Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa
Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.
Kommentit (127)
irtokarkit on jatkuvasti tarjouksessa jossain marketissa ja limsaa juodaan joka päivä janoon veden sijasta
Helsinki näyttää helvetinperkeiden moottoripyöräkerholta. Läskejä, tatuoituja, niittinaamoja kouvolatukkia rievuissa kadut täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .
Markettien karkkilaarit, sipsisäkit, limulavat ja mättöpakkaukset.
Sellaista paskaa ei syödä Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .
unohdit mainita kehopositiiviset tyttelit ylisuurissa tunikoissaan ja mustissa legginseissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.
Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.
-ap
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Tuon huomatakseen ei tarvitse käydä edes Italiassa.
Helsingissä ovat kyllä juuri ne Suomen hoikimmat ja tyylikkäimmät.
Mutta eihän sitä johonkin Milanoon voi verrata.
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .
unohdit mainita kehopositiiviset tyttelit ylisuurissa tunikoissaan ja mustissa legginseissä
Olisikin edes tunikat, mutta kun se selluliittitakamus jätetään näkyviin lyhyellä paidalla.
Pitäisi sakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .
Entä naisille?
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti.
Olin lomailemassa Pohjois-Pohjanmaalla ja ihmiset olivat kaksinkertaisia Helsinkiin nähden.
Jopa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
The truth hurts doesnt it darling!
Itse en erota hollantalaisesta (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi!
Hollantilaiset tuntee jo kaukaa, tosin voi sekoittaa tanskalaisiin kunnes kuulee puheen.
Pitkiä, hoikkia, ryhdikkäitä, aika vaaleita iholtaan ja hiuksiltaan, hymyileviä. En muista ikinä nähneeni lihavaa hollantilaista tai tanskalaista, urheilullisia ovat.
Em ei todellakaan kuvaa suomalaista:)
Sielläkin lihavuus on hyvin eriytynyttä. Eipä juuri lihavia näkynyt New Yorkin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti.
Eihän tuo aloitus ollut haukkumista vaan asioiden toteamista. Viestistäsi paistaa läpi myös katkeruus siitä, että itselläsi ei ole varaa matkailla ulkomailla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.
Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti.
Missä tynnyrissä sinä elät, jos kuvittelet jonkun keulivan Italian matkalla?
Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe.