Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa
Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .
Ja tyylikäs Innez naisille
Miksi minun tavallisen suomalaisen maatajalan pitäisi pukeutua kuin rouva Innez mikälie Stubb?
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin nämä pullukat joilla naama täynnä metallia ja punaisiksi / sinisiksi värjätyt hiukset🤮🤮🤮
Kaikki tällaiset kuitenkin melkein aina parisuhteessa jostain kumman syystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on ylivoimaa.
Pötsillä suomalaiset tunnistaa jo kaukaa ulkomailla 😂
Teen havaintoja aisteillani, tässä tapauksessa näöllä.
Mutta sinun reseptorisi ovat siis vatsassa. Erikoista!
Niin kuin muut jo sanoivat, iso osa porukasta siellä on jotain muuta kuin suomalaisia. Täällä on aika huomattava määrä maamujakin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Suomalaiset on tyylityömiä. Olen ihmetellyt samaa.
Onneksi sä olet niin tyylikäs ja tasapainoitat tilannetta
Jos on hoikka voi pitää vaikka vanhaa t-paitaa ja farkkuja on tyylikäs. Ei auta muotiluomukset jos on kehopositiivinen, ne ei näytä millekkään. Siksi mallit on hoikkia.
Ap, miksi keulit matkailullasi ja mollaat tavallisia suomalaisia. Saatko siitä kieroutunutta iloa?
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin muut jo sanoivat, iso osa porukasta siellä on jotain muuta kuin suomalaisia. Täällä on aika huomattava määrä maamujakin nykyään.
On kieltämättä muuttumassa afrikaksi sen kyllä ihan omin silmin huomaa. Helsingin lähiöt on kuin afrikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Matkusta vähän enemmän ja käy muuallakin matkakohteissa kuin turistirysissä, niin näet kyllä että ihan samoja "ällöjä" taviksia löytyy joka maasta ja kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Reissasin kerran Amalfin rannikolla, ja olihan se aika shokki. Toinen toistaan kauniimpia ja sirompia miehiä ja naisia, tosin iso osa turisteja eri puolilta maailmaa.
Mutku eihän miehen kuulu olla siro. Kaikki Naiset haluavat yli kaksimetrisen laatikkolentäjän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on ylivoimaa.
Pötsillä suomalaiset tunnistaa jo kaukaa ulkomailla 😂
Teen havaintoja aisteillani, tässä tapauksessa näöllä.
Mutta sinun reseptorisi ovat siis vatsassa. Erikoista!
No onhan toi totta kun paidattomat vatsakkaat miehet kekkuloi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ovat kyllä juuri ne Suomen hoikimmat ja tyylikkäimmät.
Mutta eihän sitä johonkin Milanoon voi verrata.
Varmasti on Helsingissä enemmän läskejä kuin muissa kaupungeissa Suomessa.
Määrällisesti kyllä, mutta jos suhteuttaa kaupunkien asukaslukuihin, niin ei ole. Sen verran tulee Suomea kierrettyä työn vuoksi joka vuosi, että on omakohtaista kokemusta asiasta.
Helsingissä eniten läskejä on m muu ttotaustaisissa naisissa, jotka pukeutuu huiviin ja kaapuihin. Osa heistä on todella lihavia ja kävely on vaivalloisen näköistä lyllerystä.
Kävitkö ap Milanossa? Sieltä minäkin ostan vaatteet, kengät, laukut yms eleganssia tähän Suomen harmauteen
Olen hoikka 48v nainen ja aina ollut bmi alle 25 kirkkaasti. Olen koko elämäni ihmetellyt tätä ylipainoisuutta suomessa että mikä tähän ajaa. En ole koskaan ollut naimisissa tai mitään ja nytkin työttömänä ei ole kukaan rahallisesti auttamassa joten uskon tämän ikisinkkuuden (vain 1 lapsi) olevan naisella avain hoikkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Minua et ehkä tunnistaisikaan, et sekunnissa etkä parissa. Koska jostain syystä minua luullaan (ihannoimaksesi) italialaiseksi, tämä on toistunut useassa maassa matkustellessani.
Tämä on tuttua, Venäjällä minua on luultu venäläiseksi, Italiassa italialaiseksi, Suomessa milloin venäläiseksi, milloin ranskalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka 48v nainen ja aina ollut bmi alle 25 kirkkaasti. Olen koko elämäni ihmetellyt tätä ylipainoisuutta suomessa että mikä tähän ajaa. En ole koskaan ollut naimisissa tai mitään ja nytkin työttömänä ei ole kukaan rahallisesti auttamassa joten uskon tämän ikisinkkuuden (vain 1 lapsi) olevan naisella avain hoikkuuteen.
Ole ihan mitä vain. Tsemppiä!
Joo, kyllähän suomalaiset pukeutuu tosi huonosti ja tyylittömästi, mutta niin pukeutuu kaikki muutkin kansat. Asun melko isossa kaupungissa ja täällä kaikkien univormu on löysät ja rumat verkkarit ja lenkkarit. Ja ulkomaalaiset tässä kaupungissa pukeutuu täysin samoin. Itse asiassa aina kerrotaan miten aasialaiset naiset ovat tyylikkäitä ja pukeutuu hyvin, minä näen pelkästään collagehousuihin ja lenkkareihin pukeutuvia aasialaisia naisia, joilla yleensä myös vihainen ja tiukka ilme. Kertokaapa tälle tyhmälle, mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Hollantilaiset tuntee jo kaukaa, tosin voi sekoittaa tanskalaisiin kunnes kuulee puheen.
Pitkiä, hoikkia, ryhdikkäitä, aika vaaleita iholtaan ja hiuksiltaan, hymyileviä. En muista ikinä nähneeni lihavaa hollantilaista tai tanskalaista, urheilullisia ovat.
Em ei todellakaan kuvaa suomalaista:)
Minua luultiin Italiassa saksattareksi.
Italialaisten pukeutumista aina kehutaan, mutta täytyy myöntää, etten huomannut siinä mitään erityistä. Olimme viikon lomakohteessa, joka oli täynnä italialaisia. Ehkä tämä kertoo sitten siitä, ettei minulla vaan ole mitään tyylitajua. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reissasin kerran Amalfin rannikolla, ja olihan se aika shokki. Toinen toistaan kauniimpia ja sirompia miehiä ja naisia, tosin iso osa turisteja eri puolilta maailmaa.
Täsmennän että ei ne miehet ollu siroja, mutta olivat komeita. :D
Onko tää taas sitä jotain vihreiden kannattajien sössötystä kuinka ihaillaan mm. afrikkalaisten laihuutta ja itsekuria ruuan kanssa, kun ihmisillä ei todellisuudessa ole varaa ruokaan ja siksi ovat laihoja.
Eletään niin omassa kuplassa ku olla ja voi.
Täsmennän että ei ne miehet ollu siroja, mutta olivat komeita. :D