Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Napparo pitää pantaa ettei näy juurikasvu, tahtooko näytellä vanhuuden höperöä harmaapäätä.
Kumpikin itkee päätösten takia? Eli jouduttu varmaan tekee kovia päätöksiä ja laittaa luiskaan joku kiva tyyppi kummankin kannalta tai ehkä 2?
Jos Allu häädössä niin pelastetaan hän jäämään taloon.
Vierailija kirjoitti:
Tää juonittelukausi on peestä. En tykkää yhtään.
Aikaisemminkin on saanut juonitella, esim. 2011
Milluhan on ihan ok. Veikkaan että päätös Heidin ja Millun välillä on tehty kivi-sakset-paperilla ja Millu voitti. Mun mielestä Millu vältteli Aleksin silmiin katsomista ettei tyytyväisyys olisi palajastunut..
Sofia uteli Mialta oliko hyvä kun voitit. Millu vastasi ei. Eikö tarkoita että Heidi jyräsi.
Vierailija kirjoitti:
Sofia uteli Mialta oliko hyvä kun voitit. Millu vastasi ei. Eikö tarkoita että Heidi jyräsi.
Ihan samaa Heidi sanoi Lauralle.
Entä jos Heidi ja Mia teki kompromissin ja jättivät sekä Reeon että Aleksin häätöön?
Kohta nähdään SomeLaurojen viisauksia!💕
Pelastiko Heidi itsensä???
Ihana Heidi ton maksan kanssa 🥹
Ei ainakaan Milenaa pelastaneet?
Ja näin heti alkuun Lauran ihannointia ja Reeon ja Miikan haukkumista💕
Mäkin niin voimaannun siitä kivikasvosta.
Vai pelastivatko Sofian? kuka laitettiin tilalle?
Ja kuinkas kävikään? Kuorossa alettiin haukkua Miikkaa ja Reeoa!
Tää juonittelukausi on peestä. En tykkää yhtään.