Minkä tyylistä kuntosalia kaipaisitte?
Nykyään on paljon eri kuntosaleja ja eri tyylisiä.
Minkä tyyppistä sinä kaipaisit tai mitä olet todennut hyväksi?
Kommentit (790)
Toivoisin 10 käynnin kortin olevan halvempi.
Sellainen mihin tohtisi mennä punkerona aloittelijana vaikka sitten heti tammikuun alussa.
Semmoisen että voisi ostaa myös yhden kerran lippuja eikä vain kk-kortin. Olisi vielä lähellä yksi kandidaatti, mut ei kun ei.
Tykkäisin jos voisi ostaa pelkkiä yksittäisiä käyntejä ilman että pitää maksella avainpantteja tms.
Mulla on kotona oma kuntokeskus laite missä treenaan koko kropan. Eipähän tartte jonottaa laitteisiin tai maksaa mitään kuukausimaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona oma kuntokeskus laite missä treenaan koko kropan. Eipähän tartte jonottaa laitteisiin tai maksaa mitään kuukausimaksuja.
Mikäs se sellainen kuntokeskus on?
Sellaista jossa on kaikki kuvaaminen kielletty. Ei videointia, selfieitä tai oman perseen kuvaamista.
Nakukuntosalia. Haarat levällään.
Kiitos.
T. Jamal
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen ketjuun tunkee aina joku tällainen torspo. Jos keskustellaan vaikkapa hyvistä viineistä niin kohta torspo tulee sanomaan ettei käytä alkoholia ollenkaan. Täytyy olla tyhjä elämä näillä.
Vierailija kirjoitti:
Nakukuntosalia. Haarat levällään.
Kiitos.
T. Jamal
Siellähän olisitte sitten kaikki miespuoliset keskenänne haarat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sellainen kuntokeskus on?
Semmonen laite missä on esim alatalja, ylätalja, jalkaliikkeitä jne netistä https://yleiskone.com/paras-kuntokeskus-kotiin/ löytyy noita kuntokeskuksia kannattaa katsella
Olisi kiva, jos olisi joku pelkästään aloittelijoille tarkoitettu parituntinen vaikka kerran viikossa tai kahdessa, missä kerrottaisiin mitä milläkin laitteella tehdään, näytettäisiin vaikka kädestä pitäen, ja kerrottaisiin kaikista kirjoittamattomistakin säännöistä. Aloittamisen kynnys olisi paljon matalampi, jos voisi ihan vapaasti olla tyhmä ja tietämätön eikä tarvitsisi miettiä että nauraako joku, ja tällaisesta olisi valmis maksamaan vähän enemmän kuin normaalista käynnistä.
Crossfit-tunteja yli viiskymppisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen ketjuun tunkee aina joku tällainen torspo. Jos keskustellaan vaikkapa hyvistä viineistä niin kohta torspo tulee sanomaan ettei käytä alkoholia ollenkaan. Täytyy olla tyhjä elämä näillä.
Eipä tuo sun kommentti ollu sen parempi.
Venytys sekä alaraajalaitteet on jossain suojassa eikä ikkunoiden edessä.
Itseasiassa sali, jossa ei näe lainkaan ikkunoista sisälle.
Kamera ja kuvaiskielto
Iso ja laaja kuntosali, jossa laitteet on kaukana toisistaan
Sellainen missä olisi mukavat tuolit joissa hörppiä vettä trendikkäästä juomapullosta.
Sellainen missä olisi pääsyvaatimuksena oikean merkkiset treenivaatteet ja treenattu vartalo.
Salin nimi pitäisi olla englanninkielinen esim. "Beautiful sport and fitness".
Sellaisia laitteita joissa voisi pyllistellä hyvin kameralle.
Täältä puuttuu naisten kuntokeskus. Ja liikuntarajoitteisille naisille omat jumpat. On esim. tules sairauksia.
Askeettinen, ei trendipelleilyä. Hikeä ja rautaa.