TE-työvoimatoimistot irtisanoo 70 työntekijää ympäri Suomen
Onko työttömien työllistäminen jo niin mahdotonta...
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Virkailijat voivat pahentaa työllisyyttä jopa, koska toimivat päinvastoin kuin voisi.
Juu. Ne menee itse niihin avoimiin työpaikkoihin?
Ei tuollaisia toimistoja enää ole. Eikä työllisyysalueet ympäri Suomen ole irtisanomassa.
Vierailija kirjoitti:
Virkailijat voivat pahentaa työllisyyttä jopa, koska toimivat päinvastoin kuin voisi.
Tuo kuulostaa pahalta. Pikemminkni saisi palkata enemmän virkailjoita noihin ja velvoittaa heidät etsimään aktiivisesti työpaikkoja työttömille. Työttömien on vaikea mainostaa itseään työnantajille.
Ihan oikein heille. Kyllähän sen jo työttömyysluvuistakin huomaa, että EIVÄT TEE SIELLÄ TÖITÄÄN.
Muutama räyhäävä virkailija sopisikin ulos. Loput jatkaa rähjäämistä ja utelua?
Vierailija kirjoitti:
Te toimistot on turhia ne kaikki sais lopettaa
Eikö ne lopetettu jo pari vuotta sitten? Nyt työttömät ovat kuntien vastuulla.
Hauskaa että pääsevät itsekin kokeilemaan työnhakuvelvoitteen noudattamista.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että pääsevät itsekin kokeilemaan työnhakuvelvoitteen noudattamista.
Toivottavasti niille toitotetaan Kelassa asioidessaan paniikissaan kuinka 595 e/kk riittää niille hyvin elämiseen.
Loispummivirkailijoista ei ole ollut mitään hyötyä työttömille joten ne pitäisi kaikki erottaa ja pistää metsään karhuja vahtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutama räyhäävä virkailija sopisikin ulos. Loput jatkaa rähjäämistä ja utelua?
Olen vain että niin ja en suostu allekirjoittamaan mitään. Istun käsieni päällä ja tuijotan.
Omien tukiensa lisäksi säästetyillä palkkakustannuksilla maksetaan 300-500 työttömän tuet.
Hyvä veto!
Työkkäri saisi toimia lähes kokonaan työttömien voimin, kuten armeija toimii varusmiesten voimin.
Virkailijat voivat pahentaa työllisyyttä jopa, koska toimivat päinvastoin kuin voisi.