Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Misogyynit insellit valittavat Hesarissa "perhevapaalle jäävien isien syrjinnästä"

Vierailija
26.06.2026 |

Oletteko jo lukeneet? Tuossa on artikkeli:

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012097426.html

Hävettää tuollaiset itsekkäät ja umpisilmäiset minä-minä-miehet. Näkevät ainoastaan oman napansa, mutta eivät näe sitä pidemmälle eivätkä ymmärrä, huomaa ja tajua että ne jotka tässä eniten ja oikeasti joutuvat syrjityiksi ja kiusatuisni synnytyksen, lasten ja perhevapaiden takia ovat äideiksi tulleet naiset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi ole juurikin kaikkea muuta kuin incelejä? Saati misogyynisiä?

Vierailija
2/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko paremmalta nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö. Olet oppinut muutaman muotisanan ja käytät niitä ymmärtämättä mitä ne tarkoittavat. Väsynyttä öyhötystä. 

Vierailija
4/4 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa huomio kiinnittyy lähinnä siihen, kuinka tyhmä ihminen voikaan olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi