Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa
Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .
Ja tyylikäs Innez naisille
Vierailija kirjoitti:
irtokarkit on jatkuvasti tarjouksessa jossain marketissa ja limsaa juodaan joka päivä janoon veden sijasta
Ap tietää kun siellähän se roikkuj läskifetissiään ruokkimassa.
Kaikkien rumkkareidrn ei ole tarvis tulla mainostamaan urpouttaan tänne mutta nehän tulee silti.
https://www.instagram.com/p/DZ-pHyPMlkh/?igsh=MXltNnJ6aWVsbjB5
Miksi PS pitää koko Suomea panttivankina?
Käy allekirjoittamassa se ja muut fasistijärjestöt helvettiin täältä.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Olisikin edes tunikat, mutta kun se selluliittitakamus jätetään näkyviin lyhyellä paidalla.
Pitäisi sakottaa.
Mun mies kysyi juuri eilen miksi aina peitän takamukseni kun muutkin kulkee persus tyrkyllä sen ulkonäöstä ja koosta riippumatta.
Mun mielestä hyvin harva takamus on niin kaunis että näytellä pitäisi. Olen peittänyt itse silloin kun painoin 52kg yhtä hyvin kuin nyt 65 kiloisenakin vaikka oikeasti minulla on ihan ok takamus, pyöreä ja suht kiinteä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Hollantilaiset tuntee jo kaukaa, tosin voi sekoittaa tanskalaisiin kunnes kuulee puheen.
Pitkiä, hoikkia, ryhdikkäitä, aika vaaleita iholtaan ja hiuksiltaan, hymyileviä. En muista ikinä nähneeni lihavaa hollantilaista tai tanskalaista, urheilullisia ovat.
Em ei todellakaan kuvaa suomalaista:)
Ei kuvaa myöskään hollantilaisia 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Lyhyenläntä, tanakka, pyöreäposkinen, hyppyrinenäinen , tatuoitu, tyylitön suomalainen erottuu kivikasvoisista, pitkistä hollantilaisista ja germaanisista kansoista.
T. Hollannissa, Saksassa, Itävallassa, mm. työskennellyt.
Paskapuhetta
Eilen olit aamulla marketissa ihmettelemässä pullan ostajia.
Olitko tullessasi marketin paistopisteellä. Katselitko ihmisten pullaostoksia, ja voi miten lihavia ihmiset oli.
JOO JOO
Ylilihavuus on kasvussa ihan kaikkialla länsimaissa, valitettavasti. Italiassa asuneena voin sanoa, että kyllä sielläkin on pyöreitä ja lihavia ihmisiä; tyypillinen italialainen on ruumiinrakenteeltaan pieni ja tukeva, varsinkin, kun mennään etelään päin. Italialaiset rakastavat ruokaa, ja monilla naisilla keskivartalolihavuus on yleistä. Eivätkä he ota stressiä sen pois hoitamisesta, koska italialainen elämäntapa on yleensäkin nauttia elämästä, kun taas Suomessa se on raatamista. Joo, italialaiset syövät paljon pieniä annoksia, mutta kun teet sen päivästä toiseen ja liikuntaa ei ole juurikaan, niin kyllä se alkaa näkyä kun aineenvaihdunta hidastuu. Ja siellä naisetkin syövät paljon punaista lihaa ja juustoja, jotka eivät ainakaan itselleni sopineet jokapäiväiseen ruokavalioon. Poikkeuksen tekee ehkä Milano, joka on muodin keskus - siellä ei syödä. Mutta ihan kaikkialla lihavuuden hoitoon kannattaisi panostaa - ihminen voi kokonaisvaltaisesti paremmin, kun ei ole sitä ylimääräistä kilotaakkaa kannettavana.
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
AP on trolli, erikoista on se, että kaikki ei sitä huomaa. Sillä on joka päivä samaa sontaa.
Tottahan ap kirjoittaa persjalkasia punkeroita naiset& miehet
Jutustasi tulee mieleen kun maalais tyttö lähti käymään kaupungissa ja palattuaan kotiinsa maalle kysyi hän vanhemmiltaan mikä lintu tuolla orrella istuu (kana) sinulle taisi käydä samoin Suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ovat kyllä juuri ne Suomen hoikimmat ja tyylikkäimmät.
Mutta eihän sitä johonkin Milanoon voi verrata.
Milano (ja moni muukin Italian kaupunki) on muuttunut paljon huonompaan suuntaan siitä, mitä ne joskus olivat. Eipä se Milanon keskusaseman meno paljoa poikkea Helsingin asemasta - toki itse rakennus on paljon vaikuttavampi, mutta muuten samanlaisia mustia, vihaisia miehiä ja huumekauppiaita paikka pullollaan. Kannattaa myös muistaa, että se että pukeutuu muodin mukaisesti ei vielä tee kenestäkään tyylikästä. Joo, Milano on muotikaupunki ja sieltä löytää edullisesti upeita vaatteita, siellä on ylipäätään hoikempia ihmisiä kuin muualla Italiassa, mutta siellä tulee vastaan myös ihan järkyttäviä yhdistelmiä. Ihmisellä joko on tyyliä tai ei, ja niitä tyylikkäitä ihmisiä löytyy ihan joka paikasta, kansalaisuudesta huolimatta. Sen kyllä sanon että Suomessa tyylikkäästi pukeutumista pidetään jotenkin erikoisena, ja ihmiset luulevat, että luulet olevasi jotain vain sen takia, että haluat pukeutua hyvin ja laadukkaisiin vaatteisiin. Tykkään itse pukeutua hyvin joka päivä, ja lähes aina joku kysyy, että olenko menossa jonnekin vai minkä takia olen niin "hienona".
Kyllä amerikkalaiset on paljon enemmän syöneet, katsokaa esim. Trump ja kumppanit. Kaula ei erotu ja hän ei voi esiintyä rannalla ranta vaatteissa. Paitsi photoshop muokatussa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ovat kyllä juuri ne Suomen hoikimmat ja tyylikkäimmät.
Mutta eihän sitä johonkin Milanoon voi verrata.
Varmasti on Helsingissä enemmän läskejä kuin muissa kaupungeissa Suomessa.
Itse olen puoliksi italialainen, asunut elämäni aikana yhteensä 17 vuotta siellä. Nykyään taas Helsingissä.
Jokainen pukeutuu miten haluaa, mutta ylipaino on täällä oikea ongelma, se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Hollantilaiset tuntee jo kaukaa, tosin voi sekoittaa tanskalaisiin kunnes kuulee puheen.
Pitkiä, hoikkia, ryhdikkäitä, aika vaaleita iholtaan ja hiuksiltaan, hymyileviä. En muista ikinä nähneeni lihavaa hollantilaista tai tanskalaista, urheilullisia ovat.
Em ei todellakaan kuvaa suomalaista:)
Suomalainen jättää repun pois selästä, niin luullaan yleisesti tanskalaiseksi. Itselle on käynyt niin monta kertaa.
Joo Milano karsea, siellä tuli mainittujen lisäksi vastaan myös anorektikkoja joka on myös kauhea sairaus. Ja ei ne Italiasa liho siksi ettei syö, olen päässyt näkemään sen niin ravintolassa ottaa 1 salaatti ei muuta ihan naurettavaa touhua. Jää vitamiinit pois ja tulee luukato yms. Jos ei syö. Mutta ylipainoa on nykyisin paljon lapsilla italiassa.
What truth? The fact that you are a nasty person both inside and out? I'm sure you're suffering.