Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI KAUHEE: "Veera Bianca lomaili Kroatiassa ja meni veneilemään – sai heti kuulla ilkeän kommentin kehostaan"

Vierailija
22.06.2026 |

Kaikkea se ilta-sanomat jaksaa uutisoida ja Veerat valittaa. Vai että oikein ilkeä kommentti.

 

Hoh, hoijaa.........................

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas kesä ja iltapaskalehdet pöyristyneiden tätien juttuja täynnä. On homeisen hotellihuoneen varannutta perheenäitiä sun muuta joutavanpäiväistä rääkyjää jotka eivät pysty kohtaamaan yhtäkään vastoinkäymistä ottamatta iltapaskalehteen yhteyttä.

Vierailija
2/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo nainen jaksaa valittaa. Jos kerran on niin tyytyväinen itseensä niin mitä muiden kommentit kiinnostaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se lihava vai mistä sille oli sanottu?

Vierailija
4/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin joskus koulussa että ”läski” (80-luvulla). Onko toimintaohje siis että nyt minun pitää soittaa toimitukseen?

Vierailija
5/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Vierailija
6/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää veera julkkis vai tavis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdet tukee juttuja, jotka kiinnostaa ap:n kaltaisia ihmisiä. Ne elää katsos mainostuloilla ja näin ollen tarvitsevat huomioita. Parastahan on, että uutinen lähtee jakoon muualla netissä ja ohjaa lehden sivuille uusia lukijoita. 

Vierailija
8/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Veera on pahimmillaan painanut tuon 140 kg. Syömishääiriö tekemänsä kirjan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä. 

Vierailija
10/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhee, ap on pahoitti jutun takia mielensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä päin nää Veerat on kaunottarien keskellä kuin peurat ajovaloissa...

Vierailija
12/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuo nainen jaksaa valittaa. Jos kerran on niin tyytyväinen itseensä niin mitä muiden kommentit kiinnostaa? 

Tämä on just tyypillistä näille. Muiden mielipiteet vaivaa niin paljon, että täytyy ottaa yhteyttä Iltalehteen sanoakseen, että ei vaivaa muiden mielipiteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi välttää veneilyä.

Vierailija
14/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuo nainen jaksaa valittaa. Jos kerran on niin tyytyväinen itseensä niin mitä muiden kommentit kiinnostaa? 

Missä hän on ollut tyytäväinen itseensä? Enemmän hänen viestinsä (niin kuin tuossa jutussakin) on se, että toisen ulkonäöen epäasiallinen kommentointi ei ole ok. Eli onko mammoista nyt ok, että vieraat ihmiset hiettävät epäkohteiliaita herjoja vai teettekö itsekin niin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.

Vierailija
16/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää veera julkkis vai tavis?

140kg hyvinvointivaikutttaja

Vierailija
17/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osempikin jälkeen se on ihan omaa idi oottimaisuutta jos on tankkiperse.

Vierailija
18/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tää aika saatananmoinen läski. Tuleeko yllätyksenä että monessa muussa maassa se sanotaan suoraan ääneen, etenkin jossain Intiassa.

 

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009354373.html

Vierailija
19/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Veera on pahimmillaan painanut tuon 140 kg. Syömishääiriö tekemänsä kirjan mukaan.

Onhan se syömishäiriö myös noin päin.

Vierailija
20/34 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas kesä ja iltapaskalehdet pöyristyneiden tätien juttuja täynnä. On homeisen hotellihuoneen varannutta perheenäitiä sun muuta joutavanpäiväistä rääkyjää jotka eivät pysty kohtaamaan yhtäkään vastoinkäymistä ottamatta iltapaskalehteen yhteyttä.

Näitä juttuja julkaistaan koska ei ole mitään muuta uutista mitä julkaista. Ei niitä ole pakko lukea. Itse ohitan täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän