Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa
Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Olisikin edes tunikat, mutta kun se selluliittitakamus jätetään näkyviin lyhyellä paidalla.
Pitäisi sakottaa.
Mun mies kysyi juuri eilen miksi aina peitän takamukseni kun muutkin kulkee persus tyrkyllä sen ulkonäöstä ja koosta riippumatta.
Mun mielestä hyvin harva takamus on niin kaunis että näytellä pitäisi. Olen peittänyt itse silloin kun painoin 52kg yhtä hyvin kuin nyt 65 kiloisenakin vaikka oikeasti minulla on ihan ok takamus, pyöreä ja suht kiinteä.
Tuijottelet puolisosi kanssa muiden naisten takamuksia? Kiva, että on löytynyt yhteinen harrastus 😌
Vierailija kirjoitti:
Näyteikkunat ovat kesällä petollisen heijastavia..
Sarkasmi on taitolaji, jotkut ei vaan osaa hox hox
Tää oli sius hauska! Kun ihan ap pääs käymään Italiassa asti niin johan tuli vertailukohtaa! Heh. Pelasti päiväni, nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli sius hauska! Kun ihan ap pääs käymään Italiassa asti niin johan tuli vertailukohtaa! Heh. Pelasti päiväni, nauroin.
Mistähän päättelet että se on ollut ap:n ainoa kosketus ulkomaiden kulttuureihin ja elämänmenoon?
-eri
Tultiin viime viikolla Milanosta ja kohtuu paljon matkustelleena tuli todettua, että siellä oli kaikista hoikimmat ja siroimmat ihmiset. Toki tuli nähtyä myös sairaalloisen laihoja ihmisiä. Paljon tyylikkäitä ihmisiä, mutta myös muut suomalaiset oli asiallisesti pukeutuneita joka puolella (matkustettiin junalla eri kohteisiin). Kuumuus ja huono ilmanlaatu koetteli jaksamista, mutta muuten ihania maisemia yms.
Mua luullaan norjalaiseksi ulkomailla. En tiiä, miks.
Mutta joo, kiinnostaisi tietää myös, että jos nyt ei ylipainoa lasketa, niin mitkä seikat paljastavat ihmisen suomalaiseksi? Paitsi hyppyrinenä, tatuoinnit ja nuo aiemmin jo mainitut.
Onko vaatetuksessa jotain piirteitä? Musta tuntuu, että suomalaisnaiset on jotenkin aavistuksen vähemmän "koristautuneita" kuin muun euroopan kanssasiskot.
Siis jotenkin luomumpi pää: lyhyehköt hiukset (tietyn iän ylittäneillä), ei meikkiä tai tosi vähän meikkiä, ei näyttäviä kaula- ja korvakoruja, ei huiveja tai koristeellisia silmälaseja. Vaatteista musta tuntuu, että suomalaiset pukeutuu tosi usein isohkoihin printtikuoseihin ja ehkä keskimäärin enemmän trikootyyppisiin paitoihin ja mekkoihin. Ja näitäkin voi olla siis ihan tosi kivan näköisiä, en mä sitä. Täytyy vaan kantaa ryhdikkäästi.
Tämmönen analyysi.