Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-LUKU OFFICIAL -elokuva-, tv-, musiikki- ym muistoja elämästä silloin

Vierailija
21.11.2019 |

Itse olin 80-luvulla 8-18v, joten se eittämättä on itselleni rakkain vuosikymmen lapsuusmuistoineen, karkkeineen, MTV-musiikkivideoineen ja ensirakkauksineen.
Ajattelin tehdä ketjun, upean ajan kunniaksi.
Mitä sinä muistat 80-luvulta. Tai mitä musiikkia ja viihdettä haluat jakaa siltä ajalta.
Jos laitat linkin esim tubevideoon, muista laittaa myös teksti, mitä linkki sisältää.

Toki saa osallistua, vaikkei olisi sillon vielä syntynytkään. Moni nuorikin on onneksi löytänyt 80-luvun.

Laitan ketjun nyt alulle näin arkisena aikana, toivottavasti se ajan kanssa kuitenkin tuottaa hedelmää, ainakin viikonloppuisin kun ihmiset haluavat viihdyttää itseään kasarihelmien parissa.

ps. Official tarkoittaa tässä tapauksessa, että vain virallinen kasarimatsku tervetullutta, älä siis laita matskua muilta vuosikymmeniltä, vaikka ne jäljittelisivät kasaria.

Kommentit (933)

Vierailija
1/933 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen haikeana rocklehtiä... joiden välistä sai seinälle julisteita. Huoneeni oli tapetoitu lempibändieni julisteilla lattiasta kattoon. Minkähän nimisiä lehtiä sitä kaikkia olikaan. Oliko yksi nimeltään Stara? Niitä oli niin paljon, lisäksi vielä ulkomaalaiset.

Vierailija
2/933 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvulla 16-26 vuotias. Oi, Flashdance oli ihana elokuva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PPP kohun saattelemana, löysin tämmöisen aikaan melko sopivan pätkän. :D

Mulle on käynyt melkein samanlailla, kuusta torilta ostaessani. Siltri olen samalta ukolta hakenut kuuseni useasti. lol... kun kauppaa tossa lähimpänä meidän taloa aina.

Velipuolikuu - Joulukuusikauppias

Vierailija
4/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouludiskot tulee tästä mieleen. ♥

CC Catch - Cause You Are Young 

Vierailija
5/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 80-luvulla 16-26 vuotias. Oi, Flashdance oli ihana elokuva!

Todellakin.

Flashdance - Maniac 

Vierailija
6/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flashdance - Irene Cara - What A Feeling 

Upeeta.

Vierailija
7/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Wilde - Never Trust A Stranger 

Vierailija
8/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 80-luvulla 0-9-vuotias. Muistan, että kaverini isosiskolla oli leffajulisteita seinällä, ja yksi oli Princen Purple rain -leffasta. Itse katsoin kyseisen leffan vasta 90-luvulla, mutta olin ihan että vau! Samaten muistan Gremlinsit ja Masters of the universen. Dallasin Bobbyyn olin lapsena ihastunut. Tieteissarja V:tä katsoin salaa yhden jakson ja sain sontahalvauksen.

Vierailija
9/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer

80-luvulla lapsuuden tai nuoruuden eläneet eivät ole boomereita.

Vierailija
10/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat: Karate Kid, Paluu tulevaisuuteen, Neverending story

Tv: Dallas, Dynastia, puoli yhdeksän uutiset sekä ykkösellä että kakkosella

Musiikki: Madonna, Duran Duran, Dingo

Oi muistoja.

t. n47

Vierailija
11/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson Billie Jean Motown 25th show, ihan hemmetin kova veto!

Vierailija
12/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 80-luvulla 0-9-vuotias. Muistan, että kaverini isosiskolla oli leffajulisteita seinällä, ja yksi oli Princen Purple rain -leffasta. Itse katsoin kyseisen leffan vasta 90-luvulla, mutta olin ihan että vau! Samaten muistan Gremlinsit ja Masters of the universen. Dallasin Bobbyyn olin lapsena ihastunut. Tieteissarja V:tä katsoin salaa yhden jakson ja sain sontahalvauksen.

Se hiiren syöminen... yöks!

Vierailija
13/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bogart Companyn Princess on ehdottomasti hienoin suomessa 80-luvulla tehty biisi ja se musiikkivideo myös.

Vierailija
14/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että 80-luku on trendikästä nyt? Stranger Things ajoittuu 80-luvulle, samoin American Horror Story teki 80-luvun tuotantokauden, Cobra Kai (Karate Kidiä jatkava sarja) ammentaa 80-luvulta.

Vierailija
15/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bogart Companyn Princess on ehdottomasti hienoin suomessa 80-luvulla tehty biisi ja se musiikkivideo myös.

On muuten hieno, mutta harmittavan unohdettu biisi.

Vierailija
16/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten huomanneet, että 80-luku on trendikästä nyt? Stranger Things ajoittuu 80-luvulle, samoin American Horror Story teki 80-luvun tuotantokauden, Cobra Kai (Karate Kidiä jatkava sarja) ammentaa 80-luvulta.

True Detective 3. kaudessa oltiin myös 80-luvulla.

Vierailija
17/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä https://www.youtube.com/watch?v=SFd85c8VZ88 (Troll: Jimmy Dean) oli yksi ehdottomia suosikkikappaleitani kasarilla. Olin 10-vuotias sen ilmestyessä. Kaverin isosiskon c-kasetteja aina kuunneltiin barbileikkiemme ohessa, ja tuo oli yhdellä kasetilla. 

En tiennyt kappaleen nimeä enkä esittäjää, muistin vaan pätkiä melodiasta. Monta vuotta etsin kappaletta Youtubesta, kunnes noin puolitoista vuotta sitten siihen sattumalta törmäsin. Ihanaa! <3 Muut tuon ajan suosikkikappaleeni löysinkin jo vuosia sitten. 

Vierailija
18/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kasari musa on parempaa kuin tän päivän musa. Gazebo, I like Chopin. Dingo. Michael Jackson...Leffoista esim Dirty Dancing, Top Gun ja niitten tunnarit. Ainut mitä en kaipaa niin niitä järkyttävän isoja olkatoppauksia.

Vierailija
19/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-kioskilla oli niin kalliita karkkeja, että kioskilta ostaessa irtokarkit haettiin tavalliselta lähikioskilta.

Vierailija
20/933 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä https://www.youtube.com/watch?v=SFd85c8VZ88 (Troll: Jimmy Dean) oli yksi ehdottomia suosikkikappaleitani kasarilla. Olin 10-vuotias sen ilmestyessä. Kaverin isosiskon c-kasetteja aina kuunneltiin barbileikkiemme ohessa, ja tuo oli yhdellä kasetilla. 

En tiennyt kappaleen nimeä enkä esittäjää, muistin vaan pätkiä melodiasta. Monta vuotta etsin kappaletta Youtubesta, kunnes noin puolitoista vuotta sitten siihen sattumalta törmäsin. Ihanaa! <3 Muut tuon ajan suosikkikappaleeni löysinkin jo vuosia sitten. 

Ihana! Tuttu biisi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä