Mistä Suomi voisi säästää 8-11 miljardia,
Kun näköjään mistään ei sit kumminkaan voi säästää?
Kommentit (45)
Säästämiseen liittyen 2020 - luku on ihmiskunnan historiassa ollut täysin erikoinen koska tällöin maailman rikas rahastava eliitti on onnistunut rakentamaan globaaleja rahastuksia jollaisia ei ole koskaan ennen nähty... ja miksi erityisesti suomalaiset ovat köyhtyneet ja mitä pitäisi tehdä niin...
1. Koska kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...
2. Koska Suomen EU MEP:it eivät tee lainkaan töitään eivätkä ole vaatineet EU:lta mm. vuosittaisia miljarditukia hyvittämään Suomen talviolosuhteiden aiheuttamia kustannuksia; nyt täytyy vaihtaa kaikki EU MEP :it sellaisiin jotka saavat nämä korvaukset voimaan heti.
3. Koska Suomessa lähes kaikissa hankkeissa, hankinnoissa ja projekteissa on korruptioita. Korruptioita pitäisi alkaa jahdata ja purkaa kuten USA:ssa on nyt tehty. Ja sama pitää tehdä valtavia EU korruptioita koskien.
4. Koska kartellit hallitsevat Suomea kuten sähköyhtiöiden kartellit, keskusliikkeiden kartellit, polttoaineen jakelun kartellit jne. eli Suomi on ollut banaanivaltio etenkin 2020-2026. Kartellien purku pitäisi aloittaa heti.
5. Koska inflaatio ei tuhonnut suomalaisten ostovoimaa vaan todellisuudessa sen tekivät valtava ahneus hintojen ja katteiden nostoina 2020-2026, kymmenien ja satojen prosenttien nostot. Ihmiset pitää ensin saada ymmärtämään että hallinnot ja valtamedia ovat aivan täynnä valheita ja että aina kaiken takana on valtava rahastus - se on suurin motiivi kaikkialla. Suomalaisten ostovoima tuhottiin siis pysyvästi 2020-2026 tuotteiden / palveluiden kymmenien ja satojen prosenttien hintojen / katteiden korotuksilla
Ei suinkaan 8% inflaatiolla mitä käytettiin valheena että inflaatiosta johtuivat valtavat korotukset... suomalaisten köyhdyttäminen tehtiin silkalla ahneudella. Mm. keskusliikkeet rahastivat kaiken mitä voivat ja paras esimerkki olivat sähköyhtiöiden 1000% hinnankorotukset sopimuksissa 2022, tuo oli täysin "banaanivaltioiden" kartellien harrastamaa hinnoittelua. Ja nyt hinnat ja katteet kohoavat edelleen, tämä on jo sulaa hulluutta että tämän annetaan jatkua.
Tämän tuloksena Suomi tuhoutuu täysin. Ja tätä tuhoa tukee vielä EU diktaattori Ursula Von Der Leyenin ajama islami-muslimi-somali väestönvaihto-invaasio ja lisäksi intialaisille annettiin nyt vapaa pääsy EU maihin Ursulan toimesta...
Vierailija kirjoitti:
Ajamalla armeija alas.
Vasemmistoliitolta ei taideta onneksi kysyä päättävissä elimissä.
Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä.
Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia.
Vierailija kirjoitti:
Säästämiseen liittyen 2020 - luku on ihmiskunnan historiassa ollut täysin erikoinen koska tällöin maailman rikas rahastava eliitti on onnistunut rakentamaan globaaleja rahastuksia jollaisia ei ole koskaan ennen nähty... ja miksi erityisesti suomalaiset ovat köyhtyneet ja mitä pitäisi tehdä niin...
1. Koska kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...
2. Koska Suomen EU MEP:it eivät tee lainkaan töitään eivätkä ole vaatineet EU:lta mm. vuosittaisia miljarditukia hyvittämään Suomen talviolosuhteiden aiheuttamia kustannuksia; nyt täytyy vaihtaa kaikki EU MEP :it sellaisiin jotka saavat nämä korvaukset voimaan heti.
3. Koska Suomessa lähes kaikissa hankkeissa, hankinnoissa ja projekteissa on korruptioita. Korruptioita pitäisi alkaa jahdata ja purkaa kuten USA:ssa on nyt tehty. Ja sama pitää tehdä valtavia EU korruptioita koskien.
