Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat imetyksen jälkeen

Vierailija
24.04.2015 |

Onko teidän rinnat olleet imetyksen jälkeen vielä surkeemmat kuin mitä ne imettäessä olivat "tyhjinä"? Miten pian rinnat olivat sellaiset kuin olivat jäädäkseen vai piristyivätkö vielä jossain vaiheessa? :D täällä riippareitaan murehtiva äiti kyselee

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetetty ne on

Vierailija
2/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetetty on. Kiinteistä C-rinnoista tuli tyhjät E-riipparit. Paino on sama eli lihomisesta ei ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munpa ois aivan sama tehä lapset ja imettää, kun rinnat ei oo koskaan olleet kauniit :D

Vierailija
4/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän noi aika tyhjätlirukkeet on. Ei kuitenkaan roiku pahasti, kun on niin pienet. Mutta kyllä imetys muutti sen kudoksen "löysemmäksi".

Vierailija
5/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidalliset tyhjät pussukat mutta mitä ihmeen väliä? Olen 1,5v imettänyt ja antanut parasta mahdollista ravintoa lapselleni ja sillä siisti....

Mua ei kyllä kiinnosta pätkääkään tuollaiset idioottimaiset pinnalliset sivuseikat. Keskittykää korvien väliseen kehittämiseen!

Vierailija
6/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät ovat ja roikkuu aika pahasti. Mulla oli iso ja raskas DD ennen raskautta, sitten imetin 2 vuotta. Nyt siis aika höttöset kevyet nahkapussukat. :) Ei haittaa yhtään. Liiveissä näyttävät yhä ihan kauniilta ja miehen mielestä ovat just hyvät.

Vierailija
7/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen imettämisen jälkeen, lopputuloksena nännit ja napa ovat samalla viivalla. Eli terhakkuus on tipotiessään.

Vierailija
8/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi rinnat pysyvästi isoiksi puolipalloiksi ekan raskauden ja imetyksen jälkeen, mistä olen erittäin ilahtunut. Ennen raskauksia oli sellaiset pikkuruiset pystyt ketunnokat, A-kuppia. Raskausaikana ja imettäessä turposi oikein kunnolla, ja D-kuppiseksi puolipallonmuotoiseksi jäikin. Mitään riippumista tai "tyhjää" vaihetta ei ole ollut ollenkaan. 

Vierailija
9/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 06:33"]

Onko teidän rinnat olleet imetyksen jälkeen vielä surkeemmat kuin mitä ne imettäessä olivat "tyhjinä"? Miten pian rinnat olivat sellaiset kuin olivat jäädäkseen vai piristyivätkö vielä jossain vaiheessa? :D täällä riippareitaan murehtiva äiti kyselee

[/quote]

Täsä ei ole ongelmaa mitä kirurgin veitsi ei voisi korjata :D . Vähän täytettä vaan niin johan puserossa pullottaa.

Vierailija
10/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinen rinta aavistuksen pienempi kun toinen ja ovat hieman eri tasolla, imetin tästä rinnasta selkeästi enemmän. Mutta koko on hyvä edelleen, 85b eivätkä mitkään roikkuvat nahkapussit. Kaksi imetystä takana. En kylläkään imettänyt kuin alle 6kk, kaipa ne olisivat paljon pahemmat jos olisin imettänyt pidempään.

Vierailija
11/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tälläsiksi ne muuttu jo ihan siinä kun laihdutin 40kg, sen enempää ei ole roikahtanut. Nyt ovat jopa täyteläisemmät olleet imetyksen ajan, olen imettänyt nyt 2vuotta lähes putkeen (10vkoa taukoa). Mutta saa nähdä kun imetys loppuu piakkoin ja jos saisin 10-20kg pois... Mutta ei nämä nyt ihan kamalat ole :)

Vierailija
12/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imettänyt kolmea lasta yhteensä 5 vuotta. Aina hetken imetyksen päätyttyä on tyhjät pussit mut aina korjaantuneet n. 1-2 kk sisällä normaaleiksi. Ei roiku vieläkään eikä ole arpia, samanlaiset kuin parikymppisenä paits isommat, nykyään dd-e, ennen b.

Vierailija
13/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli 70E, nyt 1,5 vuoden imetyksen jälkeen 70D. Ovat samanlaiset muuten, ei roiku, mutta mun rinnat onkin tosi "laajalla". 

Vierailija
14/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia!

Vierailija
15/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siitä piristyy, älä huoli! Tsemppiä!

Vierailija
16/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta imetystä ja kuppikoko kasvoi yhdellä lihomatta.

Vierailija
17/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11kk imetin ja pilalla ovat...ehkä joskus korjaan jos kehtaan..

Vierailija
18/18 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä huomaa mitään eroa aikaan ennen raskauksia, paitsi kuppikoko kasvoi E:stä F:ään. Imetin viittä lasta yhteensä 8 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän