Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenna Simula ps

Vierailija
25.06.2026 |

Mietin, miten tämä nuori nainen on niin täynnä aggressioita. Tappaa eläimiä ja vihaa maahanmuuttajia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekin hällä sellainen psyko, yökkkkk mikä inhokki!!!

Vierailija
2/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton mt-ongelma??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha

Vierailija
4/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa kaikki postaukset jotain ampumista ja riitelyä. Kertoo persoonasta oleelliset asiat. 

Vierailija
5/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha

Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa. 

Vierailija
6/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha

Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa. 

Mikä toi eläinjuttu on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatia ei kuulu politiikkaan. Siinä on sdp, vas ja vihr puolueella vielä oppimista.

Vierailija
8/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tavannut persua jolla ei olisi vihaongelnia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan tavannut persua jolla ei olisi vihaongelnia?

Tämä

Vierailija
10/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha

Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa. 

Mikä toi eläinjuttu on?

Metsästää ja haluaa tappaa esim valkoposkihanhet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI KAUPUNKILAISOLETETTU

Jos metsästys lopetetaan, niin arvaa mitä seuraa....no ei sun aivot riitä tietenkään, minä kerron.

Hirvieläinten määrä kasvaa kamalasti, siitä seuraa kolareita, joissa kuolee ja vammautuu ihmisiä ja eläimiä. 

Nää samaiset eläimet parturoi syömällä viljelyksiä tyhjäksi, jos määrät kasvaa.

Suurpetojen määrä kasvaa, vieraslajit villiintyy jne.

Liikaahan tämä kaikki on kaupunkilaisoletetun ymmärrykselle.

Vierailija
12/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, tappaa eläimiä. Kasvata pallit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, normaali ihminen eikä mikään maailmanhalaaja

Vierailija
14/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsekin hällä sellainen psyko, yökkkkk mikä inhokki!!!

Palstavaj-ukki aloitti päivänsä ihmisiä solvaamalla, siis sillä minkä parhaiten osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha

Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa. 

Mikä toi eläinjuttu on?

Joku vaan ei ole päässyt n*ssimaan kanadanhanhia vielä riittävästi.

Vierailija
16/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös mieskuvioitaan. 

Vierailija
17/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan tavannut persua jolla ei olisi vihaongelnia?

Katso aloitus, ja mieti uudelleen, kenellä se viha on päällä. 

Vierailija
18/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös mieskuvioitaan. 

Miksi vieraiden ihmisten mieskuviot häiritsee. Eikö sulla itsellä ole mitään kuvioita. Onko tää palsta sun oman elämäsi ainoa kuvio. 

Vierailija
19/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pelottava tuo katse on oikeasti

Vierailija
20/27 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa eutanasiaa, eli ei ole täysin paha

Toi onkin varmaan ainoa hyvä asia. Tuntuu tosi vihaiselta ja pelottavalta ihmiseltä. En ole koskaan tavannut naista, joka vihaa eläimiä noin paljon. Outoa. 

TUNTUU VIHAISELTA ??

Onko sulla toi tunnepuoli jotenkin lähteny lapasesta...luultavasti.  Että ihan pelottava vielä. Oletko muuten tavannut Simulan kasvotusten. No etpä tietenkään, heh heh, kunhan kysyin.  Ihan kannattaa jutella tosta tunnepuolen säätelystä, vaikka seuraavalla hoitokerralla voi ottaa puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme