Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PASKIN kirja jonka olet lukenut, tai yrittänyt lukea?

Vierailija
07.04.2015 |

Valitettavasti en omaa valintaani muista nimeltä,oli joku 50-luvulla painettu uskonnollinen tyttökirja jonka sain mummoltani. Teinityttö angstaili ihastuen johonkin pahispoikaan, mutta eksyi seurakunnan toimiin, löysi Jeesuksen ja uskis-poikaystävän.

Kommentit (703)

Vierailija
161/703 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mein Kampf. Läpiluettu, mutta tiukkaa teki.

Vierailija
162/703 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen ohkainen kirja kuin Terveisin Kata (?). En ole ollenkaan varma kirjan nimestä, se oli jonkun suomalaisen naisen kirjoittama, en muista kirjoittajankaan nimeä. Otin jostain euron korista sen joskus ja vein sitten jonnekin pelastusarmeijan kirpputorille hyllyäni pilaaamasta.

Muistaakseni se kirjoittaja on joku kirjailijan tai julkkiksen lapsi ja siksi pääsi julkaisemaan luvattoman huonoja tekeleitä joskus 90-luvulla. Kirja oli siis olevinaan jotain sähköposteja ja siitä oli jopa naistenlehdissä juttuja että onpa modernia ja jännittävää kun nyt on kirjoitettu kirja sähköposteista... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/703 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sesse Koiviston Huvila Kulosaaressa. Niin järkyttävää teennäistä paskaa. En ole lukenut kirjoittajan muita kirjoja, ovatko samanlaista lässytystä.

Vierailija
164/703 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:09"]

Paulo coelhon kirjat! Kaikki ongelmat ratkeavat löytämällä uskon!

[/quote]

Ei se usko vaan se teennäisyys ja lapsellisuus.

Vierailija
165/703 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin koskaan lukemani kirja on joku Coelhon noitanainen tms. Kiroillen ja sadatellen jaksoin jonkun matkaa lukea. Oikeasti trki mieli tehdä rikosilmoitus, niin paska se oli.

Vierailija
166/703 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:55"]

Mä olen niin onnellinen teidän vastauksista. Pitkään olen miettinyt minkälaiset ihmiset kirjoittavat vauvapalstan mielipiteitä. Tämä kirjainhokkilista, jossa useat kotimaan ja maailman kirjallisuuden klassikot on listattu paskimmiksi ikinä luetuiksi kirjoiksi, antaa täydellisen vastauksen ihmettelemääni asiaan:)

omat paskimmat kirjat löytyvät Harlekiini osastolta. Minuun iskee Oksanen ja Itkonen, taivaslaulu, hemingway, 

[/quote]

Suorasanaisen kerronnan ystävänä en ymmärrä, mitä vihjaat. Sitäkö, että tällä palstalla on tolloja, jotka eivät ymmärrä kirjallisuuden klassikoita eivätkä pidä niistä? Vai sitä, että palstalla on sinua ilahduttavan suuri määrä lukijoita, jotka ovat lukeneet kirjallisuuden klassikoita?

Sinulle vastanneet ovat näemmä ottaneet kommenttisi loukkauksena, mutta jos he ovat väärässä, korjannet asian pikapikaa.

Nro 51

Vierailija
167/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Danielle Steelin kirjat.
Uskomattoman puuduttavia ja tapahtumaköyhiä.

Vierailija
168/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Paulo Coelhon kirja. Mukamas oivaltavaa paskaa " suurelta" ajattelijalta.

Vierailija
169/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Anna Karenina. Johtuen vaikealukuisuudesta ja että ehdin nähdä elokuvan siinä välissä. Kirjana varmasti hyvä. Mut tämä on ainoa joka jäi kesken.

Vierailija
170/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Himoshoppaaja-sarjasta. Luovutin puolivälissä kun oli tyhjäksi hutuksikinliian tyhjää.

Vierailija
171/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patricia Cornwellin Baton Rouge. Täyttä paskaa. 

Vierailija
172/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Karenina mulla myös

Vierailija
173/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifty shades of grey. Tai no luin mä ne seksikohdat :-D

Vierailija
174/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkein lukemani kirja oli lomamatkalleni ostama ps. rakastan sinua. en ole KOSKAAN lukenut mitään yhtä kamalaa. kirj aon huonosti kirjoitettu (ainakin suomennettu) tapahtumat kirjassa ovat typeriä ja koko juoni naivi ja ällö. luin kuitenkin kokonaan, kun olen niin huono jättämään kesken.

Vierailija
175/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon sotilas. En tykkää sotaromaaneista. Koulussa olisi pitänyt lukea, mutta en koskaan päässyt loppuun asti, vaikka muutoin rakastan kirjojen lukemista.

Vierailija
176/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu. Yritin ihan tosissani lukea ja n. 15. sivun kohdalla luovutin.

Vierailija
177/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eat, pray, love. Oon päässyt melkein puoleen väliin eikä kiinnosta jatkaa. Sen vois helposti lyhentää puolella.

Vierailija
178/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhus ja meri. Olen luultavasti liian sivistymätön ymmärtääkseni kyseisen klassikon hienoutta.

Vierailija
179/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bo carpelanin alkutuuli. Paljon olen lukenut ja tämä on ollut ainoa jota en ole kyennyt lukemaan loppuun saakka.

Vierailija
180/703 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:12"]Tuntematon sotilas. En tykkää sotaromaaneista. Koulussa olisi pitänyt lukea, mutta en koskaan päässyt loppuun asti, vaikka muutoin rakastan kirjojen lukemista.
[/quote]

Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Rakastan kirjoja, mutta tämä oli aivan sontaa