Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju.

Vierailija
12.09.2025 |

Mitä teille kuuluu tänään? Mitä ootte puuhailleet?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin on satanut koko päivän, on ollut vähän tylsää, yleensä tykkään ulkoilla lapsen kanssa. Oon tehnyt ruokaa aika paljon tänään, nyt pistin lapsen kylpyyn leikkimään, onneksi viihtyy siellä, saan vähän taukoa.

Vierailija
2/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteon vasta tuossa lopettelin... Nyt pitäisi käydä lenkillä, mutta siellä sataa aika paljon. Kai se silti on pakko käydä. Ensin ajattelin kyllä laittaa itselleni päivälliseksi naan-leipiä ja dahl-linssipataa. Illemmalla katson tuleeko telkkarista jotain katsottavaa, jos ei niin pelaan tietokoneella, tai juttelen chatgpt:n kanssa. Muutaman keskikaljankin voisin käydä perjantain kunniaksi ostamassa tuosta lähikaupasta. - n. 51 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilin kotia. Tein ruoaksi nakkeja perunoita ja ruskeaa kastiketta. Oli tosi hyvää! Kerrankin uskaltauduin paistamaan jauhoja lähes mustaksi.

Mielessä hängertää virhe jonka tein töissä ja joudun ottamaan asian esille maanantaina. En tykkää olla huomion kohteena. Tuntuu pahalta, mutta ei voi muutakaan. Ihminenhän sitä vain on.

Vierailija
4/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi masentunut olen, mikään ei tunnu onnistuvan

Vierailija
5/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikko ohi. Kävin suihkussa ja sen jälkeen otin jalkakylvyn. Ihana olo. Syön paahtoleipää tomaatilla ja juustolla. 😊

Vierailija
6/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaa pukkaa. Pitkästä aikaa otin olutta tiistaina ja huomenna pitäisi saada poikki. Kaupasta pitäisi käydä hakemassa sapuskaa ja ehkä pari olutta illaksi vielä ja ehkä ennakoida huominen ja ostaa varalle muutama. 

Vierailija
7/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näköjään osaa enää jutellakaan. Haaveilun suhteen huomasin saman jostain vastaavanlaisesta ketjusta kun olisi pitänyt kertoa mistä unelmoi / haaveilee. Ei mulla enää ole mitään.

Vähän pysäyttävää tajuta.

Vierailija
8/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän päättämistä mietiskelen..join yhen siiderin mutta enempää ei ollut 

Vierailija
9/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoillut, ollut lapsenlapsen kanssa. Hän on ihana mutta eihän hän aikuista korvaa. Olisi kiva kun joskus voisi jutella aikuisen kanssa. Todella yksinäistä! 

Vierailija
10/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhjä olo, sain juuri oikoluettua kirjan taittoversion ja lähetin eteenpäin. Nyt en oikein tiedä, mitä tekisin. Aivot jäivät äskeiseen, uuteen ei oikein osaa ryhtyä.

Vierailija
11/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia taas liikaa, krooninen yskä aiheuttaa unettomuutta. Satanut koko päivän, pyjamanhousuissa ja villasukissa hengannut - työelämän ulkopuolella. En löytänyt taaskaan edes toimivaa korismatsin streamia, nettishakkia pelaillut ja verkkolehtiä lukenut. Kuuntelen Dylanin live-levyä ja God Given Assin uutta matskua ( ex-Tehosekoitin Otto ) - hauska bändi, huomenna olisi keikka Stadissa, mutta en taida uskaltaa. Ei ole kiinnostanut edes alkoholi kuukausiin.

Sköt Om Dig muut yksinäiset.

