Lue keskustelun säännöt.
Misogyynit insellit valittavat Hesarissa "perhevapaalle jäävien isien syrjinnästä"
26.06.2026 |
Oletteko jo lukeneet? Tuossa on artikkeli:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000012097426.html
Hävettää tuollaiset itsekkäät ja umpisilmäiset minä-minä-miehet. Näkevät ainoastaan oman napansa, mutta eivät näe sitä pidemmälle eivätkä ymmärrä, huomaa ja tajua että ne jotka tässä eniten ja oikeasti joutuvat syrjityiksi ja kiusatuisni synnytyksen, lasten ja perhevapaiden takia ovat äideiksi tulleet naiset.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olet ääliö. Olet oppinut muutaman muotisanan ja käytät niitä ymmärtämättä mitä ne tarkoittavat. Väsynyttä öyhötystä.
Aloituksessa huomio kiinnittyy lähinnä siihen, kuinka tyhmä ihminen voikaan olla
Eikö noi ole juurikin kaikkea muuta kuin incelejä? Saati misogyynisiä?