VOI KAUHEE: "Veera Bianca lomaili Kroatiassa ja meni veneilemään – sai heti kuulla ilkeän kommentin kehostaan"
Kaikkea se ilta-sanomat jaksaa uutisoida ja Veerat valittaa. Vai että oikein ilkeä kommentti.
Hoh, hoijaa.........................
Kommentit (34)
En ymmärrä miksi tuo nainen jaksaa valittaa. Jos kerran on niin tyytyväinen itseensä niin mitä muiden kommentit kiinnostaa?
No onko se lihava vai mistä sille oli sanottu?
Minulle sanottiin joskus koulussa että ”läski” (80-luvulla). Onko toimintaohje siis että nyt minun pitää soittaa toimitukseen?
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Iltalehdet tukee juttuja, jotka kiinnostaa ap:n kaltaisia ihmisiä. Ne elää katsos mainostuloilla ja näin ollen tarvitsevat huomioita. Parastahan on, että uutinen lähtee jakoon muualla netissä ja ohjaa lehden sivuille uusia lukijoita.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Veera on pahimmillaan painanut tuon 140 kg. Syömishääiriö tekemänsä kirjan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä.
Voi kauhee, ap on pahoitti jutun takia mielensä.
Siellä päin nää Veerat on kaunottarien keskellä kuin peurat ajovaloissa...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuo nainen jaksaa valittaa. Jos kerran on niin tyytyväinen itseensä niin mitä muiden kommentit kiinnostaa?
Tämä on just tyypillistä näille. Muiden mielipiteet vaivaa niin paljon, että täytyy ottaa yhteyttä Iltalehteen sanoakseen, että ei vaivaa muiden mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuo nainen jaksaa valittaa. Jos kerran on niin tyytyväinen itseensä niin mitä muiden kommentit kiinnostaa?
Missä hän on ollut tyytäväinen itseensä? Enemmän hänen viestinsä (niin kuin tuossa jutussakin) on se, että toisen ulkonäöen epäasiallinen kommentointi ei ole ok. Eli onko mammoista nyt ok, että vieraat ihmiset hiettävät epäkohteiliaita herjoja vai teettekö itsekin niin?
Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää veera julkkis vai tavis?
140kg hyvinvointivaikutttaja
Osempikin jälkeen se on ihan omaa idi oottimaisuutta jos on tankkiperse.
No onhan tää aika saatananmoinen läski. Tuleeko yllätyksenä että monessa muussa maassa se sanotaan suoraan ääneen, etenkin jossain Intiassa.
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009354373.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Veera on pahimmillaan painanut tuon 140 kg. Syömishääiriö tekemänsä kirjan mukaan.
Onhan se syömishäiriö myös noin päin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas kesä ja iltapaskalehdet pöyristyneiden tätien juttuja täynnä. On homeisen hotellihuoneen varannutta perheenäitiä sun muuta joutavanpäiväistä rääkyjää jotka eivät pysty kohtaamaan yhtäkään vastoinkäymistä ottamatta iltapaskalehteen yhteyttä.
Näitä juttuja julkaistaan koska ei ole mitään muuta uutista mitä julkaista. Ei niitä ole pakko lukea. Itse ohitan täysin.
Nyt on taas kesä ja iltapaskalehdet pöyristyneiden tätien juttuja täynnä. On homeisen hotellihuoneen varannutta perheenäitiä sun muuta joutavanpäiväistä rääkyjää jotka eivät pysty kohtaamaan yhtäkään vastoinkäymistä ottamatta iltapaskalehteen yhteyttä.