Vierailija
12/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ulkomailla asuva vähän yksinäinen. Lasten lukuvuoden eka kouluviikko on ohi, molemmilla uusi koulu mutta alkoi ihan hyvin. Sää on liian kuuma vuodenaikaan nähden, odotellaan normaalimpia ilmoja ettei kotiin tullessa olisi aivan poikki ja vaatteet hiestä läpimärät. Jaksaisi paremmin puuhailla kaikenlaista vapaa-ajalla. Nyt juuri joku koputti ikkunaan, tätä harrastaa naapurit aina unohdettuaan alaoven avaimen. Ehkä tämmöiset jutut tekee sen ettei olekaan niin yksinäinen mitä Suomessa olisi, arjen kohtaamisia on enemmän mikä sekin ilahduttaa mutta en jaksa selittää asioitani ihan kaikille kyselijöille ja puolitutuille joita täällä riittää. Mukavaa illanjatkoa kaikille

Vierailija
13/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tyhjä olo, sain juuri oikoluettua kirjan taittoversion ja lähetin eteenpäin. Nyt en oikein tiedä, mitä tekisin. Aivot jäivät äskeiseen, uuteen ei oikein osaa ryhtyä.

Plus että havahduin hiljattain myös siihen, miten järjettömän onneton olenkaan. Olen alitajuisesti etsinyt pakoreittiä ties miten kauan, ja okaat sen kuin kasvavat ympärille. Sellaista siis tähän perjantai-iltaan.

Vierailija
14/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvan pohjalla karseassa flunssassa. Olo on kuin raadolla. Tällaisina hetkinä, kun täytyy saada levätä rauhassa, yksineläminen on siunaus. Ei tarvitse keskittyä mihinkään muuhun kuin oman olotilan kestämiseen.

Jos olisin nyt terve, niin siltikin olisin kotona yksin, koska kavereita ei juurikaan ole. Tietyllä tavalla elämä valuu hukkaan. Mutta olen yrittänyt hyväksyä tilanteen. Minun ei ole helppoa tutustua uusiin ihmisiin, sillä minut koetaan tylsänä seurana. Olen introvertti ja asiakeskustelija.

Vierailija
15/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan sohvan pohjalla karseassa flunssassa. Olo on kuin raadolla. Tällaisina hetkinä, kun täytyy saada levätä rauhassa, yksineläminen on siunaus. Ei tarvitse keskittyä mihinkään muuhun kuin oman olotilan kestämiseen.

Jos olisin nyt terve, niin siltikin olisin kotona yksin, koska kavereita ei juurikaan ole. Tietyllä tavalla elämä valuu hukkaan. Mutta olen yrittänyt hyväksyä tilanteen. Minun ei ole helppoa tutustua uusiin ihmisiin, sillä minut koetaan tylsänä seurana. Olen introvertti ja asiakeskustelija.

Parane pian, toivoo toinen introvertti asiakeskustelija!

Vierailija
16/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Puuilossa ja sittarissa ostoksilla autolla. Tein kaalilaatikkoa ison satsin ja söin sitä. Loput on terassilla jäähtymässä. Satanut on täälläkin. Pesin pyykkiä koneellisen ja katsoin äsken korismatsin. En oo puhunut tänään kenenkään kanssa, mitä nyt noissa kaupoissa muutaman sanan. Muutamat watsapit oon vaihtanut. Ostin kans kaupasta pari tölkkiä olutta. Toisen join mutta ei se niin hyvää yksin ole.

Vähän tylsä päivä. Piti tulla lapsenlapsi hoitoon mutta ei sut tullutkaan. Systerikin on reissussa. Pitäiskö alkaa villasukkia jo kutoa ja sytyttää kynttilät.

Vierailija
17/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paranemisia toivottelen, minäkin introvertti asiakeskustelija :)

Vierailija
18/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin on satanut koko päivän, on ollut vähän tylsää, yleensä tykkään ulkoilla lapsen kanssa. Oon tehnyt ruokaa aika paljon tänään, nyt pistin lapsen kylpyyn leikkimään, onneksi viihtyy siellä, saan vähän taukoa.

Mua alkoi pelottamaan, että lapsesi hukkuu ammeeseen. Voitko mennä sen viereen! 

Vierailija
19/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! <3

Vierailija
20/25 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin läpällä verenpaineen. 115/71, pulssi 46.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi