Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Hahah! Että tollanen oli sitten tämä kohuttu imppauskeissi. Näytti joo todella vakavalta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Pelastivatko Reeon taas vapaalipulla pois häädöstä vai jommankumman heistä. Miahan kertoo supittaen tai Aleksin iholle piirtäen peiton alla onko Aleksi häädössä.
Ai oikein piirsi kertomalla. Pitäiskö heidät vihdoinkin laittaa suoraan häätöön sääntörikkeistä, jotka jatkuvat kun ei mitään kunnon rankkua ole tullut. Nelosen oma työntekijä, niin arvaahan sen miksi kohdellaan silkkihansikkain.
Hyvä kun tästä koosteesta on pyhitetty lopusta puolituntia studiovieraiden ajatuksille. Erityisesti SomeLaurat tuo hyvää näkökulmaa.
Mitä hittoa koosteessa väitetään? Sofia huutanut huutokaupassa itselleen herkkukätkön? Höh, tyhjän ämpärinhän se huusi.
Herkkukätkö tais olla salatehtävä, muut ei saa huomata siellä käyntiä.
Karvania odotellessa pakko toisella korvalla kuunnella koostetta.
Koosteen kantavat teemat ovat Nabazin paskahätä ja Sofian karkkipiilot. Toivotonta meininkiä tuotannolta.
Pääasia että jompikumpi pelastuu, Mia tai Heidi tai molemmat. Pääasia ettei muut äänestyksessä olevat pelastu.
Voihan kakkahätä!!!!!!!!!!!!!
Koosteessa Tuula oli päiväkirjahuoneessa kuin ilmetty Eija Vilpas. D
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne siksi pääse saunaan ja paljuun, koska Santerin letku paljastuisi?
Olihan se alussa punaisissa pienissä pigineissa paljussa, mutta kiihottiko liikaa talon "miehiä ja naisia". Siellä ei taida olla kuin pari heteroa.Voisivat järjestää kunnon orgiiat ja pistää viestiä kielletty alle 18v.
Miksi nuo koosteet ovat vain Aleksi,Aleksi ja Aleksi? Ennen ne oli Kirsi,Kirsi ja Kirsi.
Niin ku Millu ei tarkottanu. Nii.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun tästä koosteesta on pyhitetty lopusta puolituntia studiovieraiden ajatuksille. Erityisesti SomeLaurat tuo hyvää näkökulmaa.
Ihan vastakkaisia näkökulmia omiini.
Vahva veikkaus, että kompromissina pelastivat Milenan.
Vierailija kirjoitti:
Koosteen kantavat teemat ovat Nabazin paskahätä ja Sofian karkkipiilot. Toivotonta meininkiä tuotannolta.
No mua ainakin viihdytti kovin
Joo oli pakko tulla kattomaan tänne että mitä täällä nyt psykoillaan 😂 eilen jo kirjoitin että jo on salaliittoteoriat ja psykoosit tulilla joillain 😂 no nyt on koosteessa näytetty tuo vaarallinen imppaus niinku sanoin että varmaan näytetään, koska liittyi siihen salatehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Hahah! Että tollanen oli sitten tämä kohuttu imppauskeissi. Näytti joo todella vakavalta. 😂
Että noi Millu ja Aleksi on valittavia kakaroita ku rikkoivat sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo koosteet ovat vain Aleksi,Aleksi ja Aleksi? Ennen ne oli Kirsi,Kirsi ja Kirsi.
No olisikohan niin, että yleensä näytetään koosteessa niitä jotka tuottaa jotain sisältöä eikä istu hiljaa jossakin nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sellainen fiilis että jollain keinolla ( kps tai joku muu peli) on Millu pelastunut häädöstä ja Heidi jäi sinne.
Mitä tarkoitat
No veikkaisin että molemmat millu ja Heidi ovat olleet häädössä ja yksi on saatu pelastettua sieltä pois ja se on Millu. Heidille jäi luu käteen. Nämä toki vain omia tulkintojani.
Toinen kauhu skenaario on että Millu on saanut manipuloitua Aleksin pois sieltä, vaikka Heidi on antanut Aleksille jo useemman kerran häätöpisteitä. Sitten Heidin pisteet laskee jos on Millulle on antanut periksi, kun se edellisen kerran antoi Aleksin vedättää.
Heidi on taas puukottanut liittolaisia selkään.