Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa
Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Suomalaiset on tyylityömiä. Olen ihmetellyt samaa.
Onneksi sä olet niin tyylikäs ja tasapainoitat tilannetta
Miksi sua kiinnostaa niin paljon toisten ihmisten paino ja pukeutuminen? Vauva palstalla aina väitetään että suomalaiset on lihavia ja pukeutuu huonosti, mutta itse en ole tätä huomannut, koska keskityn omaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Markettien karkkilaarit, sipsisäkit, limulavat ja mättöpakkaukset.
Sellaista paskaa ei syödä Italiassa.
Suomessa on myös pahaa ruokaa.
Italiassa ei ole lääkityksiä,stressiä,unettomuutta,ruuhkavuosia, miehiä jotka ei huomioi,pikkulapsiaikaa perheessä...
Nykyään vaatteita on olemassa joka makuun, eikä sillä ole enää mitään merkitystä miten kukin pukeutuu. En kiinnitä juurikaan huomiota kenenkään vaatetukseen, saati siihen että on pukeutunut ns. hienosti ja kalliisti. Ei kaikki halua erottua massasta mitenkään, silloin kannattaa varmaan pukeutua massan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa niin paljon toisten ihmisten paino ja pukeutuminen? Vauva palstalla aina väitetään että suomalaiset on lihavia ja pukeutuu huonosti, mutta itse en ole tätä huomannut, koska keskityn omaan elämääni.
Siis keskityt tyylittömyyteen ja epäterveelliseen ruokavalioon lololoollol tirsk
Laivaterminaalissa on lähinnä turisteja. Kantakaupungissa on aika vähän ylipainoisia. Näin kesäisin Stadissa parveilevat lähinnä turistit, paikalliset ovat lomalla. Niin minä itsekin olen.
Julkkiksiako kaikkien pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa niin paljon toisten ihmisten paino ja pukeutuminen? Vauva palstalla aina väitetään että suomalaiset on lihavia ja pukeutuu huonosti, mutta itse en ole tätä huomannut, koska keskityn omaan elämääni.
Siis keskityt tyylittömyyteen ja epäterveelliseen ruokavalioon lololoollol tirsk
Ehkä, mutta se on silti omaa, ei toisten. Toisten arvostelu ulkonäön perusteella on aika moukkamaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit keskustan kautta lentokentältä. ? Koukkasiko taksi keskustan kautta, vai menitkö juna-asemalle, vai linja-autolle. Eli missä päin keskustaa sitten liikuit, kun ehdit lennon jälkeen tarkkailla ihmisiä.
lentokentän ja kysymysmerkin väliin EI tule pistettä hox hox
Kirjoituksesta puuttuu vielä KAKSI kysymysmerkkiä hox hox
Miten vastaat tuohon kysymykseen AP
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on ylivoimaa.
Pötsillä suomalaiset tunnistaa jo kaukaa ulkomailla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit keskustan kautta lentokentältä. ? Koukkasiko taksi keskustan kautta, vai menitkö juna-asemalle, vai linja-autolle. Eli missä päin keskustaa sitten liikuit, kun ehdit lennon jälkeen tarkkailla ihmisiä.
lentokentän ja kysymysmerkin väliin EI tule pistettä hox hox
Kirjoituksesta puuttuu vielä KAKSI kysymysmerkkiä hox hox
Aloitus oli perseestä, joten kiälioppi on aika saman tekevää tässä - kohtaa
Vierailija kirjoitti:
irtokarkit on jatkuvasti tarjouksessa jossain marketissa ja limsaa juodaan joka päivä janoon veden sijasta
Jos sinä mässytät irtokarkkeja ja juot limsaa joka päivä, se ei tarkoita, että kaikki tekevät niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino on ylivoimaa.
Pötsillä suomalaiset tunnistaa jo kaukaa ulkomailla 😂
Mikä se sinun ongelmasi onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa niin paljon toisten ihmisten paino ja pukeutuminen? Vauva palstalla aina väitetään että suomalaiset on lihavia ja pukeutuu huonosti, mutta itse en ole tätä huomannut, koska keskityn omaan elämääni.
Siis keskityt tyylittömyyteen ja epäterveelliseen ruokavalioon lololoollol tirsk
Ehkä, mutta se on silti omaa, ei toisten. Toisten arvostelu ulkonäön perusteella on aika moukkamaista
Totta kai nyt yleisellä tasolla saa tehdä huomioita.
Moukkamaista sanoa se päin naamaa kohteelle.
Tottahan tuo on. Ei tarvitse mennä kuin Tukholmaan, niin katunäkymä on aivan toinen.
Täälläkin kyllä Helsingin keskusta erottuu edukseen vaikkapa Vantaan Jumbosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa niin paljon toisten ihmisten paino ja pukeutuminen? Vauva palstalla aina väitetään että suomalaiset on lihavia ja pukeutuu huonosti, mutta itse en ole tätä huomannut, koska keskityn omaan elämääni.
Siis keskityt tyylittömyyteen ja epäterveelliseen ruokavalioon lololoollol tirsk
Koita kestää, vaikka pilattiin sun trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit keskustan kautta lentokentältä. ? Koukkasiko taksi keskustan kautta, vai menitkö juna-asemalle, vai linja-autolle. Eli missä päin keskustaa sitten liikuit, kun ehdit lennon jälkeen tarkkailla ihmisiä.
lentokentän ja kysymysmerkin väliin EI tule pistettä hox hox
Kirjoituksesta puuttuu vielä KAKSI kysymysmerkkiä hox hox
Miten vastaat tuohon kysymykseen AP
Vastaan, että aloituksesi on perseestä.
-eri-
Reissasin kerran Amalfin rannikolla, ja olihan se aika shokki. Toinen toistaan kauniimpia ja sirompia miehiä ja naisia, tosin iso osa turisteja eri puolilta maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Minua et ehkä tunnistaisikaan, et sekunnissa etkä parissa. Koska jostain syystä minua luullaan (ihannoimaksesi) italialaiseksi, tämä on toistunut useassa maassa matkustellessani.
Naiset käyttäytyy paskasti joka maassa. Sellaista se nykyaika on ja feminismi. Suomalaisista ei pidetä ulkomailla ääliöliberaaliutensa takia. Ei ne missään tynnyrissä siellä elä sana kiirii ja ihmiset tietää asioita.