4. Koska kartellit hallitsevat Suomea kuten sähköyhtiöiden kartellit, keskusliikkeiden kartellit, polttoaineen jakelun kartellit jne. eli Suomi on ollut banaanivaltio etenkin 2020-2026. Kartellien purku pitäisi aloittaa heti.
5. Koska inflaatio ei tuhonnut suomalaisten ostovoimaa vaan todellisuudessa sen tekivät valtava ahneus hintojen ja katteiden nostoina 2020-2026, kymmenien ja satojen prosenttien nostot. Ihmiset pitää ensin saada ymmärtämään että hallinnot ja valtamedia ovat aivan täynnä valheita ja että aina kaiken takana on valtava rahastus - se on suurin motiivi kaikkialla. Suomalaisten ostovoima tuhottiin siis pysyvästi 2020-2026 tuotteiden / palveluiden kymmenien ja satojen prosenttien hintojen / katteiden korotuksilla
Ei suinkaan 8% inflaatiolla mitä käytettiin valheena että inflaatiosta johtuivat valtavat korotukset... suomalaisten köyhdyttäminen tehtiin silkalla ahneudella. Mm. keskusliikkeet rahastivat kaiken mitä voivat ja paras esimerkki olivat sähköyhtiöiden 1000% hinnankorotukset sopimuksissa 2022, tuo oli täysin "banaanivaltioiden" kartellien harrastamaa hinnoittelua. Ja nyt hinnat ja katteet kohoavat edelleen, tämä on jo sulaa hulluutta että tämän annetaan jatkua.
Tämän tuloksena Suomi tuhoutuu täysin. Ja tätä tuhoa tukee vielä EU diktaattori Ursula Von Der Leyenin ajama islami-muslimi-somali väestönvaihto-invaasio ja lisäksi intialaisille annettiin nyt vapaa pääsy EU maihin Ursulan toimesta...
Niin kauan kuin meillä on pakkoruotsi Suomea ei pitäisi verrata muihin Pohjoismaihin. Pakkoruotsi on Suomen talouden jarru, josta olemme kärsineet jo vuosikymmeniä. Olemme pieni syrjäinen maa, jonka toisella puolella on verenhimoinen Venäjä, minkä kanssa ei voi tehdä luonnollista kauppaa.
Toisella puolella meillä on pieni Ruotsi, jonka kieltä pakotamme kaikille lapsillemme. Se on tyhmää ja kallista. Pakkoruotsi on kolonialismia ja kansainvälisyyden este. Meidän pitäisi olla maailman kielitaitoisin ja kansainvälisin maa jo sijaintimme takia, mutta me alistamme itsemme pakkoruotsilla kahden pienen kielen panttivangiksi.
Äläkää tehkö vertailuja jos jo lähtökohtaisesti olemme betonoineet menestymättömyytemme pakkoruotsilla ja 2-kielisyydellä muita maita köyhemmäksi.
Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään
Kartellit on totta. Laiskat yrittäjät pitäå vuorostaan saada töihin ja tukiaisia vähemmälle. Palkansaajalle ostovoimaa, niin se palaa kulutuskysyntään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään
Itke putelle.
Ei voikaan, tuo on täysin absurdi tavoite. Tämä hallitus pääsi kovasti leikkaamalla kolmeen miljardiin.
Kaikille 6 miljoonalle ihmiselle 1500 euron lasku käteen!
Vierailija kirjoitti:
Säästämiseen liittyen 2020 - luku on ihmiskunnan historiassa ollut täysin erikoinen koska tällöin maailman rikas rahastava eliitti on onnistunut rakentamaan globaaleja rahastuksia jollaisia ei ole koskaan ennen nähty... ja miksi erityisesti suomalaiset ovat köyhtyneet ja mitä pitäisi tehdä niin...
1. Koska kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...
2. Koska Suomen EU MEP:it eivät tee lainkaan töitään eivätkä ole vaatineet EU:lta mm. vuosittaisia miljarditukia hyvittämään Suomen talviolosuhteiden aiheuttamia kustannuksia; nyt täytyy vaihtaa kaikki EU MEP :it sellaisiin jotka saavat nämä korvaukset voimaan heti.
3. Koska Suomessa lähes kaikissa hankkeissa, hankinnoissa ja projekteissa on korruptioita. Korruptioita pitäisi alkaa jahdata ja purkaa kuten USA:ssa on nyt tehty. Ja sama pitää tehdä valtavia EU korruptioita koskien.
4. Koska kartellit hallitsevat Suomea kuten sähköyhtiöiden kartellit, keskusliikkeiden kartellit, polttoaineen jakelun kartellit jne. eli Suomi on ollut banaanivaltio etenkin 2020-2026. Kartellien purku pitäisi aloittaa heti.
5. Koska inflaatio ei tuhonnut suomalaisten ostovoimaa vaan todellisuudessa sen tekivät valtava ahneus hintojen ja katteiden nostoina 2020-2026, kymmenien ja satojen prosenttien nostot. Ihmiset pitää ensin saada ymmärtämään että hallinnot ja valtamedia ovat aivan täynnä valheita ja että aina kaiken takana on valtava rahastus - se on suurin motiivi kaikkialla. Suomalaisten ostovoima tuhottiin siis pysyvästi 2020-2026 tuotteiden / palveluiden kymmenien ja satojen prosenttien hintojen / katteiden korotuksilla
Ei suinkaan 8% inflaatiolla mitä käytettiin valheena että inflaatiosta johtuivat valtavat korotukset... suomalaisten köyhdyttäminen tehtiin silkalla ahneudella. Mm. keskusliikkeet rahastivat kaiken mitä voivat ja paras esimerkki olivat sähköyhtiöiden 1000% hinnankorotukset sopimuksissa 2022, tuo oli täysin "banaanivaltioiden" kartellien harrastamaa hinnoittelua. Ja nyt hinnat ja katteet kohoavat edelleen, tämä on jo sulaa hulluutta että tämän annetaan jatkua.
Tämän tuloksena Suomi tuhoutuu täysin. Ja tätä tuhoa tukee vielä EU diktaattori Ursula Von Der Leyenin ajama islami-muslimi-somali väestönvaihto-invaasio ja lisäksi intialaisille annettiin nyt vapaa pääsy EU maihin Ursulan toimesta...
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan.
Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille. Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa.
Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Kartellit on totta. Laiskat yrittäjät pitäå vuorostaan saada töihin ja tukiaisia vähemmälle. Palkansaajalle ostovoimaa, niin se palaa kulutuskysyntään.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Säästämiseen liittyen 2020 - luku on ihmiskunnan historiassa ollut täysin erikoinen koska tällöin maailman rikas rahastava eliitti on onnistunut rakentamaan globaaleja rahastuksia jollaisia ei ole koskaan ennen nähty... ja miksi erityisesti suomalaiset ovat köyhtyneet ja mitä pitäisi tehdä niin...
1. Koska kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...
2. Koska Suomen EU MEP:it eivät tee lainkaan töitään eivätkä ole vaatineet EU:lta mm. vuosittaisia miljarditukia hyvittämään Suomen talviolosuhteiden aiheuttamia kustannuksia; nyt täytyy vaihtaa kaikki EU MEP :it sellaisiin jotka saavat nämä korvaukset voimaan heti.
3. Koska Suomessa lähes kaikissa hankkeissa, hankinnoissa ja projekteissa on korruptioita. Korruptioita pitäisi alkaa jahdata ja purkaa kuten USA:ssa on nyt tehty. Ja sama pitää tehdä valtavia EU korruptioita koskien.
4. Koska kartellit hallitsevat Suomea kuten sähköyhtiöiden kartellit, keskusliikkeiden kartellit, polttoaineen jakelun kartellit jne. eli Suomi on ollut banaanivaltio etenkin 2020-2026. Kartellien purku pitäisi aloittaa heti.
5. Koska inflaatio ei tuhonnut suomalaisten ostovoimaa vaan todellisuudessa sen tekivät valtava ahneus hintojen ja katteiden nostoina 2020-2026, kymmenien ja satojen prosenttien nostot. Ihmiset pitää ensin saada ymmärtämään että hallinnot ja valtamedia ovat aivan täynnä valheita ja että aina kaiken takana on valtava rahastus - se on suurin motiivi kaikkialla. Suomalaisten ostovoima tuhottiin siis pysyvästi 2020-2026 tuotteiden / palveluiden kymmenien ja satojen prosenttien hintojen / katteiden korotuksilla
Ei suinkaan 8% inflaatiolla mitä käytettiin valheena että inflaatiosta johtuivat valtavat korotukset... suomalaisten köyhdyttäminen tehtiin silkalla ahneudella. Mm. keskusliikkeet rahastivat kaiken mitä voivat ja paras esimerkki olivat sähköyhtiöiden 1000% hinnankorotukset sopimuksissa 2022, tuo oli täysin "banaanivaltioiden" kartellien harrastamaa hinnoittelua. Ja nyt hinnat ja katteet kohoavat edelleen, tämä on jo sulaa hulluutta että tämän annetaan jatkua.
Tämän tuloksena Suomi tuhoutuu täysin. Ja tätä tuhoa tukee vielä EU diktaattori Ursula Von Der Leyenin ajama islami-muslimi-somali väestönvaihto-invaasio ja lisäksi intialaisille annettiin nyt vapaa pääsy EU maihin Ursulan toimesta...
Ursula von der Leyen... voi herran jestas. Hänellä ei ole kovin paljon valtaa ja vielä vähemmän rahaa.
Jos sua kiinnostaa missä raha ja valta oikeasti ovat niin kyllä se on idolisi Trump ja jänen tech bro miljardööri kaverinsa. Omistavat kohta meidät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä.
Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia.
persut taisi luvata ennen viime vaaleja jotain tuon suuntaista mutta enpä ole enää kolmeen vuoteen kuullut yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Säästämiseen liittyen 2020 - luku on ihmiskunnan historiassa ollut täysin erikoinen koska tällöin maailman rikas rahastava eliitti on onnistunut rakentamaan globaaleja rahastuksia jollaisia ei ole koskaan ennen nähty... ja miksi erityisesti suomalaiset ovat köyhtyneet ja mitä pitäisi tehdä niin...
1. Koska kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...
2. Koska Suomen EU MEP:it eivät tee lainkaan töitään eivätkä ole vaatineet EU:lta mm. vuosittaisia miljarditukia hyvittämään Suomen talviolosuhteiden aiheuttamia kustannuksia; nyt täytyy vaihtaa kaikki EU MEP :it sellaisiin jotka saavat nämä korvaukset voimaan heti.
3. Koska Suomessa lähes kaikissa hankkeissa, hankinnoissa ja projekteissa on korruptioita. Korruptioita pitäisi alkaa jahdata ja purkaa kuten USA:ssa on nyt tehty. Ja sama pitää tehdä valtavia EU korruptioita koskien.
4. Koska kartellit hallitsevat Suomea kuten sähköyhtiöiden kartellit, keskusliikkeiden kartellit, polttoaineen jakelun kartellit jne. eli Suomi on ollut banaanivaltio etenkin 2020-2026. Kartellien purku pitäisi aloittaa heti.
5. Koska inflaatio ei tuhonnut suomalaisten ostovoimaa vaan todellisuudessa sen tekivät valtava ahneus hintojen ja katteiden nostoina 2020-2026, kymmenien ja satojen prosenttien nostot. Ihmiset pitää ensin saada ymmärtämään että hallinnot ja valtamedia ovat aivan täynnä valheita ja että aina kaiken takana on valtava rahastus - se on suurin motiivi kaikkialla. Suomalaisten ostovoima tuhottiin siis pysyvästi 2020-2026 tuotteiden / palveluiden kymmenien ja satojen prosenttien hintojen / katteiden korotuksilla
Ei suinkaan 8% inflaatiolla mitä käytettiin valheena että inflaatiosta johtuivat valtavat korotukset... suomalaisten köyhdyttäminen tehtiin silkalla ahneudella. Mm. keskusliikkeet rahastivat kaiken mitä voivat ja paras esimerkki olivat sähköyhtiöiden 1000% hinnankorotukset sopimuksissa 2022, tuo oli täysin "banaanivaltioiden" kartellien harrastamaa hinnoittelua. Ja nyt hinnat ja katteet kohoavat edelleen, tämä on jo sulaa hulluutta että tämän annetaan jatkua.
Tämän tuloksena Suomi tuhoutuu täysin. Ja tätä tuhoa tukee vielä EU diktaattori Ursula Von Der Leyenin ajama islami-muslimi-somali väestönvaihto-invaasio ja lisäksi intialaisille annettiin nyt vapaa pääsy EU maihin Ursulan toimesta...
Nyt huomaa että on kerrankin tietoa takana! Kiitos! Tämän palstan tärkein kirjoitus koskaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä.
Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia.
Autetaan persujen puolisot takaisin Afrikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään
4-5 miljardia vuodessa eli puolet säästötarpeesta. Miettikääpä sitä!
Järjestörälssi tulee kalliiksi.Turhat järjestöt jotka poliittisesti kyseenalaisia.
Ajamalla armeija alas.