Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Reeo myös häädössä
Mutta kenet tytöt pelastivat?
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Vierailija kirjoitti:
Reeo myös häädössä
Ei haittaa, pelastuu varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vai pelastivatko Sofian? kuka laitettiin tilalle?
Kukaan ei antanut sille pistettä.
Hyi toi Aleksi on limainen🤮
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo myös häädössä
Ei haittaa, pelastuu varmasti.
Somen voimalla putoaa. Samoin heidi
Reeo voittaa. Kyllä kansa tietää!
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Totta puhuivat
Eikö ne siksi pääse saunaan ja paljuun, koska Santerin letku paljastuisi?
Voi kun Laura on niin mahtava johtaja ja pelaa hyvin. Sain oikein voimaantumis orgasmit ja tärisen vieläkin!
Miksi studiossa on aina vaan Reeon vastaisia mielipiteitä. Paitsi Jassulla ja Petralla eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo myös häädössä
Ei haittaa, pelastuu varmasti.
Somen voimalla putoaa. Samoin heidi
Eivät kumpikaan, eivät todellakaan. Ensin heitä tuolta putoaa moni täysi turhake, esim. Laura, Merve ja Sofia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Muutenkin niin olivat Lauran pauloissa, että eivät sitten 24/7 kerkeä katselemaan, kuten eivät muutkaan vieraat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Haukkuvat tietämättään kauden voittajaa.
No kyllä tässä pakostakin kääntyy kannattamaan Reeoa. Niin paljon häntä on mustamaalattu ja tekemisistään jopa valehdeltu, että hänet saadaan näytettyä mahdollisimman huonossa valossa. Todella epäreilua kohtelua.
Puhukoot studiossa mitä vaan mutta mun suosikit on Milla, Salla sekä Heidi, ei mitkään Laurat Sofiat Nabazit Reeot tai Miikat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi studiovieraat haukkuvat Reeoa? Miika oli se, joka puhui vapaamatkustajasta. Merve tuli myös talossa länkyttämään Reeolle tuosta asiasta, niin Reeo sanoi että keskustele Miikan kanssa, joka tuosta vapaamatkustamisesta puhui.
Kova studiossa hinku haukkua Reeoa, kun pitää jo valehteluun turvautua.
Todella tympeää tuomitsemista.
Nää laurat on ihan puusilmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä miksi Sofia itkee? Ymmärsin jossai vaiheessa ettei edes tykkää Karvanista.
Nimenomaan tykästyi Karvaniin, olivat pari siinä päällikkökilpailussakin. Sofia ei antanut häätöääniä Karvanille viime viikolla. En ymmärrä mitä nämä palstalaiset täällä jauhaa?
Ei täällä jauha kuin tuo yksi Sofia-hullu spämmikuningas, jota ylläpito ei saa pudotettua kelkasta.
Hauska miten Jodelista napattiin taas Lauraa ihannoivia juttuja ja Reeoa ja Miikan vastaisia juttuja.