Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sorry tietämättömyyteni, mutta sanotaanko nyt tasalta alkavassa dailyssä ketkä ovat häädössä?
Vierailija kirjoitti:
Nabbe taas minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä...
Laittakaa sille tuttu suuhun.
Jos Heidi ja Mia häädössä olis fiksua tuotannolta antaa molemmille mahis pelastaa joku. Jos ei kuin toinen häädössä heistä siksi vain yksi siirto. Nyt jännä kumpi jyrää kumman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabbe taas minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä...
Joko Napella on uusi asukki joka aiheuttaa migren ? Laura ?
Se muistelee kokoajan niitä asukkaita keneltä saanu migreenin. Kauhee läpätys ja sössötys.
Heidi voi vpäättä että ei oo häädössä, jaa mutta onhan siellä Miakin ja Mia haluaa Aleksin poistaa. Mia parempi puhumaan mitä Heidi
Vierailija kirjoitti:
Jos Heidi ja Mia häädössä olis fiksua tuotannolta antaa molemmille mahis pelastaa joku. Jos ei kuin toinen häädössä heistä siksi vain yksi siirto. Nyt jännä kumpi jyrää kumman?
Millu jyrää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vamma tolla Nabella on, kun kaikki mitä suusta tulee, on tommosta sönkötystä, kielestä riippumatta, afasia?
Kieltämättä hieman kyllä ihmetyttää miten yli 30-vuodessa ei opita suomenkieltä. Puhuuko edes ruotsia sujuvasti? Vai näytteleekö vain?
Napas elää omassa kuplassa kotona ja huono kielipää.
Huono pää valitettavasti, eikä se BB-talossa lainkaan tokene. Valitettavasti, pahenee.
Aleksi, Mia, Heidi, Reeo, Miikka ja Milena. Oispa he häädössä ja yksi pelastus.
Joko ne pohtii kumpi heistä kahdesta otetaan häädöstä pois tai sitten siellä taistellaan Reeosta ja Aleksista. Millu on kova vastus ja on nähty et Heidi helppo manipuloitava.
Vuoden vanha lapseni tykkäsi kelliä lattialla, heilutteli jalkojaan kuten Merve. Ei kuitenkaan tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä paniikki monilla mammoilla täällä kun suosikkipojat ovat vaarassa joutua äänestykseen. xD
Miikka, Reeo ja Heidi muistuttaa eniten kilpailijoita vanhoilla kunnon BB-kausilla.
Loput on kiilusilmäisiä pelaajakalkulaattoreita, joiden viihdearvo on pyöreä 0. Big Brother on nyt väkinäisen suorittamisen kausi. Ei voida viihteestä puhua, ennenkuin iso nippu hiirulaisia jättää talon.
Päätös tehty. Molemmat itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vamma tolla Nabella on, kun kaikki mitä suusta tulee, on tommosta sönkötystä, kielestä riippumatta, afasia?
Kieltämättä hieman kyllä ihmetyttää miten yli 30-vuodessa ei opita suomenkieltä. Puhuuko edes ruotsia sujuvasti? Vai näytteleekö vain?
Napas elää omassa kuplassa kotona ja huono kielipää.
Huono pää valitettavasti, eikä se BB-talossa lainkaan tokene. Valitettavasti, pahenee.
Itse olen tavannut Ruotsissa yli 30 vuotta asuneita suomalaisia, jotka eivät edes auttavasti osanneet ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Päätös tehty. Molemmat itkee.
Mun veikkaus että Mian kohdalla tarkoittaa Aleksin olevan häädössä. Loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?
Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.
Noi näkyy vasta huomisessa koosteessa
No niin just...kannattaa katsoa illan koosteeT
Tänä iltana tulee vain yksi koostee eikä mysteerit vielä siinä näy
Siksipä tuo koosteet onkin monikossa... ja kehotus katsoa ne kaikki, jos haluaa, että mysteerit selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Heidi ja Mia pelastaa vain yhden ja laittaa jonkun tilalle? Vai saako molemmat pelastaa jonkun? Jos äänestyksessä on esim. Aleksi, Reeo, Heidi ja Milena, noista Heidi pelastaisi itsensä ja Milena Aleksin. Jos saavat pelastaa vain yhden, meneeköhän niin, että Heidi poistaa sohvalta tietty itsensä ja Millu saa valita kuka laitetaan tilanne? Milloin menevät neuvotteluhuoneeseen?
Katsomalla 24/7 ja illan koosteet nämäkin mysteerit selviävät. Pysy siis kanavalla.
Noi näkyy vasta huomisessa koosteessa
No niin just...kannattaa katsoa illan koosteeT
Tänä iltana tulee vain yksi koostee eikä mysteerit vielä siinä näy
Siksipä tuo koosteet onkin monikossa... ja kehotus katsoa ne kaikki, jos haluaa, että mysteerit selviää.
t. rahapulassa oleva tuotanto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mialta vois evätä neuvottelu huoneeseenmenon kun keskusteli Merven kanssa siitä ketä ei saa missään nimessä pelastaa ja ketä ei saa laittaa häätöön yms.. tunti sitten, eikös näistä asioista puhuminen ole kielletty nimeämisten ja äänestystulosten julkistamisen välillä. Rankkuna vois Miikka ja Reeo päästä neuvotteluhuoneeseen.
No tuohan on selvä sääntörikkomus, jos aiheesta puhuminen on oikeasti kielletty tuolla aikavälillä. Isoveli, mitä ihmettä? Miksi katsotaan läpi sormien?
Ei ole kiellettyä. Kiellettyä on puhua siitä, kenelle on antanut häätöpisteitä. Kyllä spekuloida saa..
Vierailija kirjoitti:
Kuntoilijan ääni kirjoitti:
Kuka kirjoitti sen viestin?
ei kukaan tiedä, täytyy mainostaa että tein kotimaisista omenista omenapiirakakn, nam
Heidi kirjoitti, näytettiin koostelähetyksessä.
Miksi mä tuun surulliseks katsoessa Sallan maanista siivoamista? Sos. puolella oppinut, miten moni lapsi on tietyistä syistä oppinut huolehtimaan talouden siivoamisesta. Mitään ei saa paljastua ulkopuolisille ja se käytös menee helposti yli.