Venäjä lanaa jälleen uutta peltoa itselleen Ukrainassa!
Nyt jos olisi fiksu, rauha tehtäisi välittömästi. Euroopan mailla ei ole varaa elää velaksi loputtomiin eikä Ukrainalla ole varaa menettää maitaan, miehiä niillä ei enää edes ole. Venäjä ei elä velaksi ja niillä on miehiä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ukrainalaislahteet-venalaisjoukot-e…
Kommentit (9)
Ja Krim valmistautuu antautumaan X-D
Krimin kiristyvä tilanne raivostuttaa Venäjällä: ”Lähellä hysteriaa”
Venäjä menettää enemmän alueita Ukrainassa kuin valtaa
Ja perääntyy
Russian Army Loses More Territory Than It Gains
https://united24media.com/latest-news/russian-army-loses-more-territory…
Aah hah hah 😂 🤣
Iigorit vittyyn Suomesta. Jännä miten paljon se on päällekkäinen ryhmä uusnatsien kanssa.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
venäjä perääntyy tällälkin hetkellä ja Ukraina etenee useilla rintamalohkoilla
Putin elää omaa todellisuuttaan, väittää venäjän etenevän ja olevan ylivoimainen vaikka Ukraina valtaa takaisin alueita itselleen tälläkin hetkellä. Lisäksi Ukrainalla on jo drooniylivoima.
venäjän joukot on pääosin enää paskaa
Siellä taas lähtee rys sää tuonelaan vauhdikkaasti kun lähetätte niitä muutaman miehen heikosti varustettuja rääsyläisiä dronen ruoaksi.