Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa
Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.
Kommentit (127)
Vinkki laihduttamiseen: 4 rkl rasvaa (ei omega-6 rikasta kuten auringonkukka- ja rypsiöljy) per päivä suoraan siitä tummasta lasipurkista + vähä-hiilihydraattista ruokaa pääosin joka päivä. Pari leipäpalaa voi kyllä syödä. Mutta lounaalla yms. ei mitään isoa kasaa riisiä, jos ollenkaan, syö vaikka lihaa, salaattia ja kasviksia, juureksia ja päälle paljon rasvaa! Noin sain paljon kiloja pois tekemättä yhtään mitään muuta muutosta elämääni. Esim. maapähkinät on hyviä rasvan ja proteiinin lähteitä ja ne eivät maksa juuri mitään. En ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta aloin iän myötä pikku hiljaa jo alustavasti olemaan, niin tein muutoksen. Ei voi olla vaikeeta yhtään kenellekään!
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta
Eilen olit aamulla marketissa ihmettelemässä pullan ostajia.
joko kävit marketin paistopisteellä. Eikös eilinen ihmisten haukkuminen tullut sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ap:n kanssa samaa mieltä, että ylipainolle pitäisi tehdä jotain. Sokeri- ja rasvavero esim. olisi ihan helppoja toteutettavia. Eihän tällaisia karkki- ja sipsihyllyjä ole oikein missään muualla.
Et kuitenkaan huomannut, että aloitus on trollausta. AP ei käynyt missään matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
AP on trolli, erikoista on se, että kaikki ei sitä huomaa. Sillä on joka päivä samaa sontaa.
Surullista että elämääsi rytmittää lähinnä vauvapalstalla roikkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen puoliksi italialainen, asunut elämäni aikana yhteensä 17 vuotta siellä. Nykyään taas Helsingissä.
Jokainen pukeutuu miten haluaa, mutta ylipaino on täällä oikea ongelma, se on totta.
Sulta meni silti päääasia ohi. Vastaat trollaukseen.
AP- MITEN VASTAAT KOMMENTTEIHIN
Kun teit aloituksen, niin kerro toki italian matkastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin myös Italiassa ja Suomeen palatessa huomion kiinnitti roskaisuus ja lupiinien määrä ihan joka paikassa. Ollaan muka ylpeitä puhtaasta luonnosta ja sen pitäisi olla joku matkailuvaltti, hah.
Mutta positiivista Italiaan verrattuna oli Suomen hyvä ja monipuolinen ruoka ja hyvänmakuinen kahvi.Lupiinit ovat kauniita.
Niistä on tehty jopa laulukin, villejä lupiineja (J.Karjalainen)
Menit keskustan kautta lentokentältä. ? Koukkasiko taksi keskustan kautta, vai menitkö juna-asemalle, vai linja-autolle. Eli missä päin keskustaa sitten liikuit, kun ehdit lennon jälkeen tarkkailla ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen puoliksi italialainen, asunut elämäni aikana yhteensä 17 vuotta siellä. Nykyään taas Helsingissä.
Jokainen pukeutuu miten haluaa, mutta ylipaino on täällä oikea ongelma, se on totta.
Kerro minulle, miksi italialaiset ovat yleensä niin tylyjä ja epäkohteliaita? En ole tavannut yhtään italialaista, joka olisi mukava ja kohtelias. Ja olen nähnyt heitä paljon, koska olen töissä koulussa, jossa paljon vaihto-opiskelijoita. Tytöt/naiset melkeinpä pahempia kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino + tunikat 🤮🤢
Lippis, sandaalit ja edessä oleva kaljamaha 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
AP on trolli, erikoista on se, että kaikki ei sitä huomaa. Sillä on joka päivä samaa sontaa.
Surullista että elämääsi rytmittää lähinnä vauvapalstalla roikkuminen.
Kas AP on paikalla, mutta et vastaa kommentteihin.
Mikä ihme siinä on et pitää haukkua muita? Eikö meidän pitäis kannustaa ja yrittää saada tää kansan itsetunto nousemaan?
Mä en osaa kuvitella et ne italialaiset haukkuis toisiaan näin.
Tosi surullista! Mitä ihmeen väliä sillä on miltä ihmiset näyttää? Ja se mitä joku jo kirjoittikin niin jos täällä on niin kurjaa ja kamalan näköisiä ihmisiä, jollainen et tietenkään ole itse, niin lähde hyvä ihminen sinne Milanoon! Ei täällä tarvii kenenkään ahdistua.
Markettien karkkilaarit, sipsisäkit, limulavat ja mättöpakkaukset.
Sellaista paskaa ei syödä Italiassa.
Hintataso taitaa Italiassa olla sellainen, ettei väli mene hurmokseen, kun irtokarkit ovat 5,95/kg tai limsat 8,95/24 plo?
Halvimmat paikalliset (ne parhaat) limut maksaa 59-89cnt/1,5l pullo. Silti niitä juodaan hyvin vähän.
Makeiset on kalliita eikä niitä ole hyllymetreittäin tarjolla. Irtokarkkeja vsin jossain makeiskaupoissa, ei marketeissa.
NYT niitä kireitä farkkuperseitä keskustat täyteen.. ei mitään kulmuneita vaan tiukkoja kiinteitä tisuleita ihonmyötäisissä kesämekoissa... nussittaa...
Ja varsinkin nämä pullukat joilla naama täynnä metallia ja punaisiksi / sinisiksi värjätyt hiukset🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Menit keskustan kautta lentokentältä. ? Koukkasiko taksi keskustan kautta, vai menitkö juna-asemalle, vai linja-autolle. Eli missä päin keskustaa sitten liikuit, kun ehdit lennon jälkeen tarkkailla ihmisiä.
lentokentän ja kysymysmerkin väliin EI tule pistettä hox hox
Kirjoituksesta puuttuu vielä KAKSI kysymysmerkkiä hox hox
Vierailija kirjoitti:
Mee kuule takas Italiaan ap.!
Huutomerkin eteen EI tule pistettä hox hox!
Jep. Suomalaiset on tyylityömiä. Olen ihmetellyt samaa.