Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37421/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä tuun surulliseks katsoessa Sallan maanista siivoamista? Sos. puolella oppinut, miten moni lapsi on tietyistä syistä oppinut huolehtimaan talouden siivoamisesta. Mitään ei saa paljastua ulkopuolisille ja se käytös menee helposti yli.

Vierailija
37422/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tietämättömyyteni, mutta sanotaanko nyt tasalta alkavassa dailyssä ketkä ovat häädössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37423/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabbe taas minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä...

Laittakaa sille tuttu suuhun.

Vierailija
37424/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Heidi ja Mia häädössä olis fiksua tuotannolta antaa molemmille mahis pelastaa joku. Jos ei kuin toinen häädössä heistä siksi vain yksi siirto. Nyt jännä kumpi jyrää kumman?

Vierailija
37425/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabbe taas minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä...

Joko Napella on uusi asukki joka aiheuttaa migren ? Laura ?

Se muistelee kokoajan niitä asukkaita keneltä saanu migreenin. Kauhee läpätys ja sössötys.

Vierailija
37426/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi voi vpäättä että ei oo häädössä, jaa mutta onhan siellä Miakin ja Mia haluaa Aleksin poistaa. Mia parempi puhumaan mitä Heidi

Vierailija
37427/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Heidi ja Mia häädössä olis fiksua tuotannolta antaa molemmille mahis pelastaa joku. Jos ei kuin toinen häädössä heistä siksi vain yksi siirto. Nyt jännä kumpi jyrää kumman?

Millu jyrää

Vierailija
37428/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vamma tolla Nabella on, kun kaikki mitä suusta tulee, on tommosta sönkötystä, kielestä riippumatta, afasia?

Kieltämättä hieman kyllä ihmetyttää miten yli 30-vuodessa ei opita suomenkieltä. Puhuuko edes ruotsia sujuvasti? Vai näytteleekö vain?

Napas elää omassa kuplassa kotona ja huono kielipää.

Huono pää valitettavasti, eikä se BB-talossa lainkaan tokene. Valitettavasti, pahenee.

Vierailija
37429/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi, Mia, Heidi, Reeo, Miikka ja Milena. Oispa he häädössä ja yksi pelastus.

Vierailija
37430/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne pohtii kumpi heistä kahdesta otetaan häädöstä pois tai sitten siellä taistellaan Reeosta ja Aleksista. Millu on kova vastus ja on nähty et Heidi helppo manipuloitava.

Vierailija
37431/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanha lapseni tykkäsi kelliä lattialla, heilutteli jalkojaan kuten Merve. Ei kuitenkaan tuntikausia.

Vierailija
37432/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä paniikki monilla mammoilla täällä kun suosikkipojat ovat vaarassa joutua äänestykseen. xD

Miikka, Reeo ja Heidi muistuttaa eniten kilpailijoita vanhoilla kunnon BB-kausilla.

Loput on kiilusilmäisiä pelaajakalkulaattoreita, joiden viihdearvo on pyöreä 0. Big Brother on nyt väkinäisen suorittamisen kausi. Ei voida viihteestä puhua, ennenkuin iso nippu hiirulaisia jättää talon.

Vierailija
37433/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös tehty. Molemmat itkee.

Vierailija
37434/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vamma tolla Nabella on, kun kaikki mitä suusta tulee, on tommosta sönkötystä, kielestä riippumatta, afasia?

Kieltämättä hieman kyllä ihmetyttää miten yli 30-vuodessa ei opita suomenkieltä. Puhuuko edes ruotsia sujuvasti? Vai näytteleekö vain?

Napas elää omassa kuplassa kotona ja huono kielipää.

Huono pää valitettavasti, eikä se BB-talossa lainkaan tokene. Valitettavasti, pahenee.

Itse olen tavannut Ruotsissa yli 30 vuotta asuneita suomalaisia, jotka eivät edes auttavasti osanneet ruotsia.

Vierailija
37435/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätös tehty. Molemmat itkee.

Mun veikkaus että Mian kohdalla tarkoittaa Aleksin olevan häädössä. Loistavaa.

Vierailija
37436/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Millu!

Vierailija
37437/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?

Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.

Noi näkyy vasta huomisessa koosteessa

No niin just...kannattaa katsoa illan koosteeT

Tänä iltana tulee vain yksi koostee eikä mysteerit vielä siinä näy

Siksipä tuo koosteet onkin monikossa... ja kehotus katsoa ne kaikki, jos haluaa, että mysteerit selviää.

Vierailija
37438/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?

Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.

Noi näkyy vasta huomisessa koosteessa

No niin just...kannattaa katsoa illan koosteeT

Tänä iltana tulee vain yksi koostee eikä mysteerit vielä siinä näy

Siksipä tuo koosteet onkin monikossa... ja kehotus katsoa ne kaikki, jos haluaa, että mysteerit selviää.

t. rahapulassa oleva tuotanto

Vierailija
37439/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.

No tuohan on selvä sääntörikkomus, jos aiheesta puhuminen on oikeasti kielletty tuolla aikavälillä. Isoveli, mitä ihmettä? Miksi katsotaan läpi sormien?

Ei ole kiellettyä. Kiellettyä on puhua siitä, kenelle on antanut häätöpisteitä. Kyllä spekuloida saa..

Vierailija
37440/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntoilijan ääni kirjoitti:

Kuka kirjoitti sen viestin?

ei kukaan tiedä, täytyy mainostaa että tein kotimaisista omenista omenapiirakakn, nam

Heidi kirjoitti, näytettiin koostelähetyksessä.

Ketju on lukittu.