Miehen ja aikuisen tyttären erityisen läheinen suhde
Olen alkanut vähän ihmettelemaan mieheni ( 65v) ja hänen tyttärensä ( 35v) erityisen läheistä suhdetta. Ehkä tunnen vähän mustasukkaisuutta ja hämmennystä, kun silloin kun tytär tulee käymään, he ovat koko ajan kiinni toisissaan, pitävät kädestä ja silittevät toisiaan. Minä jään täysin ulkopuoliseksi, näkymättömäksi.
Olenkin ehdottanut, että voisivat tavata jossain ihan kahdestaan, mutta mies haluaa, että olen paikalla. Koen tilanteet kiusallisiksi.
Onko normaalia? Tytärtään näkee viikoittain, nyt on lomalla meillä ja katselen nyt tätä päivittäin.
Kommentit (23)
älä välitä mun miesystävän luona asuu hänen 35 v tyttärensä. asuvat kaksin kerrostalokämpässä
Voisit poistua pilaamasta heidän välejään. Olet ulkopuolinen, he ovat vanhempi ja lapsi.
No en tiedä mikä kompleksi, mutta on alkanut minua ihmetyttämään. Tosiaan ovat hyvin paljon kiinni toisissaan, eli esim. minä väistyn sohvalta ( no, yleensä keittiöön ) että he saavat siinä silitellä toisiaan.
Itse olen läheinen omien lasten kanssa, halaamme lähtiessä ja tullessa, mutta emme kyllä muuten koskettele toisiamme.
Olen myös alkanut miettiä, että onkohan mun ja miehen välillä enää mitään rakkautta, koska vaikka kyllä mekin joskus sohvalla käsistä kiinni pidämme jne, mutta tuo on sellaista jatkuvaa.
Sitten mennään lenkille ja kaupoille yhdessä, minä jään kotiin. Kuten kirjoitin, olen ehkä tästä huomiosta vähän mustasukkainen, siksi haluaisin kuulla mielipiteitä.
Ja olen hyvissä väleissä tämän tytön kanssa, tosiaan halaan häntäkin tullessa ja lähtiessä, mutta sitten alkaakin se miehen ja hänen välinen läheisyys.
AP
Mulla oli kerran mies, ex tietysti tässä vaiheessa, joka hääti minut alakertaan nukkumaan, kun aikuinen 22 v tytär tuli yöksi. Nukkuivat yläkerran parisängyssä ja minä kellarikerroksessa omassa huoneessani. Mietin silloin että haluaa vain osoittaa valtaansa. Mutta jotain outoa siinä oli. Oliko teistä? Muuten ex oli itsekäs, huomionhakuinen, koko ajan piti palvoa ja kehua, kritisoida ei saanut. Ajattelin että valtapeliä enemmän kuin insestiä
Kissojen ja koirien paijaamista näkee joka perheessä. Juontusko tuosta sanoittamaton "lemmikkini" - ilmiö isän ja tyttären rapsuttelun suhteen.
Että sellainen satu tänään Porvoon tarinatehtaalta. Annan säälistä 1/5
Nyt miehen käsi on tyttären paidan alla ja silittää paljasta rintaa. Onko normaalia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran mies, ex tietysti tässä vaiheessa, joka hääti minut alakertaan nukkumaan, kun aikuinen 22 v tytär tuli yöksi. Nukkuivat yläkerran parisängyssä ja minä kellarikerroksessa omassa huoneessani. Mietin silloin että haluaa vain osoittaa valtaansa. Mutta jotain outoa siinä oli. Oliko teistä? Muuten ex oli itsekäs, huomionhakuinen, koko ajan piti palvoa ja kehua, kritisoida ei saanut. Ajattelin että valtapeliä enemmän kuin insestiä
Kuulitko sängyn nitinät sinne kellarikerrokseen?
Vierailija kirjoitti:
No huh. Luulisi, että tuolla käyttäytymismallilla tyttärellä olisi ikää 5 vuotta, mutta 35-vuotias on isänsä kanssa käsi kädessä ja silittelevät toisiaan.. joku oidipuskompleksi, vai mitä näitä nyt on?
Samaa ajattelin. 35-vuotias? Onko tyttö mustasukkainen isästään ja ihan tahallaan oleilee kyljessä kiinni kun saa näin huomiota maksimaalisesti.
Huh huh, mitä vastauksia.
Olen ajatellut, osa tästä liittyy siihen, että mieheni saa ja haluaa huomiota. Ehkä voi olla valtapeliäkin, eli osoitetaan, että minä en kuulu joukkoon. Tosiaan, tuntuu vaan niin hämmentävältä.
Ja ei tässä mitää seksuaalista ole, kuten kirjoitin, sellaista paijaamista kun kuulumisia vaihdellaan.
AP
Joo niin varmaan
Sait tämän idean toisesta ketjusta, jossa veli huolehtii siskonsa lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko sängyn nitinät sinne kellarikerrokseen?
En, enkä keskittynyt kuuntelemaan. Olen enemmän arvoinen
Nää on näitä moden itse kirjoittamia provoja.
Mulla on täti, joka on kiinnostunut mun veljestä 13 v. Tykkäisi kuulemma saunoa yhdessä, ja muutenkin viettää aikaa. Täti on 78v. Onko tämä normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh. Luulisi, että tuolla käyttäytymismallilla tyttärellä olisi ikää 5 vuotta, mutta 35-vuotias on isänsä kanssa käsi kädessä ja silittelevät toisiaan.. joku oidipuskompleksi, vai mitä näitä nyt on?
Samaa ajattelin. 35-vuotias? Onko tyttö mustasukkainen isästään ja ihan tahallaan oleilee kyljessä kiinni kun saa näin huomiota maksimaalisesti.
Mielestäni silittely tämä enemmän on miehestäni lähtöisin, ei tyttärestään, mutta en nyt osaa sanoa. On vaan erikoista kun tytär tulee, niin minä olen ilmaa. Tosin ei tätä suhteemme alussa ollut, on nyt pikkuhiljaa mennyt tällaiseksi.
Ja tyttärellä on kyllä miesystäväkin, hän jää tuossa tilanteessa ihan yhtä ulkopuolikseksi. Vähän siinä molemmat vähän pyöritellään silmiä..
En ole koskaan myöskään nähnyt, että tytär kihertäisi miesyästävänsä, itse asiassa en ole koskaan nähnyt heidä pitävän edes kädestä kiinni.
AP
Lankomieheni 31v on osoittanut epätavallista kiinnostusta setääni, joka on 62v. Kehuskelee tätä aina, ja ihastelee setäni valkoisia tennareita. Lanko sanoo, että setä näyttää ihan 25 vuotiaalta, kun on valkoiset tennarit.
Onko normaalia, miten tässä pitäisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
älä välitä mun miesystävän luona asuu hänen 35 v tyttärensä. asuvat kaksin kerrostalokämpässä
Miksi sinä ja ap ootte näiden outojen pervomiesten kanssa?