Eikö sinkkumiehiä kyllästytä kilpailla upeista naisista?
Olen miettinyt, että kun sinkkumiehille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen, niin onko heidän mielestään sitten parempi vaihtoehto kilpailla kaikkien varakkaiden ja komeiden miesten kanssa kauniiden ja upeiden naisten huomiosta ja tyrkyttää itseään heille? Eikö olisi vaan yksinkertaisempaa tyytyä siihen tavallisen näköiseen pullukkanaiseen, joka ei laita sukkia pyörimään jaloissa, mutta joka on tosi mukava ja jonka seurassa kuitenkin viihtyy?
Sitten jos sä miehenä seurustelet tällaisen upean ja suositun naisen kanssa, niin kuitenkin koko ajan takaraivossa jyskyttää epäilys, että "entä jos se ei pidäkään minusta, entä jos se löytää jonkun paremman kun hänellä on valittavana kaikki kaupungin upeat sinkkumiehet?" Jos sä valitsisit jonkun tavisnaisen, niin ainakin voisit olla huoletta ja varma siitä, että tämän naisen saat pitää itselläsi, eikä tarvitse tehdä jatkuvasti sirkustemppuja miellyttääksesi häntä.
Kommentit (36)
Odottele että olet 40 -vuotias. Tämän jälkeen heräät harhasta, etkä halua koskaan edes nähdäkään naista. Korkeintaan prostitu0ituja.
No ei! Sehän on kuin karkkikaupassa kävellä valitsemassa mikä näyttää parhaalta.
Elämässä ei kannata tyytyä vaan uskoa unelmiin.
Kilpailu on niille jotka jakorasioi epärehellisesti. Ei ole kilpailua jakorasialle. Kerätköön tautinsa ja painukoon sinne mistä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Odottele että olet 40 -vuotias. Tämän jälkeen heräät harhasta, etkä halua koskaan edes nähdäkään naista. Korkeintaan prostitu0ituja.
Sitä ne vaihdevuodet ja testojen lasku miehille tekee. Ei enää jaksa pillut kiinnostaa ja munakin on lörppä pehmonakki.
Se nuori ja kaunis nainen pitää hakea ulkomailta. Silloin se on huomattavasti helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailu on niille jotka jakorasioi epärehellisesti. Ei ole kilpailua jakorasialle. Kerätköön tautinsa ja painukoon sinne mistä tullut.
Tästä samasta syystä yksikään mies ei ole tavoittelemisen arvoinen. En koskaan kilpaile miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Se nuori ja kaunis nainen pitää hakea ulkomailta. Silloin se on huomattavasti helpompaa.
Siihen tarvitaan rahaa. Ei ne persaukiset pulliaiset ulkomailla ole yhtään sen halutumpia kuin kotimaassalaan.
Se että sinä et kelpaa sinkkumiehille, ei tarkoita että sinkkumiehille ei kelpaa tavallinen nainen.
Näen kilpailun siis tautien keräämisenä, minulla onkin erilainen logiikka. Kilpaile vaan mutta muista kertoa montako tautia tuli.
Miehet tavoittelevat niitä naisia, joista he ovat kiinnostuneita. Simple as that.
Ei mies voi rationaalisesti päättää kenestä hän kiinnostuu, näitä asioita ei ohjaa järki vaan tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kilpailla?
no sillä tavalla kilpailla, että niillä kauniilla, hoikilla ja upeilla naisilla on paljon kysyntää. Kaikki kaupungin sinkkumiehet haluavat deittailla heitä ja jos sä haluat sen saman naisen, jonka kaikki muutkin haluaa, sun täytyy kilpailla hänen huomiostaan muiden upeiden miesten kanssa.
ap
Pullukkanaisen kannattaa ruveta huolehtimaan itsestään jos ne komeat sinkkumiehet kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tavoittelevat niitä naisia, joista he ovat kiinnostuneita. Simple as that.
Ei mies voi rationaalisesti päättää kenestä hän kiinnostuu, näitä asioita ei ohjaa järki vaan tunteet.
niin mutta jaksaako sitä loputtomiin kilpailla naisen huomiosta ja tyrkyttää omia parhaita puoliaan? Helpommalla pääsee kun vaan tyytyy ihan ok-tyyppiin.
Naisen hoikkuus on vain bare minimum, kultaseni.
Ei se ole mikään suuri saavutus. Vasta hoikkuuden jälkeen otetaan selvää luonteesta.
Kaikki seurustelukumppanini ovat hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottele että olet 40 -vuotias. Tämän jälkeen heräät harhasta, etkä halua koskaan edes nähdäkään naista. Korkeintaan prostitu0ituja.
Sitä ne vaihdevuodet ja testojen lasku miehille tekee. Ei enää jaksa pillut kiinnostaa ja munakin on lörppä pehmonakki.
Niin? Tämä on sinulle ongelma, koska rakennat itsetuntosi sille, että miehet jahtaa sinua?
Jos APn tekstissä olisi sukupuolet toisin päin olisi tässä ketjussa jo seitsemän sivun verran sukupuolten välistä sotaa.
Miehelle pahinta on osoittaa olevansa epätoivoinen ja tyytyvänsä mihin tahansa.
Tässä on nyt taas joku hieman epäterve ja toisaalta ymmärtämätön ihmisten arvotus menossa
Miten niin kilpailla?