Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet pitää kaikkia äppejä, missä voi lähettää yksityisviestejä, deittiäppeinä?

Vierailija
22.02.2026 |

Olen helsinkiläinen ja minua lähestyvät erityisesti pohjanmaalaiset ja sitten ruotsalaiset miehet - syystä, jota en tunne. Kaikki sometilini ovat yksityisiä, eivätkä sisällä paljastavia- tai edes kokovartalokuvia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään näkemystä?

Vierailija
2/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en siis ole etsimässä mitään parisuhdetta ja olen sitäpaitsi naimisissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät yleensä ajattele paljon muuta, kuin että miten saisi seksiä. Lisäksi heidän aivoissaan kaikki naiset, joita he näkevät netissä tai oikeassa elämässä, ovat olemassa heitä varten. Siksi he eivät voi hillitä itseään, jos jollain sivustolla tai sovelluksella voi oikeasti saada henkilökohtaisen kontaktin johonkin naiseen.

Vierailija
4/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp ON deittiappi.

Vierailija
5/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen josta ei kokovartalokuvaa = lihava nainen

Lihava nainen= helppo pano

Vierailija
6/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni pitäisi maksaa aika paljon ennenkuin suostuisin laittamaan naiselle viestiä esim Whatsapp, Insta, face, snäppi tms jos ei olisi ensin erikseen sovittu esim vaikka tinderissä. Vasta puhuttiin yhden naisen kanssa aiheesta ja oli yksi tärkeimmistä syistä miksi tykkää juurikin minusta.

Vierailija
7/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen josta ei kokovartalokuvaa = lihava nainen

Lihava nainen= helppo pano

Olen 163cm pitkä ja painan 57kg.

Ap

Vierailija
8/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät yleensä ajattele paljon muuta, kuin että miten saisi seksiä. Lisäksi heidän aivoissaan kaikki naiset, joita he näkevät netissä tai oikeassa elämässä, ovat olemassa heitä varten. Siksi he eivät voi hillitä itseään, jos jollain sivustolla tai sovelluksella voi oikeasti saada henkilökohtaisen kontaktin johonkin naiseen.

Olen mies enkä ole koskaan ajatellut noin. Ensinnäkin pitäähän naisen kanssa mätsätä hyvin kaikilla osa-alueilla ennen kuin se seksikään on hyvää. Olen ollut todella monen naisen kanssa ja mitä enemmän niitä kumppaneita on sitä enemmän vaadin kemiaa naisen kanssa. Päinvastoin huomaan naisista sellaista että tulee viestejä että tavattaisko, tuu käymään ja odotetaan että heti tai seuraavana päivänä, siis kuuleeko naiset oikeasti että seksi on aina automaattisesti hyvää jos miestä ei edes lämmitellä mitenkään?

Vierailija
9/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi ihmettelen ruotsalaisten ja toisaalta pohjanmaalaisten miesten suurta kiinnostusta. Minulla on kyllä tummanruskeat, pitkät paksut hiukset ja olen olemukseltani hyvin naisellinen, mutta silti..

Ap

Vierailija
10/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet pitää myös kaikkia someryhmiä potentiaalisina deittialustoina. 

Vierailija
11/11 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet pitää myös kaikkia someryhmiä potentiaalisina deittialustoina. 

Niin, sitä juuri aloituksessa kysyin, että miksi näin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan