näköiselle miehelle, jonka kanssa olit viimeksi parisuhteessa. Ihan höpö höpöä ettet miestä saisi. Tämäkin palsta on täynnä naisia jotka kertovat miten helppoa seksiseuran saaminen on. Monet sanovat että miehet ovat "varmoja" tai että saavat netistä/tinderistä seksiseuraa vaikka samana päivänä. Jos olet vieläpä hyvännäköinen, niin on ihan paskaa että et saisi munaa.

Vierailija
107/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö itsekään, mitä haluat? Sanot etsiväsi pelkkää seksiä, mutta kuitenkin torppaat miehet, jotka ehdottavat sulle seksiä. Sanot etsiväsi normaalia miestä, mutta etsit paikoista, joissa todennäköisyys sellaisen löytymiselle on pieni. Kuka järkevä tyyppi ensinnäkään hakeutuu mainitsemillesi saiteille? Eikö jo maalaisjärki sano, ettei tollasilla sivustoilla pyöri kuin peräkammarinpoikia tai idiootteja, joilla on jotenkin kieroutunut käsitys seksistä? Jos et halua mennä baariin, kokeile Tinderiä tai ihan tavallisia netin deittisivustoja. Niissä voi ilmoittaa olevansa lähinnä seikkailumielessä liikkeellä tms. Ehkä ei edes kannata sanoa suoraan hakevansa pelkkää seksiä, se antaa ihmisestä jotenkin oudon kuvan ja vetää vain outoja tyyppejä puoleensa. Sano, että haluat tapailla muttet etsi mitään vakavaa tällä hetkellä. Hyvännäköinen nainen saa aina seksiä, jos vain osaa etsiä eikä sitten torppaa niitä seksin tarjoajia.

Sanoin tämän jo aiemmin, mutta mielestäni on aika iso harmaa alue siinä välissä missä ääripäissä on romanssi ja "roiskin spermat sun suuhun". Olen saanut vain noita jälkimmäisiä "seksiehdotuksia", ja kyllä, ne olen torpannut kaikki. Seksi tarkoittaa minulle mm. suutelua, molemminpuolista käsi/suuseksiä ja yhdyntää. Sellaista minulle ei ole tarjottu. Oliko nyt tarpeeksi rautalankaa?

Ja niin, niin näyttää olevan todennäköisyys pieni. Vinkkaa toki mikä on "tavallinen deittisivusto"!! Otan vinkit hyvin mielelläni vastaan. En kuitenkaan hakua sanoa että haluan "tapailla", koska sitä en halua enkä halua johtaa ketään harhaan, joka oikeasti etsisi parisuhdetta. Minusta se olisi julmaa.

Ja jollekin muulle: kyllä, sellainen puoleen yöhön tai yli valvominen ON minulle todella rankkaa. Olen yhdeltätoista -__- ja puolelta öin ei enää ajatus kulje. Käyn kyllä välillä yökerhoissa, joten tiedän että täälläpäin niissä alkaa olla porukkaa vasta noin yhden aikaan yöllä. Klo 23 on vielä ihan autiota. Pubeissa taas istuskelee vain kaveriporukoita, olisi aika outoa mennä sinne yksin hengaamaan päivällä/alkuillasta.

No eikö vakipanon säännöllinen tapaaminenkin ole "tapailua"? Minä olen löytänyt itselleni normaalia seksiseuraa tuolla "tapailu" -termillä, siis juurikin sellaista, jossa tavataan toisiamme vain tarkoituksena harrastaa seksiä. No ollaan kyllä pari kertaa myös juotu vähän skumppaa panotreffien yhteydessä, mutta en silti laske niitä "normaaleiksi" treffeiksi.

Mulla on pelko, että jos ilmaisen etsiväni "tapailuseuraa", niin johdan harhaan jotakuta joka kuitenkin haluaisi seurustella. Yhä, minusta toisten harhaanjohtaminen on julmaa, enkä halua antaa kenellekään turhia odotuksia parisuhteesta kun en sellaista kerran etsi. Mutta onko siis todellakin niin, että "tapailu" on yleinen keino ilmaista että etsii vain fuckbuddya? Itselle kun tuo "tapailu" merkitsee ennemmin jotain kevytseurustelua, jossa esim. käydään elokuvissa tai vietetään ylipäätään aikaa muutenkin kuin seksin merkeissä.

Voi taivas mitä analysointia jo ennen kuin mitään on tapahtunut. Eipä ihme, jos joillain naisilla ei käy kala onkeen.

Tässä ollaan kuitenkin ihmisten kanssa tekemisissä, ja seksuaalisuus on aika intiimi asia. Kyllä, sen verran haluan analysoida etten loukkaa ketään. Minusta olisi hirveää jos "tapailisin" miestä ja itselleni se olisi pelkkää seksiä, ja sitten selviäisi että mies on koko ajan olettanut kyseessä olevan parisuhteen esiaste. Tuntisin itseni todella paskaksi hyväksikäyttäjäksi. Jos tämä estää multa seksisuhteet niin yhä, mieluummin olen puutteessa kuin hyväksikäyttäjä ja sydänsurujen aiheuttaja.

Höpö höpö. Seksisuhteen ja seurustelusuhteen erottaa kyllä nopeasti. Ja jos ei niin suuta auki vaan ja sanot sen mitä haluat. Ei sinun tarvitse sitä etukäteen pähkäillä. Ihan tavallisia ja aivot omaavia ne miehetkin on.

Vierailija
108/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa olla suoraviivainen ja ilmoittaa selkeästi haluavansa vain seksisuhdetta. Sitten kun siihen heti halukkaita löytyy, karsii hän heti nämä pois liiallisen innokkuuden takia. Jotenkin hän olettaa saavansa näiltä vain huonoa seksiä tai olevan muuten vaarallisia. Vähän vaikeaksi menee.

Ap ei tunnu tajuavan, että jos miehelle ehdottaa seksiä (tai oikeastaan mitä tahansa) se tarkoittaa sitten että siihen ryhdytään saman tien. Mutta ap  ei tätä haluakaan. Hän haluaa miehen ensin tarkasteltavaksensa ja päättää sitten kelpuuttaako hän tämän seksisuhteeseen. Hän kuitenkin edellyttää että mies on aloitteellinen tämän katselmustilaisuuden järjestämisessä. Seksikumppanikandidaattien voi olla vaikea tietää ap:n logiikkaa ja toiveita ellei hän niitä selkeästi tuo esille.

Ap:n kannattaisi vielä selkeämmin tuoda esille vaatimuksensa ja sen miten hän kelpuutusprosessin haluaa viedä läpi.

Siis:

- Ennen suhteeseen ryhtymistä tapaaminen julkisella paikalla, minkä perusteella jatkoon/ei jatkoon. .Miehen ehdotettava aika ja paikka tälle katselmustapaamiselle ja mielellään maksettava tarjoilut. Tässä yhteydessä ei puhuta seksistä eikä harrasteta sitä

- Seksiä harjoitetaan ap:n halun ja tarpeen mukaan sovitussa paikassa ennen klo 22:00

Nämä askelmerkit kun teet ilmoituksissasi selväksi, niin ehdä saat paremmin sopivia ehdokkaita. Lisäksi ikä-, koko-, ulkonäkö- yms. vaatimukset. 

"Sitten kun siihen heti halukkaita löytyy, karsii hän heti nämä pois liiallisen innokkuuden takia."

Kyllä, karsin todellakin ne jotka ilmoittavat mitä haluavat ruikkia ja mihin. Tai vaativat että tulen suoraan hotelliin. Yhä, jos tämä tekee minusta nirson, niin so be it.

Kyllä, haluan "tarkistaa" miehen ennen kuin lähden hänen kanssaan jonnekin kahden kesken. Minusta tämä on ihan järkevää varovaisuutta. Olenko ainoa joka ajattelee näin?

Kyllä, oletan että kun ilmoituksessa jo kerron että haluan käydä ensin tutustumassa kahvilla, ja viestissä kysyn "lähtisitkö kanssani kahville", niin mies osaa itse ehdottaa paikkaa ja aikaa. Eikä niin, että viestittely menee

(mies) "eiköhän"

jne jne jne. Kyllä, sen verran prinsessa olen että en tuollaista vaan jaksa. Täydellistä aloitekyvyttömyyttä.

Kyllä, seksin tulee olla mainstream-seksiä naisen orgasmi varmistaen. En ole fetissi-ihminen ja tottakai haluan itsekin saada, miksi muuten seuraa etsisin?

No suomalaisille miehille ei ole opetettu koskaan kädestä pitäen, miten miehen pitäisi johtaa keskustelua. Täällä on aika vahva tasa-arvoliike, joka vastustaa sinun käsitystäsi sukupuolisuhteista. Mietipä että kumpi muuttuu, sinä vai muu Suomi?

Vierailija
109/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ymmärrän ap:tä. Jos haluaa löytää miehen, jonka kanssa olisi kiva sekstailla ja jutella mukavia, ei ole helppo juttu. Siis jos etsii seuraa sillä mielellä, että tapaamiset toistuisivat. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään random- kertapanot, joten olen jo pitkään ollut ilman. Huokaus.

Sama se on miehillä. Naista on joo kiva panna, mutta kun homma on monesti niin että miehen on täytettävä ominaisuuslista, saada nainen kiihottumaan, sitten panna naista joka makaa alla saamassa yhdyntää ja lopuksi tietysti tyydyttää nainen koska eihän nainen vielä mitään saanut. Mieti nyt sitten siinä kuinka laadukasta normiseksi on miehen mielestä?

Vierailija
110/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kiinnostava, ehdotan kyllä tapaamista mahdollisimman pian. Jos ei, niin sitten se menee semmoseks liirumlaarumiks "Mikä on sun lempi jäätelö?" ym ym.

Jos haluan seksisuhteen niin haluan kyllä tietää millainen nainen on sängyssä eli silloin siitä seksistä on puhuttava etukäteen. En ole kyllä koskaan sanonut ruikkivani mitään yhtään minnekään :D

Ja lopuksi, jos "nätti" perusnainen ei osaa hommata itselleen tasokasta seksiseuraa niin ehkä sitä seksiä ei kannata harrastaa ollenkaan. Kyllä se vika silloin on siinä naisessa. Ymmärrän, jos on joku A-luokan fitnesskroppainen, joka hakee sitä todellista alfamiestä. Silloin voi olla vaikeaa.

Vierailija
111/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä nainen ilman seksiä ja tee niitä treenejäsi.

Vierailija
112/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on vaikeaa...se vaikeus on sinun pääkopassa ja pakkorutiineissasi.

Vierailija
113/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis:

(mies) "eiköhän"

Tuo miehen katselmustilaisuus voi olla tässä yksi ongelmakohta. Ymmärrän hyvin sen, että haluat etukäteen varmistua, millainen mies on, ennen kuin menet jonnekin yksityisiin tiloihin hänen kanssaan. Mutta miehen voi taas olla vaikea ymmärtää, miksi hänen pitää tulla ensin arvoitavaksi, koska mies ei tällaisessa tilanteessa ole turvallisuudestaan huolissaan, ja jos kuvatkin on vaihdettu, on ulkonäkö jo kelpuutettu. Mies olisi silloin valmis siirtymään seuraavalle pesälle, mutta nainen vielä suorittaa arvointia. Lisäksi se, että miehen pitäisi olla aloitteellinen järjestämään itsensä arviointitilaisuus, voi varmaankin tuntua oudolta. Pitää myös ottaa huomioon, että mies suorittaa tässä tilaisuudessa myös omaa arviointia, ja liiallisen arvionnin kohteena oleminen voi olla paha turn-off ja aiheuttaa sen, että miehen kiinnostus laskee vaikka ap hänet kelpuuttaisikin.  Lopuksi sekään, että mies kahvilassa vaikuttaisi normaalilta ja turvalliselta, ei tietenkään takaa sitä, etteikö hän muualla voisi käyttäytyä toisin.

Ihmetyttää myös se, miksi ap tuntuu ajattelevan, että seksiin innokas mies ei sitten seksiin päästyään olisi kiinnostunut naisen nautinnosta, vaan haluaisi vain käyttää naista masturbointikohteena.

Vierailija
114/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittiseura vai mikä se sivusto on. Mene sinne. Mutta älä hae seksiseuraa.

Vierailija
115/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin elikkä on yritetty netin alhaisimmissa paikoissa ja sitten valitetaan, ettei voi saada miestä? Menepä baariin ja tee aloite about sen näköiselle miehelle, jonka kanssa olit viimeksi parisuhteessa. Ihan höpö höpöä ettet miestä saisi. Tämäkin palsta on täynnä naisia jotka kertovat miten helppoa seksiseuran saaminen on. Monet sanovat että miehet ovat "varmoja" tai että saavat netistä/tinderistä seksiseuraa vaikka samana päivänä. Jos olet vieläpä hyvännäköinen, niin on ihan paskaa että et saisi munaa.

Ap kertoi ettei jaksa valvoa, miehet on humalassa, kahden pvän treenit menee pilalle ja ja ja...

Vierailija
116/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n suurin ongelma on itseluottamus. Ei uskalla sanoa suoraan, vaikuttaa nössöltä. 

Minä olen ainakin löytänyt hyvää seksiseuraa. Itsestä se on kiinni.

Vierailija
117/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas miehenä olen huomannut että esim tinderissä naiset on vaan chattailuseuraa vailla.

Ekaan viestiin jos laitan jotain liirumlaarumia että mitä kuuluu ja mitä harrastaa niin siihen tulee salamannopea vastaus kyllä mutta kun seuraavassa viestissä ehdotan tapaamista ja ehdotan jopa tapaamispaikkaa niin naiset ei enää vastaa. Mitä järkeä on lähetellä useampia viestejä tinderissä, olin itse siinä uskossa että jos mätsää toisen kanssa ja toisesta löytyy jo kaikki perustiedot profiilista niin tarkoitus olisi tavata.

Vierailija
118/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö jaaha. Mä sinkkunaisena päätin vajaa viikko sitten, että nyt jotain sutinaa. Viikon sisällä oon treffannut ja pannut kahta hyvännäköistä miestä (nettideittien kautta). Nimenomaan panoseuraa haenkin. Ei näistä nyt kumpikaan ollut mikään tajunnanräjäyttävä pano mut hei: pano on aina pano. 😃 Veikkaan, että sä ajattelet vähän liikaa.

Vierailija
119/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ap:n etsimä mies ja olenkin yrittänyt netistä etsiä naista vakiseksisuhteeseen. Olen päässyt muutaman naisen kanssa viestittelemään ja kaikki on kaatuneet viimeistään siihen, kun olen kertonut, että minulla ei ole kovin paljon kokemusta. Tykkään kyllä huomioida naisen ja antaa orgasmeja, mutta ilmeisesti sillä ei ole väliä, kun ei ole paljon kokemusta. Enää en jaksa yrittää, tyhjää saa pyytämättäkin.

Miksi haluat kertoa kokemattomuudestasi? Mulle se KERTOMISHALU olisi turnoff, ei itse kokemattomuus. Siitä tulee heti mieleen että haet jotain opettajaa ja dominaa, kun alleviivaat sitä, että itse olet kokematon. 

Naiset on kysynyt ja en ole halunnut valehdella, kun totuus tulisi kumminkin tavatessa ilmi.

Vierailija
120/470 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 118 kirjoittaja eli viikossa parin hyvännäköisen miehen kanssa pannut täsmentää vielä: en itse urheile enkä ole timmi. Rintava, reitevä ja persevä ja tätä ko. miehet juuri kiittelivätkin. Aistin jotain itsetunto-ongelmia ja pientä pipon kireyttä ap:ssä, se harvalle on turn on. Naimista se vaan on, ei sen kummempaa, relaa chicksi ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi