Jenna Simula ps
Mietin, miten tämä nuori nainen on niin täynnä aggressioita. Tappaa eläimiä ja vihaa maahanmuuttajia.
Kommentit (27)
Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha
Instassa kaikki postaukset jotain ampumista ja riitelyä. Kertoo persoonasta oleelliset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha
Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha
Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa.
Mikä toi eläinjuttu on?
Empatia ei kuulu politiikkaan. Siinä on sdp, vas ja vihr puolueella vielä oppimista.
Onko kukaan tavannut persua jolla ei olisi vihaongelnia?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan tavannut persua jolla ei olisi vihaongelnia?
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha
Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa.
Mikä toi eläinjuttu on?
Metsästää ja haluaa tappaa esim valkoposkihanhet
HEI KAUPUNKILAISOLETETTU
Jos metsästys lopetetaan, niin arvaa mitä seuraa....no ei sun aivot riitä tietenkään, minä kerron.
Hirvieläinten määrä kasvaa kamalasti, siitä seuraa kolareita, joissa kuolee ja vammautuu ihmisiä ja eläimiä.
Nää samaiset eläimet parturoi syömällä viljelyksiä tyhjäksi, jos määrät kasvaa.
Suurpetojen määrä kasvaa, vieraslajit villiintyy jne.
Liikaahan tämä kaikki on kaupunkilaisoletetun ymmärrykselle.
Yhyy, tappaa eläimiä. Kasvata pallit.
Häh, normaali ihminen eikä mikään maailmanhalaaja
Vierailija kirjoitti:
Katsekin hällä sellainen psyko, yökkkkk mikä inhokki!!!
Palstavaj-ukki aloitti päivänsä ihmisiä solvaamalla, siis sillä minkä parhaiten osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha
Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa.
Mikä toi eläinjuttu on?
Joku vaan ei ole päässyt n*ssimaan kanadanhanhia vielä riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan tavannut persua jolla ei olisi vihaongelnia?
Katso aloitus, ja mieti uudelleen, kenellä se viha on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös mieskuvioitaan.
Miksi vieraiden ihmisten mieskuviot häiritsee. Eikö sulla itsellä ole mitään kuvioita. Onko tää palsta sun oman elämäsi ainoa kuvio.
Todella pelottava tuo katse on oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha
Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa.
TUNTUU VIHAISELTA ??
Onko sulla toi tunnepuoli jotenkin lähteny lapasesta...luultavasti. Että ihan pelottava vielä. Oletko muuten tavannut Simulan kasvotusten. No etpä tietenkään, heh heh, kunhan kysyin. Ihan kannattaa jutella tosta tunnepuolen säätelystä, vaikka seuraavalla hoitokerralla voi ottaa puheeksi.
Katsekin hällä sellainen psyko, yökkkkk mikä inhokki!!!