Paras kehu mitä miehet olette saaneet?
Kertokaa miehet mikä on paras kehu mitä olette koskaan saaneet? Mistä asioista oikeasti haluaisitte kuulla kehuja naiselta tai naisilta?
Kommentit (170)
Nyksä sanoi että ei se nyt niin pieni oo.
Silmäkarkiksi kutsuminen oli kiva. Samoin treffipalstan parhaan näköiseksi kutsuminen. Komeaksi sanottu ainakin sata kertaa.
Toki haittapuolena, että alkuhuuman jälkeen aina jätetty, kun kiinnostus syttynyt lähinnä ulkonäöstäni.
Jospa joku joskus vielä kiinnostuisi minusta luonteeni vuoksi.
Nainen baarissa arveli, että minun täytyy olla mielenkiintoinen ihminen, kun minulla oli niin upea kukkamekko.
Tanssin alkeiskurssilla moni kehui että olen hyvä viejä. En ollut tanssinut lukion jälkeen ollenkaan joten oli mukava kuulla.
Parikymppisenä baarissa joku huomattavasti vanhempi nainen tuli kutsumaan namuksi.
"Nyt kun ollaan juteltu, on totta että sulla on karismaa.."
Ei se nyt niin pieni oo, jos sitä suurennuslasilla kattoo.
Kerran ravintolaillan jälkeen nainen sanoi seksin aikana "Olet hyvä sängyssä. Joku saa susta hyvän seksikumppanin"
hyvännäköinen ja sun kanssa on kiva puhua vaikka olen varattu.
Nuorena poikana erään kaverin erittäin hyvännäköisen isosiskon suusta, että hemmetti kun sä olet aina niin siististi pukeutunut ja jos olisin sun ikäinen niin haluaisin susta poikaystävän.
Sitten läpi koko elämän kymmeniltä naisilta sama virsi, että parasta seksiä ikinä.
Näitä on kaksi.
Ensimmäinen oli, kun asuin Tokiossa, niin silloinen japanilainen GF sanoi, että "kun tupsahdit elämääni, niin tuntuu kuin näkisin ensimmäistä kertaa värit". Tuo lause ei oikein käänny hyvin japanista suomeen.
Toinen tuli Tokion yöelämässä, kun japanilainen nainen sanoi, että näytän kuin hyvin pukeutuneelta viikingiltä. Olen alipainoinen, lyhyt ja parraton, joten tuo tuntui hyvältä. M28
Ei olis uskonut miten noinkin pienestä munasta kasvaa noin suuri,kyllä se tuntui kivalta.
Yh sanoi että lapset tykkäs susta.